^2 YIL SONRA ^
Ben üniversiteye geçmiştim, Seungmin ise liseyi bitirmişti. Spor okulundaydım, taekwando ile ilgili çalışmalara devam etmiş ulusal bir sporcuydum. İki bronz, bir gümüş, bir de altın madalyam vardı. Bu sayfada da kendimi övdüm biraz, ama en önemlisi kupaydı. Başka bir ülkeyle yapılan bir maçta kazanmıştım. O maç Seungmin içindi. Ropörtajda bunu söylerken çok gergindim ve söylediğimde bazı insanlar benden tiksinmeye başlamıştı. Yalnızca sporcuları zedelediğimi söyleyen bile olmuştu. Öyle olsa bile destekleyenler daha fazlaydı. Bunun için çok sevindim. Çünkü tam tersi olsaydı spor hayatıma devam eder miydim bilmiyorum. Seungmin bana söylemememle ilgili bir şeyler gevelemişti. O hâlâ korunması gereken bir bebek gibiydi. Bu seferlik bu kadar günlük...
Son iki aydır günlük tutuyordum. Bir anda boynumda hissetiğim ıslaklık ve sıcaklık hissi ile arkama döndüm, Kkami!? (Seungmin sandınız değil mi ?) Onu kucağıma aldım. Bahçeye çıkıp Seungmin'i beklemeye başladım. Arabayı gördüğümde park etmesini bekleyip yanına gittim. Yeni ehliyet almıştı ve her yere arabayla gidiyordu."Hoşgeldin, biz de Kkami'yle oynuyorduk." Tepkileri hala çok tatlı geliyordu. Ömür boyu da öyle gelecekti.
"Kkami-ah yine mi benim sevgilimle oynuyorsun?" Eğilip kkami'nin tüylerini okşadı.
"İçeri geçelim mi ?" Kafamı salladım.
"Ben de seninle bir konu hakkında konuşmak istiyordum. " Elini tuttum ve salona geçtik.
"Bana ne söyleyecektin canım?" Onu kucağıma doğru çekip bir koltuğa uzandım.
"Şey dicektim, resmî bir nikah mı yapsak. Babamların resmi değil o yüzden sorun olmaz. Ben artık seninle birlikte yaşamak istiyorum. "
"Hımm, nerede evleneceğiz? Benim için fark etmez ama .."
"Kanada'ya gitmek istemiyor muydun ? Oraya gidelim istersen ? " Seungmin bana doğru yüzüstü dönüp ellerini boynuma attı. Bu şekilde bedenlerimiz tamamen birleşikti.
-"Min-ah sen böyle yaparsan ben nasıl dayanacağım?"
"Dayanamayabilirsin, sana hak veriyorum. Ben olsam ben de dayanamazdım."
"Minnn... Nefes alamıyorum, yanıma gelsen daha iyi olmaz mı?" Üstümden kalkıp yanıma kıvrıldı ve sol elini belime doladı.
"Dediklerinde ciddi miydin, yani artık hazırsan... Bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum "
"Hmhm, sadece on dokuz yaşımın dolmasını bekliyordum. Jin , yani a- ar- " Sözlerini dudaklarım kesmişti. Onu uzun bir süre öptükten sonra yanımdan alıp altıma doğru çevirdim. Dudaklarımı dudaklarına bastırıp derin bir şekilde öpmeye başladım. O da bana karşılık veriyordu.
*
* Sizin hayal gücünüze bırakıyorum.
*
Ayrıldığımızda Seungmin'in yanağına küçük bir öpücük kondurup ondan ayrıldım ve banyoya gittim. Geldiğimde hala uyuyordu. Kış olduğundan ona sıcak pijamalar giydirdim, ben de yanına yattım. Onu uzun zaman boyunca bir daha böyle yormayacaktım...Akşam olduğunda onu uyandırdım çünkü valiz hazırlamamız gerekiyordu. Odalarımıza çıktık. Önce onun sonra benim eşyalarımı yerleştirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'M ALİVE † Hyunmin
FanfictionLütfen bunu değil diğer ficleri okuyun... . . . Hyunjin onu her ne kadar sevmesede onu bu çukurda bırakdıkça daha da kötüleştiğini hissetti ve çukurdaki küçük salyangoza elini uzatmaya kalktı. . . . ! Bu hikayede Woojin olmasının sebebi çok eskide...