*فقط و فقط در اینستاگرام هموطنانم دیده شده*:
افرادی که اسم خودشون رو گذاشتن اینفلوئنسر و هر غلطی میکنن استوری و پست و لایو میذارن واسه دوستای گلشون. در واقع هیچ کس دوست این افراد محسوب نمیشه و فقط از این صفت مزخزف استفاده میکنن که تو با خودت بگی هی ایول این منو دوست خودش محسوب میکنه و اخیییی چقد صمیمانه برخورد میکنه بزار برم شر و وراشو بخونم و ببینم!
-یه عده زدن تو کار تست کردن غذا و به قول خودشون: کافه گردی هامون :/ یا : روزمرگی های یک شکمو :/
نکشیمون خلاق.
اینا کارشون اینه که از صبح تا شب برن غذاخوری های مختلف و غذا بخورن. همین. بعد عکس از فیش غذاشون و خودشون که دهنشون اندازه تمساح باز شده و میخوان غذا بخورن، پست کنن و طعم و تمام معیار های اون قبرستون رو بسنجن.
شایان ذکره این افراد هیچ سوادی در هیچ کدوم از زمینه هایی که دارن ازش پول در میارن ندارن. مگر جم فود و اشپزی با تاتیانا و اون یارو مارک وینز :|
تا قبل از اینکه یه اتفاقی پیش بیاد من میگفتم خب باشه اینا هرچقدرم بدرد نخور و بی سواد باشن حداقل چند نفرن که نظر صادقانشون رو راجع به غذا و رستوران ها میدن و از این نظر شاید یکم خوب باشن.
اما همه اینا تا چند شب پیش بود که تو پیج یه به قول خودش "بلاگر"، دیدم که داره تبلیغ پیج یه بنده خدایی رو میکنه. (#داد_و_ستد_در_قرن_۲۱)
رفتم تو پیجش دیدم بلهههه! ایشون کارش اینه که برینه به اونایی که میرن غذا میخورن. کاشف عمل اومد که اکثر این افراد به ظاهر صادق، با گرفتن یه مقدار پول از صاحب هر رستورانی که میرن، نظراتشون رو به راحتی عوض میکنن و به نفع اون رستوران تمومش میکنن.
😐😐😐😐😐😐🌶️😐😐😐😐😐😐😐
یبار دیگه هم گفتم. نکشیمون داداش انقد بیزینست خفنه.
بعد حالا کاری به اینکه اینا همشون افتادن به جون هم و دارن دست هم دیگه رو رو میکنن ندارم و میرم سراغ گروه مشاغل کشنده ی بعدی.
-کسایی که از ارایش کردن و صورت شستن و مو شونه کردن و هر غلطی که صرف زیباییشون میکنن، فیلم میگیرن و محصولات ارایشی رو تبلیغ میکنن.
تمام کاری که باید بکنید اینه که تمام لوازم آرایشی تون رو بریزید وسط و ازشون فیلم بگیرید و معرفی شون کنید به فالورزاتون. همین. بعدش کلی اسپانسر میاد سراغتون و شما به راحتی میتونید کلی پول به جیب بزنید. محصولات اشغال رو تبلیغ کنید و وقتی پولتون رو گرفتید، دیگه اهمیتی ندید که چه بلایی داره سر پوست و موی یه عده میاد.
تبریک! شما یه بی وجدان سود جو هستید!
-یه عده دیگه هستن خانوم های خانه دارن که جمع شدن دور هم و از نکات ریز خانه داری میگن.
اول از همه بگم جای شما تو اینستاگرام نیست. تو به خانه برمیگردیمِ شبکه پنجه.
:(سلام خدمت دوستای گلم و خانه دار های عزیز. من تو قرمه سبزیم همیشه یه مقدار علف هرز و لونه ی پرنده میریزم. ملات خوبی به غذا میده و طعمشم برنمیگرده. اگه میخواید پوز جاری و خواهر و مادر شوهرتونو بزنید این راهکار عالیه. ؛) ادمین جان اینو بزار تو پیجت... پیروز باشید.)
وات
ده
فاکینگ
فاک؟
*نفس عمیق*
- ملتی که رژیم میگیرن.
چالش شصت روز کم خوری. وزن اولیه :78.5 وزن دلخواه:77.9 قد:1.50 :|
اینا به صورت منظم تمام سه وعده ی غذاییشون رو پست میکنن و گزارش میدن. *سهم من یه کف دست نون و پنجاه قاشق پلو و نصف دیگ خورش* *سهم من ده کیلو هندونه با یه لیوان اجیل* *سهم من کوفت و زهرمار سهم خانواده دو کاسه اش*
چته هموطن؟ -_-اینا نمونه هایی بودن از اعجوبه هایی که پیشرفت تکنولوژی و فناوری به ما هدیه داده.
اینفلوئنسر بودن تو کشورای دیگه به صورت رسمی یه شغله ولی اینا کجا و اینفلوئنسر واقعی کجا؟
دونفر کارو شروع نکردن گندش درمیاد که یه عده دارن از دیوارش بالا میرن. و کسب و کاری به این اندازه نوپا رو به همین سادگی به گند میکشن!
مسخره نیست؟
KAMU SEDANG MEMBACA
cliché
HumorJust some clichés. ¯\_(ツ)_/¯ کلیشه های رایج ، قابل پیش بینی و گاهاً دوست داشتنیِ دور و برمون/ برتون/ برشون