●-EPILOG-●

9.3K 172 45
                                    

Tak sangka pertemuan yang singkat boleh membawa ke jinjang pelamin.

12.3.201*

Selamatlah bagi janda anak 1 itu dinikahi oleh seorang inspektor yang pernah membantunya dahulu.

"Terima kasih sayang." Ujar hisyam ditelinga xara.

Anak nya izraf syafie masih nyenyak tidur.

Dariy hanya mampu mengucapkan kata tahniah kepada xara. Dia sudah menutup hatinya. Dia tidak mahu sesiapa menembusi hatinya.

Pn salha masih menerima xara dan dariy sebagai keluarga. Kerana anak mereka adalah cucunya.

"Maliq. Ikut daddy jom." Ujar dariy sambil memimpin tangan kecil maliq yg menjangkau umur 4 tahun

"Pergi mana?" Soal si kecil.

"Lawat kubur mummy paklong dan atok." Maliq hanya mengangguk.

Sampai sahaja di kubur dariy duduk diatas tikar sebelah kubur isterinya.

"Jom baca yassin." Selesai sahaja baca yassin air mawar disiram.

"Ibu tido baik baik ya. Satu hari nanti maliq dan daddy jumpa mummy kay. Sayang mummy."

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Alhamdulillah. Akhirnya cerita ni dah habis. So how about the ending? Rate 1-10. Hahahahaha. Sorry la kalau menyakitkan hati. Tak semua benda akan jadi indah sahaja. Kalau sentiasa indah itu bukan hidup.

Cerita ni tak ada kaitan antara hidup dan mati. Cuma idea sendiri. Tak tahulah mana dtg idea tu.

Thanks yg always support COUSIN. Thank you so muchhh. Love you guyss..

Lepasni I nak buat cerita baru. Belom tahu lagi tajuk tapi jalan cerita tu sikit sikit dah ada lah. Just wait n see.

Bye as salamulaikum.💪💓💓

COUSINWhere stories live. Discover now