Chapter 1.

96 3 0
                                    

Emma's POV:

"If this room was burning I wouldn't even notice. 'cause you've been taking up my mind with your, little white lies, litte white liesss." Ughh mijn wekker gaat af... (Natuurlijk heb ik een one direction liedje als wekker anders word ik echt niet wakker.) Het is vrijdag dus ik moet vroeg opstaan omdat ik gewoon naar school moet. Gelukkig heb ik na vandaag vakantie!! :)

"Nog maar een dagje wachten en dan ga ik naar de Amsterdam arena en zie ik mijn helden!! " Mompel ik zachtjes en ik sta langzaam met een kleine lach op mijn gezicht op. Ik heb mijn wekker vandaag extra vroeg gezet zodat ik nog genoeg tijd heb om even snel te douchen.

Nadat ik klaar ben met douchen föhn ik mijn haren en doe ze in een staart daarna trek ik mijn outfit voor vandaag aan: mijn lievelings skinny jeans met een normaal zwart truitje en en dun vestje, als schoenen doe ik mijn nike gympen eronder aan. Nadat ik klaar ben met me aan te kleden voor vandaag doe een klein laagje mascara op (Ik doe nooit veel make-up op want daar heb ik nooit echt tijd voor.)

Ik loop naar onder, pak mijn tas en stop daar wet te eten en een flesje drinken in voor vandaag. Als ik daar klaar mee ben kijk ik op mijn telefoon om te kijken hoelaat het is 8:10 kutt het is al later dan ik dacht. Ik loop naar mijn fiets en fiets zo snel mogelijk naar school toe.

Ik kom in de fiets stalling op school en en zie dat de fietsen van mijn vriendinnen er al staan maar ik zie mijn vriendinnen nergens... Ze zullen wel al naar binnen zijn gelopen omdat ik nogal telaat ben... "Fuckkkkk" Zeg ik zacht geïrriteerd. Dat word dus in mijn eentje naar mijn kluisje lopen, dat betekent alleen door de aula heen lopen. Ik haat het om in mijn eentje door de aula heen te lopen, er staan altijd zoveel mensen en als ik daar in mijn eentje doorheen moet lopen voel is me nogal bekeken en dat is zooo ongemakkelijk... Pfff kan t nog erger?? Ja dat kan, want als ik naar binnen loop zie ik het gevaar aan aankomen...

Er is namelijk een groepje op mijn school van 4 meiden: Tess, Lisa, Fenna en Eva. Je kan zeggen dat ze bij de populaire meisjes horen want echt iedereen kent ze en iedereen is bevriend met ze, iedereen behalve ik... Ik weet niet wat ik ooit verkeerd heb gedaan want ik was eerst gewoon bevriend met ze, maar nu kijken ze me altijd vies aan als ik bij mijn vrienden sta en als ik alleen ben zeggen ze meestal dingen tegen me die best kwetsend aan kunnen komen...

Ik moet wel langs ze lopen anders kan ik niet naar mijn kluisje. Als ik dichterbij kom kijk ik snel naar de grond ik de hoop dat ik niet teveel opval en ze me dus niet zien, maar te laat, ze hebben me al gezien. En ja hoor, ze nemen ook meteen even de kans om wat ' aardige' dingen te zeggen.

"Eyyyyyyy kijk eens wie we daar hebben" Zegt Fenna uitdagend.

Ik kijk naar ze en zie dat ze achter me aan beginnen te lopen.

"En meid ben je een beetje alleen vandaag??" Vraagt Lisa met een gemene lach op haar gezicht, alsof het haar ook maar een klein beetje boeit.

"Hebben die vriendinnen van je je eindelijk verlaten??" Voegt Tess er nog aan toe. "Werd tijd." Zegt ze er nog snel achteraan met een gemene lach op haar gezicht.

"Hahahaha nu meen je je niet meer zoveel als je alleen bent, hè?" Voegt Eva er ook nog heel even aan toe op een bitchie toon.

Pfff ik probeer ze te negeren en ik loop sneller om ze kwijt te raken en het lukt me.

" Ja loop maar weg!! Dat zou ik ook doen als ik jou was!!!" Hoor ik Lisa me nog na roepen terwijl de rest van het groepje niet meet bij komt van het lachen.

Ik ben eindelijk de aula uit en mijn ogen beginnen te tranen. Ik kan zo niet naar mijn kluisje waar mijn vriendinnen staan dan gaan ze vast vragen wat er is maar ze hoeven het niet te weten. Ze hoeven niks er over te weten, niemand hoeft er iets over te weten... Ik zie de wc's en loop snel naar binnen en ga daar maar in een wc hokje zitten..... (classic one)

(A/N): okay dus sorry dat het zo lang duurde voor de eerste update, maar dat is omdat ik niet zo zeker was over dit hoofdstuk en omdat ik op vakantie ben en super slechte verbinding heb... maar ik hoop dat jullie het een goed hoofdstuk vinden!!! dussss comment and vote!! thankssss xxx

loveyaa alll x

just a fan ( 1D & 5sos )Where stories live. Discover now