Emma POV:
Als ik wakker word kijk ik om me heen en de kamer waar ik in lig komt me bekend voor maar ik weet niet meer waarvan. Ik lig niet meer op een koude vloer naar ik lig in een lekker zacht bed.
Ik probreer te bewegen maar een schok van pijn komt bij de kleinste beweging al door mijn lichaam heen.
Zachtjes hoor ik de deur open gaan en angst schiet door me heen.
"Ik denk dat ze wakker is" Hoor ik een jongens stem zeggen.
Ik doe mijn ogen snel dicht. Als ze denken dat ik slaap kunnen ze me nog geen pijn doen, toch?
"Emma??" De jongen komt zo te horen steeds dichterbij.
"Ga wegg!!" schreeuw ik boos.
"Ik wil je alleen naar helpen." Zegt de jongen rustig. Voor me staat een jongen met bruine haren, bruine ogen en een vriendelijke glimlach.
"Nee je wilt me alleen maar pijn doen!!" Schreeuw ik deze keer nog harder. Nu komen 4 andere jongens de kamer nog inlopen.
"Liam misschien is het beter als je haar met rust laat. Ze is nog in shok laat dr even bijkomen." Zegt een jongen met blauwe ogen en blonde haren.
"Oke dan.." Zegt de jongen die dus blijkbaar liam heet en hij loopt naar de rest toe.
"W-wie zijn jullie?" vraag ik stil voordat ze de kamer uit willen lopen. Alle 5 de hoofden draaien mijn kant op net een uitdrukking op hun gezicht die ik niet kan lezen. Verdrietig, in de war, verrast?
"Hoe bedoel je?" Vraagt de jongen met redelijk lang krullend haar en groene ogen.
"Gewoon zoals ik het zei. Wie zijn jullie?" Zeg ik deze keer met opeens meer vertrouwen in mezelf.
"Nou ik ben zayn." Zegt de jongen met zwarte haren en bruine ogen die eruit ziet als de 'badboy' van het groepje.
"Ik ben louis." Zegt de jongen met bruine haren en blauwe ogen met een vriendelijke glimlach.
"Ik ben harry." Zegt de jongen met de bruine krullen en groene ogen die twinkelen (i donno hoe je t anders zegt) als hij lacht.
"Ik ben niall." Zegt de jongen met blonde haren en blauwe ogen.
"I-ik..." zegt de jongen die zijn naam nog niet heeft gezegd. Hij heeft tranen in zijn ogen en lijkt de juiste woorden niet te vinden voordat ik het weet rent hij de kamer uit...
(A/N) okayy yayy update enzo vast en zeker toch niet zo lang maar ik wou dr toch nog een hoofdstuk opzetten voordat school begint
Vote?
Comment?
Follow?
I love you alllll!❤
Liefsss. xxx
YOU ARE READING
just a fan ( 1D & 5sos )
Fanfic"She was like the moon, part of her was always hidden away." -Dutch story