Chapter 14

30 4 1
                                    

Liam POV:

Het is al bijna tijd om naar het restaurant te gaan maar ik heb Emma nog niet gezien. Waarom doen meisjes er zo lang over om zich klaar te maken? Mijn antwoord krijg ik gelukkig snel want Emma komt uit de badkamer gelopen. Ze heeft een prachtige zwarte jurk aan met zwarte hoge hakken eronder. Ze heeft krullen gemaakt die mooi over haar schouders heen vallen.

"Woww." Is het eerste wat ik kan zeggen.

"Like what you see?" Zegt Emma plagerig.

"Gast doe je mond dicht, zo heel charmant ziet het er niet uit." Zegt Niall en Emma moet om de opmerking lachen.

"Je ziet er geweldig uit. Zoals altijd." Zeg ik en ik pak pak haar hand vast.

"Dankjee." Zegt ze verlegen terug.

"Zullen we dan maar gaan?" Vraag ik en ze knikt. Samen lopen we de kamer uit naar de auto.

Als we bij het restaurant zijn is het te zien dat het de paparazzie niet ontgaan is dat ik en de boys in het land zijn. Van de auto tot de deur van het restaurant staat het bom vol met paparazzi die een foto willen van mij en Emma en fans. We wachten tot de bawakers de deur open doen zodat we zeker weten dan het vijliger is om naar buiten te lopen.

"Liam is dat je date voor vandaag?"

"Hoe heet ze?"

"Maar ze is helemaal niet beroemd."

Hoor ik een paar mensen vragen van de paparazzie.

"Liam mag ik een foto?"

"Wil je niet met mij daten in plaats van haar?"

"Ze is waardeloos.'

"Ze doet dit alleen omdat je beroemd bent alles is nep!"

Schreeuwen een paar fans maar ik let er niet op ik wil dat Emma en ik normaal binnen komen en een gezellige avond hebben.

Ik draai me naar Emma om die de tranen in haar ogen heeft staan. Het is haar dus niet gelukt om er niks van aan te trekken. Ik zorg dat we zo snel mogelijk naar binnen komen want ik wil haar niet nog meer pijn doen.

Als we binnen zijn loopt Emma meteen naar de wc door. Ik hoop dat ze niks geks doet. Ik had moeten weten dat er paparzzie en fans zouden zijn. Ik ben zo dom. Ik wou haar beschermen en haar geen pijn doen. ik wou dit de beste tijd van haar leven maken. Tot nu toe is dat mislukt.

Emma POV:

Ik loop meteen door naar de wc. Ik wil niet dat Liam me ziet huilen, niet alweer. Ik kijk in de spiegen en werk mijn make-up een beetje bij en loop naar de tafel waar Liam zit.

"Sorry Emma... Ik wist dat dit geen goed idee was." Zegt Liam als ik zit en mijn drinken heb besteld.

"Daar kan jij niks aan doen Liam. Maar ik heb een vraagje. Denk je echt dat ik hier nu met je zit alleen omdat je beroemd bent?" Vraag ik hem en hij slikt en lijkt te twijfelen.

"Ja dus." Zeg ik zonder hem iets te laten zeggen.

"Emm-"

"Nee Liam zeg maar niks meer ik wil je geen last zijn. Sorry voor alles. Doei." zeg ik zonder Liam uit te laten praten en ik loop weg.

Ik hoor Liam achter me aan lopen maar hij raakt me al snel kwijt in de massa mensen buiten het restaurant. Ik probeer te rennen maar dat is lastig met die kut hakken. Waarom kon ik geen gympen aandoen?

Als ik in een park aankom ga ik op een bankje zitten. Er is niemand in het park op een paar mensen die hun hond uitlaten na.

Daar zit je dan. In je eentje. Met je mooiste jurk aan. Dit had zo'n mooie avond moeten worden maar alles is verpest. Als ik ergens kom gaat alles mis, ik doe alleen maar mensen pijn.

"Hey beauty, wat doet iemand zoals jou helemaal alleen zo laat?" Hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op en zie iemand die ik helemaal niet ken maar ik vind hem er eng uit zien.

"Uhh ik moet gaan doei." Zeg ik snel en ik sta op.

"Jij gaat helemaal nergens heen!" Zegt de man opeens heel boos en hij pakt mijn pols vast.

"Laat me los engerd!!" Schreeuw ik.

Ik doe mijn hakken uit met mijn hand die ik nog vrij heb. Een gooi ik naar zijn gezicht maar hij geeft er niks om. Ik begin te schreeuwen en met mijn andere schoen met de hak in zijn arm te slaan.

"Au gvd kut hoer." Schreeuwt hij en hij laat me los. Ik grijp mijn kans en ren snel weg, maar ik hoor hem achter me aan rennen. Nog nooit in mij hele leven ben ik zo bang geweest. Zonder dat ik het weet ren ik tegen iemand aan. Ik kijk op en ik kijk recht in 2 perfecte blauwe ogen.

(A/N) Hope you like itt! :) niey lang maja. Iemand nog ideetjes?

Vote?

Comment?

Follow?

Lots of love.❤

Liefsss. xxx

just a fan ( 1D & 5sos )Where stories live. Discover now