Emma POV:
Als ik mijn ogen open doe zie ik 5 jongens voor me staan. Niet zo maar 5 jongens nee, de jongens van one direction, Niall, Zayn, Louis, Harry en Liam. dit alles kan niet meer echt zijn, dit is vast een droom.
"Hiii beauty." Zegt Harry flirterig en hij geeft mee een knipoog.
"H-hoiii." Kan ik nog net stotterend zeggen.
"En wat is jou naam babe?" Zegt Niall met zijn Ierse accent.
"Uhhh e-emma." Zeg ik zo rustig mogelijk terug. Ik moet mijn best doen om niet te gillen want dan zou ik echt voorschut staan.
Liam POV:
"Uhhh e-emma." Zegt hij meisje rustig. Natuurlijk wisten de jongens als wie ze was want we zien haar hier elk jaar en ik kan haar maar niet vergeten. Emma heeft iets speciaals wat niet veel meisjes hebben maar ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het precies is.
Elk jaar dat ik haar zie begin ik me steeds meer zogen om haar. Als je in het begin in haar ogen keek zag je plezier, leven, avontuur. Maar nu zie ik alleen maar een glimlach op haar mond, haar ogen lachen niet meer, haar ogen schreeuwen om hulp.
Ik wil Emma beter leren kennen zodat ik haar beter kan leren kennen, maar hoe? Ik kan haar maar 1 of 2 keer per jaar zien en dat is niet genoeg. Ik moet een plan verzinnen.
Emma POV:
De jongens komen naar me toe lopen en Harry geeft me een knuffel.
"Groophuggg!!" Hoor ik Louis schreeuwen en niet lang daarna word ik zowat platgedrukt door de groepsknuffel van de jongen.
"Jongens ik haal geen adem meer!!" Schreeuw ik in paniek na een minuut knuffelen. Alle jongens laten los maar niet iedereen. Er liggen nog 2 armen om mijn middel heen maar ik weet niet van wie want diegene staat achter me ik kijk om en zie dat Niall me nog vast heeft. Hij houd echt van knuffelen.
"Niallll laat me los. Ik heb ruimte nodig om bij te komen van de verassing!" Zeg ik en ik probeer mijn lach in te houden en me los te krijgen uit zijn grip. Het klopt ook nog eens ik heb heel even tijd alleen nodig om bij te komen.
"Dat heb ik een fan nog nooit horen zeggen!!" Zegt Niall terwijl hij me loos laat en boos probeert te kijken.
"Maar ze is niet zoals alle andere fans." Zegt Liam en hij geeft me een knipoog.
" Emma zou je het leuk vinden om mee te doen met de soundcheck voor het concert? Want dat was eigenlijk een soort van de verassing." Zegt zayn.
"Uhmm lijkt me leuk maar ik kan helemaal niet zingen ofzo..." Zeg ik verlegen... Ik hou ervan om te zingen om eerlijk te zijn en heel slecht ben ik niet maar ik kan gewoon niet zingen waar mensen bij zijn.
"Kom op iedereen kan zingen dus jij vast en zeker ook wel." Zegt Harry en hij gaat met zijn haren door zijn perfecte bruine krullen heen.
"Oke dan." Zeg ik uiteindelijk maar gewoon zodat ze blij zijn.
"Jeeeej" Zeggen de jongens als kleine kinderen die snoep ofzo krijgen.
"Emma sorry maar we hebben een radio interview zo. Je vind het vast niet erg om alleen met Calum, Luke, Ashton en Michael te blijven toch??" zegt Niall met een schuldige toon in zijn stem nadat ze klaar zijn met hun kinderachtige blijheid.
"Maakt helemaal niet uit jongens. Ik overleef het wel." Zeg ik lachend terug.
"Oke fijnn! Jongens pas goed op dr eah! We zien je weer bij de soundcheck of eerder babee." Zegt Liam en hij geeft me een kus op mijn wang. De jongens lachen en maken allemaal kus geluidjes enzo. Pff ze kunnen soms zo'n kleine kinderen zijn, maar wel leuke kleine kinderen hoor. De jongens lopen weg en roepen nog 'doeiii.' en zwaaien en ik zwaai blij terug. Nu ben ik dus nog alleen met Luke, Ashton, Michael en Calum.
Dit gaat nog een leuke dag worden.
Liam POV:
De jongens en ik zitten in de auto naar het radio station voor het interview maar eerst moet ik nog wat met ze bespreken...
"Eyy lads." Vraag ik twijfelend, want ik weet niet of dit wel echt het goeie moment was om er over te beginnen maar mijn hart zegt dat ik het moet doen.
"Yeaa wat is dr lad?" Zegt Zayn terwijl de rest luistert.
"Uhmn ik heb een idee en ik hoop dat jullie het een goed idee vinden." En we beginnen over mijn plan te praten.
(A/N) jeeeeeeej alweer een nieuw hoofdstuk!
Ik heb goed nieuws! Ik mag het verhaal 'crush on the right boy' afschrijven van _1D_Shipper_ dus ga dat verhaal ook maar lezen! Waarom? Gewoon... Omdat t leuk is! :)
Vote,
Comment,
Follow?
Would mean a lot to me.❤
Liefsss, xxx
YOU ARE READING
just a fan ( 1D & 5sos )
Fiksi Penggemar"She was like the moon, part of her was always hidden away." -Dutch story