Langzaam loop in mijn huis uit. Ik kijk nog een keer naar mijn huis. Heel groot is het niet maar wat ga ik het toch missen deze paar maanden. Het was heftig om alles in te pakken en mn moeder was er niet eens. Ze had geld een een envelop voor me gedaan en een paar tassen en koffers om alles in te doen klaar gezet.
Als we in de bus zitten pak ik mijn telefoon voor wat afleiding. Ik had er sinds gister avond niet eens meer op gekeken.
3 berichten op whats app.
475 nieuwe volgers.
1282 berichten op Twitter.
Oke sinds wanneer heb ik zoveel vrienden? Ik kijk eerst naar de whats app berichtjes.
Van Zoë aan Emma: heyy hoe is het concert?xx
Van Zoë aan Emma: OMG EMMA HEEL TWITTER STAAT VOL MET FOTO'S VAN JOU EN 5SOS EN 1D! JIJ MOET ME HEEEL VEEL ZEGGEN!
Ik moet lachen om de reactie van Zoë ze is altijd zo hysterisch.
Van Zoë aan Emma: oke ik heb t al in het nieuws gezien... Je gaat me hier dus verlaten met al die saaie mensen? Bedankt. Heel veel plezier Emma maak er een leuke reis van en vergeet niet om hun handtekening enzo te vragen. Xxxx
Wat heb ik toch voor een vrienden zeg.
Van Emma aan Zoë: ja sorry jij zou mij ook verlaten!x Ik zal wel stiekem een foto van ze maken voor je. Xx
Ik wil op Twitter kijken maar ik krijg al meteen een berichtje terug. Soms duurt het uren voordat Zoë reageerde en meestal als ze zich verveelt reageert ze in zowat minder als een seconde.
Van Zoë aan Emma: omg bedankt je bent de beste!xx
Ik heb geen zin meer om te reageren dus laat ik het er maar even bij en ik kijk op Twitter. Ik scrol door mijn berichten heen maat heel vrolijk word ik er niet van. Alleen maar haat berichten...
YOU ARE READING
just a fan ( 1D & 5sos )
Фанфик"She was like the moon, part of her was always hidden away." -Dutch story