Chapter 10.

38 3 0
                                    

"Liam... Niet huilen om mij. Het is niks." zeg ik terwijl ik met tranen in mijn ogen naar Liam's betraande ogen kijk.

"Hoe bedoel je het is niks. Emma dit is toch niet zomaar iets!" Zegt Liam nu met een iets hardere stem. Niet omdat hij boos is maar meer uit bezorgdheid.

"Ik weet het Liam maar ik kon gewoon niet anders!" Zeg ik en de tranen rollen over mijn wangen heen.

"Vertel het me dan, alles." Zegt Liam nu rustig en veegt met zijn duim de tranen van mijn wang weg.

"Ik zou het wel willen, maar aan het einde van mijn verhaal ben ik toch maar het meisje dat van de domste dingen problemen maakt." zeg ik boos en ik word weer herinnerd aan een paar jaar geleden.

*flashback*

Eindelijk had ik bij iemand mijn hart kunnen luchten maar dat pakte anders uit dan ik had gehoopt.

"Jij maakt altijd van alles zo'n groot probleem!" Zegt Sanne boos. (Anne was vroeger mijn beste vriendin.)

"Helemaal niet."  Zeg ik zo rustig mogelijk terug. "Helemaal wel! Meid druk gewoon eens een keer goed door in plaats van die zielige krassjes te maken! Dan zijn we tenminste van je gezeur af want niemand zal je missen!" Zegt sanne boos en daarna loopt ze weg...

*heden*

Ik heb Sanne nog een paar keer zien lopen. Gelukkig zit ze op een andere school. Nooit meer dat ik iemand zal vertrouwen! Nooit!

"Emma! Emma!" Hoor ik Liam schreeuwen en ik word wakker uit mijn gedachtes.

"W-wat is er?"

"Zullen we anders even ergens rustig gaan zitten en wat drinken enzo? En dan leg je me alles uit?" Vraagt Liam en hij kijkt me zowat smekend aan.

"Oke dan." Zeg ik twijfelend en loop achter Liam aan.

Liam POV:

Emma heeft me net alles verteld. Alles over die 4 meiden die haar irriteren. Alles over waarom ze niemand meer vertrouwd. En ook over de ruzie met haar moeder. Ik vind het echt heftig voor haar. Ik moet haar helpen en nu ik alles van haar weet al helemaal. Ik kan haar niet alleen laten nu. maar ik denk dat het nu wel het perfecte moment is om de jongens erbij te halen en haar te vertellen over ons idee. Alles is al geregeld dus als Emma het leuk vind is alles goed.

Emma POV:

Ik heb Liam alles verteld en eigenlijk voel ik me nu veel beter alles is er uit. Nu zit ik op liam's schoot met zijn sterke armen om me heen. Klinkt het raar als ik zeg dat ik me veilig voel in zijn armen? Als ik bij hem ben lijkt de tijd stil te staan em is er niemand meer dan alleen wij 2. Maar ik heb bang dat hij me als een fan ziet. En niet meer ofzo. Wat als hij denkt dat ik hem alleen maar aardig vind omdat hij beroemd is?! Dat is helemaal niet zo. Al was hij niet zo bekend. Zijn persoonlijkheid, daar gaat het om. Niet meer, niet minder.

Ik kijk in de deuropening en zie daar 4 jongens staan met een grote, bijna enge lach op hun gezicht.

"W-wat is er?" Vraag ik.

"Uhm eerst. Wat is er met jullie 2 lovebirds?" Vraagt Louis met een grijns op zijn gezicht.

"Huhhh wat zou er moeten zijn?" Ik kijk naar Liam en zie zijn armen om me heen en ik zit ook nog eens op z'n schoot. Wauwww... Langzaam trek ik me los uit Liam's armen en ga ik op een andere stoel zitten.

"Maar wat doen jullie hier?" Vraag ik om het onderwerp snel te veranderen.

"We wouden je iets vragen." Zegt Liam terwijl hij opstaat en dichterbij komt staan samen met de jongens.

"Do you want to go on tour with us?" vragen de jongens blij in koor en ik weet niet wat ik erop zou moeten zeggen. Op tour with da boyss??

(A/N) WOW MENSEN HEBBEN JULLIE DE PREVIEW VAN 'STEAL MY GIRL' AL GEHOORD?!?!! Ik wel. :)  Als cadeautje een nieuw hoofdstuk!!!

Hoop dat jullie het leuk vinden!

Vote?

Comment?

Follow?

Would mean a lot to me!❤

Liefsss. xxx

just a fan ( 1D & 5sos )Where stories live. Discover now