Verassing? Alweer? Ik weet niet of ik dit allemaal nog wel aan kan hoor. Nu ben ik nog nerveuzer dan ik al was.
"Ben je nerveus?" Vraagt Liam. Dit is al de tweede keer dat iemand me dat vraagt vandaag. Is het echt zo goed te merken dat ik nerveus ben?
"Nouu een beetje." Zeg ik en ik kijk omlaag. Liam duwt met zijn hand mijn kin een beetje omhoog zodat ik in zijn perfecte bruine ogen kan kijken.
"Babe dat hoeft niet, Luke had me een appje gestuurd om te zeggen hoe goed je wel niet kan zingen. Ik kan niet wachten om het zo te horen babe." Zegt Liam en hij geeft me een klein kussje op mijn wang. Waarschijnlijk zou je op dit moment een tomaat naast mijn hoofd kunnen houden en qua kleur geen verschil zien omdat ik als een gek sta te blozen.
"Jongens we beginnen met de soundcheck! Dus pak jullie microfoons en ga klaar staan!!" Schreeuwt een mannelijke stem.
We gaan allemaal random ergens op het podium staan en de jongens van 5sos gaan voor het podium staan en beginnen gillen als meiden die hun idolen voor het eerst zien. De muziek begint en zo te horen beginnen we dus met through the dark.
" You tell me that you're sad and lost your way. You tell me that your tears are here to stay. But I know you were only hiding. And I just wanna see you. You tell me that you're hurt, and you're in pain. And I can see it here, it's so in shake. But I just wanna see your smile again. See you smile again.
Oh I will carry you over, fire and water for your love. And I will hold you closer. Hope your heart is strong enough. When the night is coming down. We will find a way through the dark"
Aan het einde van het liedje zijn we al klaar. Alleen zijn Luke, Michael, Calum en Ashton nog klaar met gillen. Ik probeer mijn lach zo goed mogelijk in te houden maar zo geweldig goed lukt het me niet. De rest heeft ook moeite met hun lach in te houden want binnen no time staan de tranen in onze ogen van het lachen.
"Jongens jullie moeten weet terug back stage want de fans komen zo naar binnen!" Roept iemand nadat we allemaal klaar zijn met lachen.
"Oke we komen zo!" Roept Michael terug.
"Uhmm ik denk dat ik dan ook maar bij alle andere fans ga staan he?" Zeg ik akward na een kleine stilte.
"Uhmm is goed. Wij moeten ons toch verder klaar gaan maken voor de show. Zien we je nog bij de meet & greet?" Vraagt Niall blij.
"Ja tuurlijk!" Zeg ik blij terug.
Nadat ik de jongens allemaal een knuffel heb gegeven en succes heb gewenst loop ik de zaal in waar al fans blij binnen komen lopen.
Na de show loop ik richting de meet & greet ruimte en kom ik ondertussen nog bij van de show van de jongens. Ik hoop dat ik nog een stem heb want ik heb echt super hard geschreeuwd. Ik zag de jongens ook een paar keer zoekend door de zaal kijken en als we dan oogcontact maakten glimlachte ze. Het was zo schattig.
Liam POV:
De show vandaag ging echt geweldig! En ik kan niet wachten om dadelijk de fans bij de meet & greet te zien. En natuurlijk Emma. Ik heb een paar keer door de zaal heen gekeken om te kijken of ik Emma kon zien en als ik haar zag kon ik niks anders dan lachen.
Ik ga op een stoel zitten en wacht tot alle fans komen.
Emma POV:
Ik loop de kamer voor de meet & greet binnen en zie de jongens al klaar zitten. Ze kijken wie er allemaal naar binnen komt lopen en als Niall me ziet begint hij als een gek naar me te zwaaien en ik zwaai verlegen terug en ga op een stoel zitten voor de jongens.
De meet & greet was snel voorbij gegaan. Kort samengevat: veel huilende meiden, veel knuffels en selfies. Het enige waar ik aan kon denken was de verassing waar Liam het eerder over had. Zou hij het vergeten zijn ofzo? Ik wil net weg lopen maar voel dan dat iemand mijn pols vast pakt. Ik kijk om en zie Liam geschokt naar mijn arm kijken maar ik weet niet waarom. Snel kijk ik naar mijn arm en ik zie dat mijn mau een beetje omhoog is gegaan waardoor je mijn littekens en nieuwe sneeën kan zie, shitt!!
"Emma?? Is-is dat wat ik denk dat het is?" zegt Liam bezorgd en ik zie tranen in zijn ogen.
(A/N) best kort enzo denk ik maar ik dacht dat dit wel een goed einden zou zijn... Nieuw hoofdstuk komt hopelijk snel!! Hope you all like it!
Vote?
Comment?
Follow?
It would mean a lot to me.❤
Liefsss. xxx
YOU ARE READING
just a fan ( 1D & 5sos )
Fanfic"She was like the moon, part of her was always hidden away." -Dutch story