Chapter 17.

21 1 0
                                    

"Mag ik je helpen? Ik kan wel met Louis praten voor je?" Zeg ik en ik geen Harry een grote glimlach.

"Nee Emma, als hij het weet komt het manegment het misschien ook te weten en dat laten ze me met een of andere beroemde chick daten zodat iedereen denk dat Larry nep is." Zegt Harry.

"Ojaa, das kut... Als er ooit iets is wat ik voor jullie kan doen dan zeg je het maar." Zeg ik en Harry krijgt meteen een grote glimlach op zijn gezicht.

"Dankje Emma, je bent de beste!" Zegt hij en hij geeft me een knuffel.

"Mensen komen jullie eten over een paar uur gaan we naar Londen!!" Roep Liam blij vanuit de keuken en ik haast me snel naar hem toe.

*in het vliegtuig naar London.*

Ik heb de hele vlucht niet stil kunnen zitten omdat ik veel ste enthousiast was omdat we naar Londen gaan. Het is altijd al een droom voor me geweest. Als we dadelijk zijn aangekomen ga ik zeker weten Londen verkennen! Ook al zal dat alleen moeten want samen met de jongens kom ik geen stap verder zonder beveiliging.

"Liam??" Vraag ik.

"Whats upp babe?" Vraagt hij en hij vrijft door zijn ogen.

"Vind je het nooit stom om beroemd te zijn?"

"Hoe bedoel je?"

"Nou je kan geen stap buiten de deur zetten zonder dat er op je gelet word. Al die paparazie de fans."

"Soms is het even stom." Zegt Liam met een bedroefd gezicht. "Maar dan denk ik weer meteen aan de leuke dingen. Zoals op tour met mijn beste vrienden, alle verschillende mensen, muziek maken en natuurlijk het meisje van mijn dromen ontmoeten." Zegt Liam er snel achteraan met een grote glimlach op zijn gezicht en hij geeft me een kussje op mijn voorhoofd. Ik bloos en kijk dan weer uit het raam. Nog een paar minuten en we landen in Londen!

*in het hotel in London.*

"Dus wat zullen we doen?" Vraagt Zayn als we klaar zijn met spullen uit pakken en met z'n alle in de woonkamer zitten in een alweer hele grote hotelkamer.

"Ik was van plan om in mijn eentje London te verkennen." Zeg ik blij.

"In je eentje?" Vraagt Niall bezorgd.

"Uhh ja dan hebben jullie wat tijd met z'n vijven en als ik met jullie naar buiten ga kom ik nog geen stap verder." Zeg ik eerlijk. De jongens knikken begrijpend.

"Oke je hebt ons nummer voor als er iets is? Hier heb je wat geld. Let goed op jezelf." Zegt Liam bezorgd en hij geeft me wat geld.

"Is goed mama." Zeg ik plagerig en ik geef hem een kussje op zijn wang.

"Doei jongenss! Tot over een paar uur!" Zeg ik vrolijk. Ik doe mijn jas en en nadat alle jongens doei hebben gezegd loop ik de hotel kamer uit.

Het is ongeveer 4 uur dus ik heb genoeg tijd om rustig rond te lopen.

*paar uur later.*

Nadat ik door de stad heen heb gelopen en zowat elke winkel in ben gelopen en gegeten heb loop ik richting de London eye.

Ik ga op een bankje zitten waar ik perfect uitzicht heb op de London eye en de big ben. Na een tijdje begint het een beetje te schemeren maar ik besluit toch te blijven zitten omdat ik het uitzicht zo mooi vind.

In de verte hoor ik een groepje mensen deze richting op lopen. Ik kijk naar de mensen maar het zijn al ouderen vrouwen en mannen rond de 40 met kinderen, gelukkig. Ik kijk de andere kant op en kijk recht in de ogen van iemand die ik liever niet tegen wil komen. Ik haast me zo snel mogelijk weg maar ik hoor voetstappen achter me aan. Niet alweer.

(A/N) toch nu al het hoofdstuk erop gezet! :)

Vote?

Comment?

Follow?

Liefsss. xxx

just a fan ( 1D & 5sos )Where stories live. Discover now