Chapter 12.

39 2 0
                                    

Emma POV:

Rustig loop ik richting de jongens in de woonkamer. Het is al best laat en ik ben echt super moe maar ik ga toch nog heel even bij de jongens zitten. Er is geen plek meer op de banken dus ik ga maar op de grond zitten. Niall en Zayn zijn fifa aan het spelen. Louis en Harry zijn als 2 kleine kinderen ruzie aan het maken om ik weet niet wat en Liam staart diep in gedachten voor zich uit.

"Liam?" Vraag ik maar hij reageerd niet.

"Liam??" Vraag ik nog eens en ik swaai met mijn handen voor zijn ogen. Hij schrikt uit zijn gedachten en kijkt me aan met een glimlach.

"Whats up babe?" Vraagt hij.

"Waar dacht je aan." Vraag ik.

"Aan jou." Zegt hij eerlijk en hij bloost een beetje.

"Hoezo denk je aan mij?" Vraag ik.

"Nou gewoon. Over ons gesprek, alles wat je me gezegd hebt."

"Ow dat." Zeg ik kortaf en het blijft even stil.

"OWWW GOALLLL! IK HEB GEWONNEN!" Schreeuw Zayn opeens vrolijk waardoor ik schrik.

"Je speelt vals." Zegt Niall als een klein kind.

"Volgens mij kan er iemand niet tegen zijn verlies." Zeg ik en ik steek mijn tong uit. Niall kijkt me boos aan maar hij houd het niet lang vol en begint te lachen.

"Jongens ik ben moe. Dus ik ga slapen! Zie jullie morgen weer." Zeg ik en de jongens zeggen allemaal doei en gaan daarna door waar ze mee verder zijn. Ik ga onder de warme dekens liggen. Na deze lange dag val ik gelukkig snel in slaap.

*4 uur 's nachts.*

Ik word wakker en kijk op de klok die naast mijn bed staat, 4 uur... Pff wacht! Zou alles maar een droom zijn. Alles dat ik gebeurt? Im ga rechtop zitten en kijk om me heen. Ik ben in een onbekende kamen en ik zie dat er iemand naast me in mijn bed ligt. Ik lag toch alleen toen in naar bed ging. Ik tik het lichaam aan en het word wakker.

"Wat is er?" Vraagt een slaperige stem, Liam.

"O sorry, ik merkte niet dat je hier was komen liggen."

"Ja je was binnen een paar minuten al weg." Zegt Liam lacherig.

"Ja ik was ook best moe."

"Nou kom dan weer liggen." zegt Liam en hij trek me met zijn zijn sterke arm naast hem.

"Maar ehh je zou toch op de bank slapen?" Vraag ik verward.

"Ja maar ik moest maar aan jou denken. En ik miste je. Maar als wilt ga ik wel op de bank slapen?" Vraagt Liam, hij is zo lief. Veel te lief voor mij.

"Truste babe." Zegt Liam en hij slaat zijn armen om me heen en ik ga dichter tegen hem aan liggen. Hij geeft me een vertrouwd beschermd gevoel, als ik bij hem ben lijken al mijn problemen weg te zijn. Met die gedachte val ik in slaap.

*'s ochtends*

"GOEDEMORGENNNN!" Hoor ik Louis door de kamer heen schreeuwen. Ik wil net mijn ogen open doen maar opeens sprinkt er iemand op me. Ik kijk en zie Harry op me liggen.

"Het is pas ochtend! Ik wil slapennn!" Zeg ik boos, ik ben niet echt een ochtend mens.

"Het is al 11 uur en we moeten je spullen enzo nog halen vandaag." Zegt Harry lief en hij gaat van me af.

"En we moeten nog ontbijten! Dus schiet op ik heb honger!" Roept Niall vanuit een andere kamer.

"Jaja ze is wakker ik ga ontbijt maken!" Roept Harry terug.

"Kom je zo?"

"Jaja ik kom zo." Zeg ik en Harry loopt weg.

Ik loop naar de badkamer en fix mijn haren die er vreselijk uit zien daarna loop ik naar de woonkamer en een etens geur komt mijn neus binnen. Mijn buik begint geluiden te maken. Ik heb echt honger en die lekkere etens geur helpt niet echt.

"Wanneer is het eten klaar! Ik heb echt honger!" Schreeuwt Niall naar Harry die in de keuken staat.

"Over 5 minuten ofzo." Zegt Harry terug.

"Niall wanneer heb je eigenlijk geen honger?" Vraag ik lacherig en de hoofden van de jongens draaien allemaal mijn kant op.

"Ohh ook eindelijk wakker?" Zegt Zayn lachend.

"En je moet er maar aan wennen Emma Niall heeft altijd honger." Zegt Liam.

"Jongens eten is klaar!" schreeuwt Harry en Niall rent als eerste meteen naar de eettafel.

Nadat we gegeten hebben en ons verzorgd hebben lopen we allemaal via de uitgang achter het hotel naar een bussje. Op weg naar mijn huis om alles te halen wat ik nodig heb. Het zal vast niet makkelijk gaan en ik zal heus wel een beetje huilen misschien maar dat is het allemaal waard want ik ga op tour met one direction.

(A/N) yeeyy nieuw hoofdstuk enzo. Iemand nog leuke ideetjes voor het verhaal? Hoop dat jullie het leukvinden!

Vote?

Comment?

Follow?

Love ya all.❤

Liefsss. xxx

just a fan ( 1D & 5sos )Where stories live. Discover now