epiloog.

24 1 9
                                    

(A/N) heelll veel tijdsprongen in dit hoofdstuk. :)
Emma POV:
*4 maanden later*

Ik zit nu in een relatie met liam en alles tussen ons gaat perfect.

De laatste maanden is alles heel snel voorbij gegaan en alles ging goed. Ip de nachtmerries en de paniek aanvallen na. En nu is het de dag dat ik de jongens moet verlaten. Ze zijn klaar met hun tour en het word tijd voor mij om weer trug naar huis te gaan, terug naam mijn oude leventje. Wat ga ik de jongens missen. Natuurlijk zal ik ze wel nog een paat keer zien maar niet meer zoveel als ik gewend ben.
liam POV:
*3 jaar later*

De jongens en ik zijn gestopt met de band. We hebben besloten dat we gewoon weer een normaal leven willen soms doen we nog wel eens optredens en interviews, maar niet meer zoveel als vroeger.

Zayn is in de tussentijd met perrie getrouwd en de bruiloft was perfect.

Louis en harry zijn eindelijk in een openbare relatie en ik ben super blij voor ze!

Niall heeft met sabine (saw what i did? you gotta love me). Ze was een fan en kwam hem eens tegen toen niall in amsterdam was, ze praatte een beetje met elkaar en nu zijn ze al bijna 2 jaar gelulkig samen.

En emma en ik wonen sinds kort in een klein gezellig appartement in londen. Alles gaat perfect maar er moet alleen nog een ding gebeuren.

*die avond*

Emma is vandaag met perrie shoppen wat mij extra tijd geeft om het zo romantisch mogelijk te maken hier.

Ik leg wat kaarsjes op de grond met hartjes vormen en een paar rozen blaadjes en naar mijn verbazing ziet het er heel mooi uit. Snel doe ik een nettjes pak aan en zorg ik dat de ring in mijn broekzak zit.

Ik hoor de deurkling bewegen en ga in het midden van de kamer staan.

"Liam wat is dit?" vraagt emma verbaast als ze rond de kamer heeft gekeken. Ze komt naar me toe lopen en ik ga op een knie zitten en pak haar handen vast.

"Emma ik hou van je." Zeg ik.

"Ik ook van jou liam."

"Will you marry me?" zeg ik terwijl ik de ring tevoorschijn haal.

"Yes liam i will."
(A/N) okayyy dit was het dan ik vond het heel leuk om dit verhaal te schrijven en ik heb al leuke ideën voor het volgende verhaal!❤
Hou van jullie!
Liefsss. xxx

just a fan ( 1D & 5sos )Where stories live. Discover now