Dvacátá devátá kapitola - Zrzek, Morty a Křivoun budou stát tady

2.8K 175 21
                                    

|26.7.2008|

Před Doupětem rázem vyrostl, díky několika zdvyženým hůlkám obrovský stan. Podobný tomu, který zde byl před jedenácti lety v den svatby Billa Weasleyho s Fleur Delacour.

Z okna na něj hleděla Hermiona, která seděla na židliče, zatímco jí Ginny s Angelinou dodělávaly účes.

,,Proč jsem tak nervózní?'' zamumlala hnědovlasá nevěsta. ,,Přece si beru někoho koho miluju, ne? Tak proč?''

,,Víš, jak jsem byla nervózní já?'' odvětila zrzavá Potterová. ,,To bylo poprvé a naposledy, co jsem se já stresovala víc, než Harry.''

,,Souhlasím,'' přikývla Angelina a na chvíli se opřela o stolek a přejela si po svém obrovském břiše dlaní.

,,Neměla bys v nejbližší době rodit?'' pozvedl Hermiona tázavě obočí.

,,Jo,'' přikývla, ,,a nejvtipnější na tom je, že stále nemáme jména ani pro holku, ani pro kluka.''

Ginny se uchechtla. ,,Tak to malé pojmenuj po někom, kdo v tvém životě hodně znamenal, ne?''

Angelina se zamyslela. ,,Pojmenuju toho prcka po svým ex,'' zasmála se, ,,ale Georgeovi to neřeknu.''

,,Ďábelský plán,'' uchechtly se dvě čarodějky, ,,a druhé jméno mu dej po největším nepříteli, ne? Ať to máte komplet.''

,,To bych ho musela pojmenovat dvakrát Stuart,'' pokrčila nad tím rameny a rozesmála se.

,,A co ty s Fredem?'' vyzvídala Ginny. ,,Není náhodou malý Weasley na cestě?''

Hermiona se zamyslela, jestli jim řekne pravdu či ne. Chtěla, aby byl Fred tím, kdo to bude vědět jako první, a proto odvětila: ,,Ne, zatím ne.''

,,A kdyby hypoteticky ano, přemýšlela jsi nad jmény?'' otázala se jí Angelina a celý výtvor na Hermionině hlavě přelakovala.

,,No...,'' nadechla se zhluboka, ,,hrozně by se mi líbilo něco pohádkového. Něco, co když vyslovíš nedokážeš být naštvaná.''

,,Hmm...,'' přivřela Ginny svá hnědá očka a zapřemýšlela se, ,,co Eva?''

Angelina se na ní podívala s pozvedlým obočím. ,,Chtěla pohádku, ne biblické příběhy, Ginny.''

,,Vždyť to je taky pohádka, ne?'' namítala. ,,Táta mi to jako malé četl z jedné knížky. Jak jen se jmenovala... bable?''

,,Bible,'' opravila ji Grangerová. ,,To je Svatá kniha.''

,,Čert to vem,'' mávla mad tím rukou, ,,takže Evu ne?''

,,Ne, tu ne,'' zavrtěla nad tím hlavou.

Najednou nastalo ticho. Těžko říct, proč to všechny tak moc hrotily. Její kamarádky ani nevěděly, že těhotná vůbec je, i přesto to prožívaly.

,,A co Evie?'' vysoukala ze sebe Angelina. ,,Na takovýho tvorečka by ses zlobit nemohla.''

,,Evie?'' zopakovala Hermiona. ,,To zní nádherně.''

,,Merline, Angee,'' usmála se Ginny, ,,ty jsi génius.''

,,Slibuji, že jestli budeme mít holčičku, bude to malá Evie Weasleyová.''

~

Fred stál v onom stanu a diskutoval s Ronem a Jonathanem o organizaci celé svatby.

Bylo to absurdní, že o detaily se dělil s někým, kdo s jeho snoubenkou (a budoucí manželkou) chodil dlouhých deset let. Ale bylo tomu tak.

Životabudič ✔️ | Fremione fanfictionKde žijí příběhy. Začni objevovat