Ahoj jmenuji se Liv Parker je mi 17. Moc ráda kreslím a projíždím sociální sítě jako každý puberťák. No na proslovi moc nejsem tak vám toho asi víc neřeknu.
Ahoj jmenuju se Logan Mitchell a je mi 19. Jsem děvkař a moc rád šuk*m z každou kterou potkám. Je to můj koníček dá se říct. Jinak moc rád běhám a chodím do baru. Toť vše o mě.
Pohled Liv:
Jako každý den vstanu a udělám si ranní rutinu. Jdu dolů do kuchyně tam mámě připravím kafe a mě čaj. Udělám snídani a zavolám mámu. Ta přijde s úsměvem na rtech. Je to po dlouhé době co ji vidím se usmívat. No..... umřel nám táta a máma od té doby se neusmivala. Moc jsem plakala. Řekl nám že měl rakovinu. Ještě do teď jo vidím jak se začal dusit. Musela jsem zavolat záchranku. Táta byl v bezvědomí. Tedy já si to myslela ale doktoři řekli že je mrtví. To byl můj nejhorší den.
Mami proč se usmíváš?
No..... Musím ti něco říct. Po škole přijď hned do kuchyně budu tu na tebe čekat.
Dobře. Tak já jdu, tak zatím pa.- dala jsem mamce pusu na líčko a šla pomalu ke škole. Školu jsem měla hned za rohem tak jsem nemusela spěchat.
Když jsem došla hned mě přivítala moje nejlepší kamarádka Lili.Ahoj Lili.
Ahoj Liv. Tak co jak je?
Dobře. Mamka už se konečně po dlouhé době usmála.
No super. Jak to?
Nwm řekla že mi to řekne dnes až přijdu ze školy.
Tak to mi musíš potom všechno říct.
Neboj se ale už by jsme měli jít do třídy za chvíli je hodina.
Máš pravdu.
***
Nechtěla jsem vás zatěžovat tím co bylo ve škole tak snad se nezlobite. Hned co jsem přišla domů šla jsem do kuchyně. Tam už seděla mamka a netrpělivě poklepávala nohou.
Ahoj mami
Ahoj zlatíčko. Tak se posaď. Nevim jak na to budeš reagovat ale chci aby jsi byla ráda. Víš jak jsem se trápila a jednou si zasloužím udělat něco co mi udělá dobře. To víme obě.
Ano mami ale teď už k věci prosím.
Dobře. Našla jsem si přítele. Ma Syna. Je o 2 roky starší než ty. Můj přítel se jmenuje Connor a chce abychom se nastěhovali k němu. Je moc milý a trvá na tom. Chci aby jsi ho poznala. Bydlí v Miami. Měla by jsi i domácí školu. Učila by jsi se doma. Prosím že na to kývneš.
V Miami!? Tam jsem vždycky chtěla mami! Jsem ráda že jsi si našla přítele. Chci aby jsi byla šťastná.
Zlato jsem tak ráda že souhlasíš. Dnes Connor přijde na večeři aby tě poznal tak prosím oblékni si něco hezkého. Nějaké šaty prosím. Nechci aby jsi mi dělala ostudu.
Neboj se mami tobě nikdy. Tak já se jdu přichystat.
Dobře.
Dala jsem mámě pusu na tvář a odešla do pokoje. Jsem tak ráda že si máma zase někoho našla. Záleží mi na tom. Snad si s Connorem a jeho synem budu rozumět. Začala jsem se oblékat do černých uplich šatů, černých lodiček na podpatky a nalicila se. Mámě se to moc líbilo.
Tak tady to utnu. Chci poděkovat Adrien15Mari za cover na knihu. Moc ti děkuji.
Pokračování příště
Vaše
MLady_ChatNoir
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr
RomanceŘeknu vám jediný. Dozvíte se v příběhu ;) A jinak...... tento příběh obsahuje vulgarismy a sexuální scénky nebudou tam často jen když se tam budou hodit což nebude moc Přeji příjemné čtení