9. kapitola

2.2K 40 0
                                    

Liv:
Když jsem se ráno probudila Logan už vedle mě neležel. Koukala jsem se na hodiny a byla jedna odpoledne. Hodně jsem se divila a nejvíc mi přišlo divné že v obýváku vzdychá nějaká holka. Šla jsem tedy dolů a mezi tím slyšela i Loganovo steny. Snad..... Podívala jsem se co se tam tedy děje ale tak aby mě neviděli. To co jsem viděla mi vyrazilo dech. Logan si to tam rozdával s jednou kurvou. Nemohla jsem tomu uvěřit. Vždyť mi říkal že mě miluje a neublíží mi. Začali mi téct slzy a já potichu seběhla schody do mého pokoje a zamkla se tam. Začala jsem opravdu hlasitě vzlykat. Moc mi ublížil. Furt mi jen lže. To mu jde. Utřela jsem si slzy a šla si vzít něco k jídlu. V tu dobu ta holka odešla. Potkala jsem na chodbě Logana.
,,Ahoj lásko moje, jak pak si se vyspinkala?"
,,A jak ty jsi si užil s tou kurvou!?"
,,T-Ty o tom víš?"
,,Tak ne asi. Lháři! Řekl jsi že mi neublizis! Řekl jsi že mě miluješ! Já ti ho včera kouřila aby jsi věděl že tě opravdu miluju! A ty mi uděláš tohle! Jdi ode mě! Nech mě být! Neser se mi do života! Už nikdy ti to neodpustim! Zlomil si mi srdce! Chcípni v pekle!"
,, Drž hubu děvko jedna! Ty se mnou budeš! I kdybych tě měl přinutit násilím! Zkus něco říct rodičům. Jseš mrtvá!"
Plivla jsem mu do tváře
,,Tak poslouchej frajere! Já s tebou nebudu! I kdyby jsi mě měl mučit! Zlomil si me a teď ti udělám ze života peklo! Jsem hrdá na to že jsem tvá SESTRA. Aspoň ti můžu ublížit jakkoliv. Tak jako ty mě. A navíc.... Nejsem děvka, ještě jsem s nikým nespala."
,,Ale budeš. Teď se mnou"
Jen co to dořekl chytil mě pod krkem a začal mě svlékat na chodbě. Přirazil mě ke zdi a chytil mě pod zadkem. Vyhoupl si mě na sebe a rovnou do mě vnikl. Bolelo to jak čert. Začala jsem brečet. On začal přirážet jak nejrychleji uměl a ja ho prosila aby toho nechal. On me neposlouchal a až se udělal skončil. Mě chytil pod krkem a vyzvedl mě že jsem byla nad podlahou. Hodil se mnou o zem a šel pryč. Já brečela a nemohla jsem se ani hnout. Po asi hodině jsem se doplazila do pokoje a rovnou si lehla. Moc mě to bolelo a to co mi udělal.... To bylo ještě horší. Bolelo mě to mezi stehnama. Bolelo me úplně všechno. Po chvíli jsem i s bolesti usla.



Moc se omlouvám za neaktivnost neměla jsem moc náladu psát. Tak trochu menší problémy ale ty se vyřešili. Takže jsem zpět

Můj nevlastní bratrKde žijí příběhy. Začni objevovat