Pohled Liv:
Když jsem se ráno probudila James ještě spal. Rozhodla jsem se udělat snídani. Šla jsem tedy do koupelny, vyčistila si zuby, oplachla si obličej a nalicila se. Šla jsem do kuchyně a začala dělat snídani. Když už jsem ji měla skoro hotovou kolem mého pasu se obmotali dvě silné paže.
,, Dobré ráno lásko
,, Dobré i tobě miláčku
Otočila jsem se na něj a on mě políbil. Začali jsme se líbat.
Lehce mě kousl do spodního rtu a prosil tak o vstup do mé pusy jazykem. Povolila jsem mu to a začala válka jazyků. Vyzvedl mě na linku a stoupl si mezi mé nohy. Svlékl mi tričko a kraťasy. Já mu taky začala sundavat oblečení. Byly jsme oba jen ve spodním prádle. Sundal mi podprsenku a začal mi prsa hladit. Já mu sundala boxerky a hladila mu hruď. Začal mě líbat na krku a udělal mi pár značek. (Cucfleky pozn. aut.) Sundal mi kalhotky a klekl si. Začal mi dělat dobře. Když jsem byla na nic nečekal a přirazil. První pomalu abych si zvykla a potom už jen přidával na tempu. Když už jsme byly, já jsem slezla z linky a ještě jednou ho políbila. Začali jsme se oblékat.
,,Byla si úžasná lásko moje ;*
,,Ty jsi byl lepší miláčku. To si budeme muset ještě dneska zopakovat.
,,Jestli chceš klidně dáme druhé kolo lásko.
,,Můžeme ale první dodělám snídani.
,,Miluju tě
,,Já tebe taky lásko.
,,Chci si tě jednou vzít. Jsi láska mého života. Nikdy tě neopustím ani nepodvedu. Chci s tebou strávit čas dokonce života. Chci mít s tebou i děti. Můžou být dvě, tři to se dohodneme pokud budeš taky chtít miminko. Děti mám rád ale až ti bude osmnáct :) nebo až dodelas školu. Teď se stejně učíš doma. Miluju tě. Pro tebe bych položil život. Budeme navždy spolu.
,,Jamesi.... To mi udělalo velkou radost ani jsem nevěděla že to máš takhle. Taky bych chtěla děti. Chci s tebou být napořád. Taky si tě chci vzít. A s tou školou. Jak se učím doma tak mám domácího učitele až na to že jsem v posledním ročníku. Ve třeťáku takže chodím ke kadeřnici a ta mě učí. Už to umím takže si budu dobře vydělávat a to mi připomíná že zítra jdu k ní. Do "školy" nechodím spíš teď k ní protože už všechno umím :)
, Vážně? Kadeřnice? Tak to mě musím ostříhat lásko moje ;)
, Klidně zlato ;) ale nezůstane to jen u stříhání to víš 3:)
,, Neprovokuj lásko nebo se neudržim a ohnu si tě znovu ale o stůl ;) a to bez snídaně ;p
,,Tak to zkus ;)
,,Neprovokuj.
,,Mě se chce.
,,Tohle na tobě miluju (+_+)
,,A já miluju tebe ;*
,,Lásko prosím dodelas tu snídani? Mám hlad a už jsem znovu nadržený :D
,,Och miláčkuu... a myslíš že ti dám? 3:)
,,Určitě ano. Až moc mě miluješ ;)Nic jsem mu na to neřekla protože měl pravdu. Dodělala jsem teda tu snídani a odnesla ji ke stolu. Udělala jsem volská oka, slaninu s chlebem. Když jsme to dojedli dala jsem to do myčky a pustila jí. U stolu už James neseděl tak jsem chtěla jít do obýváku ale jen co jsem došla ke stolu, mě někdo nebo spíš James chytil a hned si mě vyzvedl na stůl. Strhal ze mě rychle oblečení. Ten je hodně nadržený teda. Svlékl sebe a tvrdě ho do mě přirazil. Prohla jsem se v zádech a dělo se to co před snídaní. Ale teď to bylo víc intimní. Oba jsme hlasitě vzdychali.
Liv!
,,Jamesi!.
S výkřikem jmen toho druhého jsme se udelali. James mě začal pomalu líbat a já spolupracovala. Odtrhli jsme se od sebe.
Dokud nebyl oběd jsme leželi v ložnici a odpočívali kvůli tomu nádhernému sexu. Vyčerpalo nás to. Podívala jsem se na hodiny po nějaké době a šla vařit.
Udělala jsem francouzské brambory. Nandala jsem nám na talíř a odnesla to ke stolu. Oba jsme byly lini se oblékat tak jsme šli na oběd tak jak nás Bůh stvořil. Jamesovi něco spadlo tak si vlezl pod stůl. Ale to co udělal jsem nečekala. Hned mi roztáhl od sebe nohy a začal pracovat jazykem.
,,J-Jamesi... Je... Ach... Oběd... Jooo... Mmm....
Nepřestal. Spíš zrychlil a strčil do mě dva prsty. Ani najíst mě nenechal a já spíš vzdychala.
Když skončil zpražila jsem ho pohledem.
,,Copak lásko? Nelíbilo?
,,Miláčku... Tohle se u oběda nedělá a musím říct máš šikovný jazýček.
,,Bych si taky něco zasloužil.
Věděla jsem že chce abych mu vykouřila. Šla jsem tedy pod stůl, chytila ho do ruky a začala pohybovat hlavou. Když byl přestala jsem a jídlo už nedojedla. Šla jsem do ložnice a lehla si. Po chvíli prisel. Vše se znovu opakovalo. Potom jsme si lehli a usnuli.***
Vzbudila jsem se nějak v deset večer. Šla jsem udělat pozdní večeři, vzbudila Jamese aby se najedl.
Když jsme dojedli dala jsem mu krátký polibek a šla zase spát, ale on si na mě obkročmo sedl a chtěl sex. Začal mě líbat a svlékat. Jazykem se vloupal do mé pusy a začala válka jazyků. Opět. Líbali jsme se a on mi rozvázal župan. Já ho přetočila pod sebe, udělala mu pár značek a polibky sjela níž az k jeho penisu. Vzala jsem si ho do pusy a začala pohybovat hlavou. Když se udělal přestala jsem. On si mě znovu přetočil pod sebe a dělal dobře on mě. Když jsem se udělala taky přestal a hned do mě přirazil. Začal pomalu přirážet. Zrychloval a zrychloval.
,,Ach Liv... Ano...
,,Jamesi.... Rychleji... Mmm... Ach... Jo pridej....
A takhle to šlo asi dvě hodiny. Antikoncepci beru takže žádný problém nebyl. Když už jsme přestali šli jsme rovnou spát. V obětí jsme usnuli. Moc se mi to líbilo. Užívala jsem si to.Taaaaaaaak. Tato kapitola byla hodně perverzni ale snad prominete. Pac a pusu
Pokračování příště
Vaše
MLady_ChatNoir
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr
Roman d'amourŘeknu vám jediný. Dozvíte se v příběhu ;) A jinak...... tento příběh obsahuje vulgarismy a sexuální scénky nebudou tam často jen když se tam budou hodit což nebude moc Přeji příjemné čtení