Písnička je od Big Time Rush BTR. Jsou nejlepší. Poslechněte si a teď k příběhu.
Pohled Liv:
Když jsem se ráno probudila hrozně mě bolela ruka. Podívala jsem se na svou ruku a hned jakoby se mi rozsvítilo. Úplně jsem zapomněla že jsem se včera řezala. Udělala jsem docela hluboké rány tak budu mít jizvy to vím na 100%. Logan ještě spal tak jsem se rozhodla udělat snídani.
Ani nwm jak to teď mezi mnou a Loganem je. Ale.... Můžu být se svým nevlastním bratrem? Není to pitomost? To nejde pokud vím. Ale když já ho tak miluju. Chci ho. Je pro mě jedinečný. Až na to že je to můj bratr.
,,Ahojky kočko jak pak jsi se vyspinkala?"
,,Ahoj Logane, s tebou jsem se vyspala opravdu skvěle. ;* "
,,Och kotě pojd ke mě"
Šla jsem tedy za ním a on si mě k sobě hned přitáhl. Začal mě líbat a já spolupracovala. Umi upravdu nádherně líbat. Jeho ruce které byly na mích bokach přesunul na můj zadek a přitáhl jsi mě k sobě víc až se mezi nás nevešel ani papír. Chtěl mi sundat tílko ale já mu to nedovolila. Nejsem připravená a nevím jak to mezi námi je.
,,Logane jak to mezi námi vlastně je?
,,Liv já nevím ale chci aby jsi mi dala šanci. Uvědomil jsem si že tě miluju a k životu potřebuju jen tebe. Ano nemiloval jsem tě a chtěl tě jen do postele ale to se změnilo. Teď chci jen tebe a žádnou jinou. Změním se kvuli tobě. Udělám cokoliv aby jsi mi dala šanci. Klidně si i nějakou dobu počkám nemusíme spolu hned spát. Jsem teď sice trochu nadržený ale chci tebe a kvůli tobě počkám. Nespěchá to, přeci jen mám pravačku. Nevim jak ti mám dosvědčit že tě opravdu miluju a netaham tě za nos. Chci aby jsi mi věřila. Prosím tě. Záleží mi na tobě. Jsi pro mě vším. Nechci tě ztratit. Uvidíš že nám to bude klapat. Nikdy jsem vztah nechtěl ale když jsi přišla ty.... změnil jsem názor a to se u mě jen tak nestává. Budu pro tebe dobrým přítelem. Vím že jsme nevlastní sourozenci ale to je vedlejší. Když někoho miluješ neřešiš to co je okolo a jaký ten člověk je. Jestli je to tvůj bratr, bratranec, sestra, sestřenice atd. Nechci aby jsi mi odpovídala hned ale chci aby jsi si to promyslela uděláš to pro mě? Ale notak nebreč princezno."
,,Já... Nwm co na to říct. Taky tě miluju a chci s tebou být. Ano dávám ti šanci. Udělala bych pro tebe cokoliv ale na sex se ještě necítím.
,,Ano chápu tě lásko. Kvůli tobě počkám"
,,Děkuju miláčku"
Potom jsem ho políbila a dodělala snídani. Jsem tak šťastná.
Po snídani jsem se rozhodla jít na pláž tak jsem si oblékla plavky a šla. Když mě takhle viděl Logan málem mu pusa upadla. Bylo to tak komické že jsem se musela začít smát. On se na mě podíval a rozeběhl se. Já věděla že mě chce zlechtat tak jsem začala utíkat. On běžel za mnou. Potom mě chytil a ja už jen čekala co udělá. Ale on mě nezačal lechtat ale začal mě líbat na krku. Já nic nedělala a jen si to užívala.
,,Ani nevíš jak moc ti ty plavky sluší. Ani nevíš jak velkou chuť mám je z tebe strhnout."
,,Tak to máš smůlu lásko, dneska jdu na pláž."
, To řekl kdo?"
,,Třeba já?"
,,No tak dobře ale jdu s tebou"
Na pláži jsme byly docela dlouho. Dali jsme si tam párek v rohlíku a blbli v moři. Moc jsem si tenhle den užila a když se začalo stmívat šla jsem domů. Vykoupala jsem se a šla si lehnout. Když jsem se prikrila zavolal mě Logan tak jsem za ním šla.
,,Zlato je mi to blbý ale mám tu menší problém. Stojí mi a pravačka je moc unavená."
,,Takže chceš abych ti to udělala já rukou nebo pusou že ano?"
,,Ano"
,,No tak dobře"
,,Ty by jsi to vážně udělala?"
,,Pro tebe cokoliv"
Hned co jsem to dořekl a jsem si k němu klekla a udělala mu to. (Popis toho se mi sem nehodí tak ho sem nedám)
Když jsem s tím skončila lehla jsem si vedle nej a usla
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr
RomanceŘeknu vám jediný. Dozvíte se v příběhu ;) A jinak...... tento příběh obsahuje vulgarismy a sexuální scénky nebudou tam často jen když se tam budou hodit což nebude moc Přeji příjemné čtení