2. kapitola

3.6K 57 3
                                    

Pohled Logana:

Dnes mi táta řekl že budu bydlet s jeho novou přítelkyní a ta má dceru. Snad bude sexy a jestli ano hned ji někde ohnu. Jo to by šlo. Dnes jde táta k nim na večeři a já ho překecal abych mohl s ním jít. Já se těším.

Pohled Liv:

Když Connor zazvonil šla jsem otevřít. Byl tu i se synem.

Dobrý den já jsem Liv Parker, vy určitě budete Connor mamky přítel. Ano to jsem, a toto je můj syn Logan.

Ahoj ráda tě poznávám jsem Liv.

On se ke mě naklonil a zašeptal.

Ahojky koťátko nevím jestli to víš ale jsi tak strašně sexy. Chtěl bych tě ihned ohnout o ten stůl co tu máte.

Tak to máš smůlu hošánku. Za 1. nespím s lidmi na potkání a za 2. jsi můj nevlastní bratr přeci.

Liv! Poj sem!

Už jdu mami.

Tak copak potřebuješ?

Kde je Logan?

Promiň trochu mě zdržel.

V pořádku takže si rozumíte?

Více méně.

Tak jdi pro něj.

Jo už jdu.

Jen co jsem došla za Loganem přitáhl jsi mě k sobě.

Logane nech toho jsi můj nevlastní bratr tak toho nech.

Kočička vystrkuje drápky? To se mi líbí.

Nikdy mě nezískaš.

Uvidíš že ano puso.

Tak pojď nebo mě máma zabije.

Dobře ale potom jdeme k tobě do pokoje.

Zapomeň.

Jen co jsme došli do kuchyně, sedla jsem si ke stolu a máma akorát nakládala večeři. Bylo rizoto. Mňam to miluju. Hned jsme se do toho pustili. Když jsme dojeli máma přinesla ještě dezert.

Tak Liv co kdyby jsi o sobě něco řekla?

Nuže dobrá. Jmenuji se Liv Parker, je mi 17. Ráda kreslím. Ještě chodím do školy, studuji na střední odborné škole. A tady pro pana Logana jen info.... nespím s lidmi na potkání a zvlášť ne s mim nevlastním bratrem.

Počkej Logan se s tebou chtěl vyspat? Logane! To že jsem děvkař neznamená že budeš pích*t i svou nevlastní sestru! Něco jsem ti o tom říkal ne!?

Tak promiň ale podívej se na ni! Je sexy! Kdo by ji nechtěl hned do postele. Ty kdyby jsi nebyl tak starej určitě ji taky hned omrd*š!

Co si to dovoluješ!

Hele pánové uklidnete se. Ano sice se se mnou chtěl vyspat ale to nemění nic na tom že budeme rodina. Buďte chytří prosím vás. Já to s Loganem nějak preziju že BRÁŠKO!

Ano SESTŘIČKO!

No vidíte. :)

Nuže dobrá ale nechci aby tu bylo dusno nebo aby se mezi vámi něco stalo.

To se nemusíte bát.

Prosím tykej mi.

Dobře Liv

Connor.
Tak Logane ty jdi s Liv do pokoje. Budete spát v jednom pokoji. Dnes tu prespaváme. Zítra se už stehujete totiž Liv a bude lepší když tu budeme spát. Snad to s ním přežiješ.

Nemusíš se bat.

Tak dobrou noc

Dobrou.

Logana jsem dovedla do pokoje a já šla mezi tím do sprchy. Po sprše jsem si šla lehnout. Logan mě objal okolo pasu a usnul. Nemohla jsem nic dělat tak jsem to tak nechala a pokoušela se usnout. Povedlo se mi to až po hodině.

Pokračování příště.
Vaše
MLady_ChatNoir

Můj nevlastní bratrKde žijí příběhy. Začni objevovat