Pohled Liv. Po měsíci:
Dnes jsem se rozhodla že půjdu do nočního klubu a trošku si užiju. logan není od oběda doma takže se můžu trošku opít. Oblékla jsem se, vzala jsem si sukni, crop-top a boty na podpatku. Ještě jsem si vzala psaníčko do kterého jsem si dala mobil, klíče a peněženku a mohla jsem vyrazit. Vyšla jsem ze dveří a zamkla. Šla jsem po poloprázdné ulici a vzala to zkratkou abych tam mohla být rychleji. Vlezla jsem do temné uličky a pomalu našlapovala. Najednou mi někdo zakryl pusu rukou abych nekřičela a dvě další ruce mě začali svazovat. Shodily mě na zem a začali mě dva muži osahávat. Ten jeden mi dal do pusy roubík a začal mi sahat na prsa. Začala jsem se smýkat aby to neměli tak lehké, ale najednou mi dal jeden z nich pěstí do nosu a já ucítila v puse krev.
Začala jsem se jí dusit a ten muž s hnědými vlasy mi roztrhal Crop-top a sukni s podprsenkou rozřízl nožem. jím pak začal přejíždět přes mé tělo a řízl mě do jednoho prsa. přes roubík jsem tlumeně zakřičela bolestí a proklínala se za to že jsem vůbec někam šla. Roztrhl mi i kalhotky, vytáhl svůj penis a tvrdě mi ho tam strčil. Znovu jsem vykřikla bolestí a on začal rychle přirážet. Bolelo to jako čert a já se modlila aby to už skončilo. Když přestal tak mě ten druhý otočil na břicho a strčil mi ho do zadku. Myslela jsem že mě někdo asi podřízl. Když mu nestačilo to že mě to bolelo a křičela jsem bolestí, vzal si od toho prvního nůž a začal mě řezat do zad a na obě půlky zadku.
Když se zřejmě udělal tak z nějakého důvodu do mě najednou ten nůž zabodl a poslední co jsem slyšela bylo:
,,To aby jsi to nemohla nikomu říct."
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr
RomansaŘeknu vám jediný. Dozvíte se v příběhu ;) A jinak...... tento příběh obsahuje vulgarismy a sexuální scénky nebudou tam často jen když se tam budou hodit což nebude moc Přeji příjemné čtení