11.

2.2K 38 3
                                    

Pohled Liv:

Hned jak jsem se ráno probudila jsem šla na Messenger a našla si tam Jemese. Poslala jsem mu žádost o přátelství. Hned ji přijal tak jsme si začali psát.

Dobré ráno ;)

Dobré. Jak se máš?

Dobře když píšeš ;)

:) Tak to ju. Mohu mít prosbu?

Věděl jsem že nepíšeš
jen tak ;)

Hahaha. Nemohl

Fajn dostala jsi mě

:D

No moc se nesměj ;)

A jak mě přinutis?

To uvidíš a už říkej

No chtěla bych se zeptat
jestli bych nemohla u tebe
týden být. Mamka s otčímem
se vrátí za týden a nechci být
s Loganem sama doma.

Jistě že můžeš. V kolik přijdeš?

Třeba po snídani?

Super. Už tě tu čekám :*

Tak ahoj :)

Pa kočko ;*
Zobrazeno 8:37

Chat ukončen

Wow. Tak to bylo opravdu zajímavý :D. Radsi to neřeším a jdu si udělat raní hygienu. Když už jsem upravena jdu do kuchyně, z lednice vytáhnu jahody, bílý jogurt a borůvky. Bílý jogurt dám do misky a dám do toho jahody s borůvkami tak aby to dobře vypadalo a protože miluju BeBe sušenky tak jsem dvě rozpůlila a dala na začátek misky aby se do jogurtu dostala jen špička sušenky. Když už jsem to dojedla v zámku zachrastili klíče. Nevšímala jsem si toho a misku dala do myčky. Myčka už byla plná tak jsem ji zapla a šla se převléct. Na chodbě stal Logan ale nebyl sám. Cucal se tam s nějakou devkou. Radši jsem je obešla a šla se převléct. Vzala jsem si světle modré džínové kraťasy, černé tílko a černé Adidas boty. Ano v pokoji mám i boty ale jen ty co jsem ještě neměla na sobě. Ještě jsem si vzala mobil, peněženku, klíče a sluchátka, všechno jsem dala do kabelky a sla ke dveřím. Furt tam byly ale ted už se dostali o hodně daleko. Ona ho kouřila a on ji prstil při tom. Bylo mi z toho špatně.

,,Liv ach nechceš kurva jo! se přidat?,,
,,Ne to rozhodně ne,,
,, Prosím ach chci vás jooo! obě.
,, Nic takového. Jdu k Jamesovi užijte si to,,
,, Liv... P ach ano! Prosím. Vím že.... Och přidej... Jsem udělal chybu.... Rychleji.... A mrzí mě to. P jo ještě už budu.... Promiň,,
,, Logane už mě nech na pokoji. Ublížil si mi. Teď chceš abych s tebou a s tou devkou šla do trojky. Zapomeň. Vrátím se za týden. Mamka s Connorem se taky vrátí za týden tak si to tu užij nazdar.,,
,,Ne Liv.... Och Kurva!! Nechoď. Už ti neublizim. Jo sice jsi viděla teď jak mi ho kouřila ale dělám to jen z jednoho důvodu. Ty se mnou spát nechceš. Jsem zviklý mít sex každý den ale ty se na to necítíš. Promiň.
,, Žádný takový. Jednu šanci už jsem ti dala a ty, jsi ji zničil lusknutím prstů. Jdu. Nazdar.,, S tímto slovem jsem zabouchla dveře a vyšla. Dala jsem si sluchátka a zaposlouchala jsem se do melodie mé písničky od Sigma a název Stay. Šla jsem asi půl hodiny a potom jsem dorazila před velkou vilu. Ještě nikdy jsem v této čtvrti nebyla. James mi jen řekl adresu tak jsem šla podle navigace. Zaklepala jsem na dveře a už jen čekala. Po nějaké době mi konečně otevřel.
,,Ahoj :)
,,No konečně. Ahoj princezno. Už tu na tebe čekám.,,jen co to dorekne mě obejme. Vůbec nechápu jeho chování. Pojď dál :)
,, Děkuji :) sakra
,,Copak?
,,Já si zapomněla oblečení
,,Tak budeš chodit nahá 3:)
,, Zapomeň XD
Hah sranda. Něco ti půjčím ;)
,,To není třeba půjdu si pro něco domů.
Na to zapomeň. Já ti něco půjčím. Trvám na tom. =)
,, Nuže dobrá. Děkuji :)
,,Tak pojď něco ti vybereme ;)
Šli jsme k němu do ložnice. Byla tam velka manželská postel, noční stolek, celý pokoj v černobílé a velká skříň. Tu otevřel. Měl tam fakt hodně oblečení a nádherně to i vonělo. Řekl mi že si můžu vybrat. Protestovala jsem protože tu nejsem doma ale on mě prostě přinutil. Podívala jsem se tedy co tam má a vzala si bílé Nike tričko a volné tepláky. Řekla jsem mu ať jde pryč že se potřebuji převléct. Odešel a já se tedy oblékla. Na skříni měl velké zrcadlo tak jsem se podívala jak vypadám. Docela mi to slušelo. Vyšla jsem z ložnice a trochu po domě porozhledla.

Můj nevlastní bratrKde žijí příběhy. Začni objevovat