Pohled Logana:
Když jsem se probudil Liv ještě spala. Byla tak nádherná a roztomilá. Ale přesto bych ji chtěl někde ojet. Kdybych mohl udělám to teď hned. A proč ne? Hned jsem si sundal tričko a jako naschvál ji chytil ruce nad hlavu a začal ji líbat na krku. Ona se pomalu probouzela. Já ji udělal jednu modřinku a to jí probralo.
Logane? Co to děláš? Prosím nech toho. Pusť mě. Nikomu to neřeknu.
Ale já si chci užít. A to s tebou. Chci tě.
Ne. Jsme sourozenci.
Nevlastní.
To je skoro to samé.
Nehádej se se mnou. Vím jak jsi na mě koukala když jsem přišel. Úplně jsi mě svlekala pohledem. A neříkej že to není pravda. Já to poznam. Po tom co jsem ji tohle řekl zaváhala.
No dobře sice jsem tě možná svlekala pohledem ale na první pohled.... jsi vypadal jako boží kluk a ne jako děvkař. Nechci s tebou spát. Ty to moc dobře víš a už mi pusť ty ruce.
A co když nepustím.
Do píči už! Pusť mi ty ruce!
Ne. Toto byla má poslední věta a abych ji umlčel začal jsem ji líbat. Ona nechtěla. Vzpírala se.
Hej! Už toho mám dost! Nemel sebou furt! Už mě seres!Ty mě taky! Znasilnis tu holku která ti věří! Je mi už 17 ale jsem ještě panna debile!
Tak tohle mě dostalo. Za 1. Já ji tu chci znásilnit a za 2. Je ještě panna?!
Do prdele. Pustil jsem ji ruce ale furt jsem na ni seděl obkročmo.Já.... Promiň já to nevěděl. Moc se omlouvám. Mohu to nějak napravit?
Můžeš.
A jak?
Když mě znovu polibis tak hezky jako před chvílí tak ti to třeba i odpustím.
To co řekla mě potěšilo. Naklonil jsem se k ní a políbil ji. Ona spolupracovala. Bylo to něco nepopsatelného. Nikdy jsem si polibky tak neužíval jako s ní. Líbala nádherně a já doufal že tento polibek není na posled. Potom jsem se odtáhl.
Hmmmm..... Odpouštím ti.
Děkuji.
Musím říct že nádherně líbáš ;)
To ty taky. Její rty chutnají po jahodách. Tak sladké a měkké. Bylo to úžasný.
Copak? Někdo se nám zasekl v myšlenkách?
Spíš v tom jak sladké máš rty.
Oooo aha.
Ani nevíš jak moc to bylo úžasný. Máš sladké rty po jahodách.
Nu ju. Budeš si muset zvyknout chlapečku.
Moc rád si zvyknu na tvé rty.
Nu a co když ti řeknu že další polibky už víckrát nebudou?
To mi neudelas. Prosím to ne.
Budeš si muset zvyknout na to že mě uvidíš líbat se s jiným klukem. Třeba s Lukem od nás ze třídy.
Na to si nezvyknu spíš mi zlomim nos jestli se tě dotkne.
To by jsi neudělal.
Ne jo? Tak až tě ten zmrd políbí tak ho neodveze sanitka ale rovnou pohrebak. Ty budeš moje. Jen moje a ne zadnyho Luka nebo jak jsi říkala to ďáblovo jméno.
Není to ďábel ale ty ano. Nikdy nebudu tvá s tím se smiř hošánku.
Neprovokuj.
Já neprovokuju. Jen ti říkám pravdu.
Fajn! Jak chceš! Ale tvůj kámoš Luk chcípne ty svině!
Logane prosím klid.
Drž hubu děvko!
Tak máte tu konec kapitoly. Snad se libi. Pac a pusu
Vaše
MLady_ChatNoir
ČTEŠ
Můj nevlastní bratr
RomanceŘeknu vám jediný. Dozvíte se v příběhu ;) A jinak...... tento příběh obsahuje vulgarismy a sexuální scénky nebudou tam často jen když se tam budou hodit což nebude moc Přeji příjemné čtení