16.

1.6K 35 0
                                    

Pohled Martina:

,,Pravda" rekl jsem. Je pravda že ji chci. Nejraději bych ji hned někde ohnul. Nejsem děvkař ale ji bych měl klidně jen na sex. Nepotřebuji vztah stejně mě každá podvede.
,,Liv?"
,,No?"
,,Co chceš k jídlu?"
,,Nevím je mi to jedno"
,, Dobře"
,, Martine proč jsi mě sem vůbec vzal když mě skoro ani neznáš?"
,,Nevím třeba se mi líbíš. A jen tak mimochodem máš sexy zadek"
,,Perverzáku"
,,Neříkej že se ti to nelíbí ;)"
,,To máš pravdu že nelíbí. Kolikrát tohle na me Logan zkoušel."
,,Nejsem on."
,,Já už nikomu nevěřím zůstanu sama"
,,Liv kvůli němu to všechno zahodis. Sakra přemýšlej trošku. Nemůžeš být navěky sama"
,, Můžu a ty mi do toho nemáš co mluvit"
Už jsem nic neříkal. Trošku mě to mrzelo. Kdyby chtěla měla by každého kterého by chtěla. Už nebude věřit ani mě. Pomalu jsem jí položil ruku na stehno a začal po něm přejíždět. Nemyslel jsem to nějak perverzne jen ji malinko uklidnit.
Podívala se na mě a chvilku se mi dívala do očí. Usmál jsem se na ni a ona mi usmev oplatila.
Ruku jsem nechal tam kde byla. Nevím co to bylo ale cítil jsem se zvláštne. Vedle ni se cítím sám sebou. Asi ji začínám mít rád. Ne to je blbost. Nemůžu. Já nemůžu. Ona mě nechce. Nikdy by to nevyšlo. Proč si dělat plané naděje. Zvedl jsem se a smutně odešel do ložnice.
,, Marto? Děje se něco?"
,,To neřeš"
,,No tak mě to můžeš říct."
,,Prostě jsem se asi zamiloval. Nevím to jistě ale asi jo"
,,Aha..."
Asi se půjdu projít potřebuju si pročistit hlavu"
,, Dobře tak hlavně ať jsi v pořádku"
,,Neboj" dal jsem jí pusu na tvář. Prostě jsem musel.  Usmála se a šla do obýváku. ,,Pa"
,,Papa a brzy se vrať"
,,Neboj"

Věnováno
draconius007

Můj nevlastní bratrKde žijí příběhy. Začni objevovat