17.

1.7K 33 3
                                    

Věnováno draconius007 ;* užij si čtení ;)

Pohled Martina:

Zavřel jsem dveře a šel na své místo kam obvykle chodím když mi je smutno nebo me něco trápí. Proč nemůže pochopit že nejsem jako on. Nikdy bych ji neublížil. Je nádherná, líbí se mi, s ni jsem sám sebou. Znám ji pár hodin, kdo by se zamiloval do dívky za pár minut že? Já věřím na lásku na první pohled. Ano miluju jí a jsem moc rád že ji můžu pomoct ale mám tolik otázek a ani jedna odpověď. Zajímá mě ale ta nejhlavnější odpověď: bude mě někdy milovat...? Ach jo rozhodl jsem se že půjdu domů. Když jsem došel před dům vytáhl jsem klíče a odemkl. Vešel jsem dovnitř a slyšel podivné zvuky. Šel jsem po schodech nahoru a podíval se do pokoje se sexuálními hračkami. Chyběl tam jeden vibrátor. Usmál jsem se a šel k pokoji pro hosty, tam jsem slyšel vzdychy hlasitější takže je uvnitř. Nemohl jsem si pomoct a dveře otevřel, když jsem ji viděl nahou na té posteli hned se mi postavil. Měla zavřené oči a ja k ní pomalu šel, ted si s ni trosku pohraju. Ruku jsem položil na ten vibrátor a začal jsem s ním pohybovat a Liv otevřela oči  a zpanikařila, chtela se zvednout ale já ji zpátky položil a mrkl na ni.
,,Nepanikař, uvolni se a užívej si to" poslechla mě a já začal vibrátorem pohybovat. Pustil jsem ho na nejrychlejší výkon a slyšel jak Liv vzdychá. Podíval jsem se na ni a měla zavřené oči a rty pootevřené. Měl jsem takovou chuť ji políbit, skoro jsem to udělal ale zastavil mě dotyk na mém rozkroku. Usměji se a začnu vibrátorem pohybovat rychleji. Začne se svíjet a já poznám že už bude. Druhou ruku položím na její klitoris a začnu ji tak provokovat víc. Prohne se v zádech a zakřičí mé jméno. Vibrátor vypnu a vytáhnu ho z ní. Její orgasmus z ní začne vytékat. Nemohl jsem si pomoct a strčil do ní dva prsty, vytáhl je a olízl.
,,Mmm tak sladká jako na pohled" řeknu a ona se začervená. Zvednu se a ona na mě kouká. Vidím že se nemá ke slovu a já se usměji. Prstem mi naznačí ať jdu k ní. Došel jsem k ní a ona ruku trochu natáhne a dotkne se mého rozkroku, ja si skousnu ret a ona na me mrkne. Ruku mi strčila do kalhot a začala rukou pohybovat. Já zaklonil hlavu a potichu zavzdychal. Víc zrychlila a já vzdychl už nahlas. Po chvíli jsem ucítil že už budu, ruku jsem položil na jeji ruku a vic zmáčkl. Ona ucítila že už budu, sedla si, vytáhla mi ho z kalhot a strčila si ho do pusy. Začala hlavou pohybovat a já vím dál tím víc vzdychal. Když použila zoubky udělal jsem se jí do pusy. Všechno spolikala a já se cítil dobře. Olizla si rty a opět se usmála. Nevím proč jsem ji vlezl do pokoje ale nemrzi mě to. Nemohl jsem odolat a přisál se jí na rty. Chvíli byla zaskočená ale začala spolupracovat. Měla tak sladké rty. Vychutnával jsem si ten pocit že ji můžu políbit. Odtáhl jsem se a objal ji, obětí mi opětovala. Podíval jsem se na hodiny a bylo 19:41 a odtáhl jsem se.

,, Měl bych udělat večeři"
,, Dobře" řekne a usměje se. Vyjdu z pokoje a zamířim si to do kuchyně. Začnu vařit těstoviny s kuřecím masem a zeleninou. Uslyšel jsem vodu takže se Liv šla vykoupat. Když to bylo skoro hotové Liv vešla do kuchyně. Měla na sobě jen župan a mě zajímalo jestli pod ním něco má. Všimla si jak na ni koukám a zasmala se. Podíval jsem se jí do očí a pomalu k ni došel.
,, Nemyslím si že je tu něco k smíchu" zašeptal jsem ji u ucha a skousl ji ušní lalůček. Vzrušeně vydechla a já se usmál. Odtáhl jsem se a věnoval se dal vaření. Když to bylo hotové vyndal jsem talíře, nandal porce tak abychom to snědli, Liv mezi tím připravila příbory a položila to na jídelní stůl. Talíře jsem položil na stůl a sedl si, Liv udělala to samé a podívala se na mě.
,,Dobrou chuť" řekl jsem a usmál se
,,Dobrou chuť" zopakovala a věnovala se talíři před sebou.
Když jsme dojedli Liv sklidila ze stolu a umyla nádobí.
,,Hele teď mi tak došlo kde budu spát?"
,, Přece u mě v ložnici" mrkl jsem na ni
,,Hah okej"
Sel jsem do ložnice a lehl si. Tenhle den jsem si nakonec užil. Liv přišla, vzala si plavky a někam šla. Sel jsem tedy za ní a ona si to namířila do sauny. Sel jsem tedy s ní a svlékl se. Vzal jsem si ručník, obmotal si ho okolo pasu a sedl si vedle ní. Ona se opřela o opěradlo dřevěné sedačky a zavřela oči. Udělal jsem to same a relaxoval

***

Asi jsem musel usnout protože Liv už tu nebyla a hodiny na telefonu ukazovali 23:07 zvedl jsem se a šel do ložnice. Liv ležela na posteli a klidně oddychovala. Ručník jsem ze sebe sundal, oblékl jsem si boxerky a lehl si pod deku k ní. Ležela ke mě zády tak jsem ji objal okolo pasu a přitáhl si ji k sobě blíž. Zavřel jsem oči a po chvíli usnul.

Taaaaaaak konečně kapitola.

Můj nevlastní bratrKde žijí příběhy. Začni objevovat