~שתהיה לכם קריאה מהנה~
***
הדסה
נטליה מרקין הייתה האישה הכי ידועה בין כותלי תיאטרון ה-בולשוי. היא הייתה הפרימה-בלרינה של המאה הקודמת. הסינדרלה והכרמן של זמנה. היא הייתה האישה הכי נחשקת. האישה הכי יפה. היא הייתה כל הדברים האלו ואפילו יותר, אבל אמא... לא היה מהם.
עיניי התרכזו על מסך הפלאפון. ההודעה שהתנוססה שם ברוסית הייתה אמורה לעצבן או אפילו להעליב אותי, אבל המוח שלי התרגל לתגובות כאלו, במיוחד ממנה. המקו בתוך תיבת המענה היבהב, אבל לא ידעתי אפילו מה הייתי אמורה לענות על המילים שהיא כתבה לי.
מאמא: אני מאוכזבת ממך, דאשה.
שפתיי התעקלו כלפי מטה. חומץ מילא את פי בגועל וגרם לי ללקק את שפתי היבשות. אורות הפנסים הכתומים הודלקו לקראת רדת הלילה מחוץ לחלונות האוטובוס. הבתים חלפו להן במהירות עם קצב נסיעתו. הסתכלתי על קצוות רגליי. המגפיים החמימות לא הצליחו לנחם את הכאב שצבט את אצבעות רגליי וזאת למרות שישבתי ולא עמדתי בזמן הנסיעה. הזרם הלוהט של האימון של היום והכאב משבירת הציפורן – מחציתה נקרעה מהבוהן – הביאו לי לתסכול מוחלט.
היום הזה לא יכל להיגמר בצורה גרועה מזאת...
אני: ...
רציתי להקליד לה שאני מבטיחה לעשות טוב יותר באימון הבא, אבל ידעתי שדבריי יתקבלו כתרוצים בעיניה. ניערתי את ראשי ומחקתי את המילים. מה יכולתי לענות לה; שאני מצערת על הטעויות שלי? שאני מבטיחה להשתפר בפעם הבאה? בכל פעם התשובה שלה תהיה זהה לקודמת, אז למה שאטרח בכלל עם המענה שלי? הרמתי את שתי ידיי והקלדתי את המילים ברוסית ובחוסר רצון.
אני: אני יודעת, מאמא
מאמא: אני יודעת שאת יודעת, דאשה.
מאמא: כל מה שאני מבקשת זה שלמות.
אני: ...
אך במקום לתת לי את ההזדמנות לשלוח את תשובתי, המסך שלי נצבע בכחול והשם שלה הבהב מעליו. אלוהים. מה היא כבר יכלה להוסיף לי למה שכבר אמרה קודם לכן. נשמתי עמוק ועניתי על השיחה בקוצר רוח. גוש עצום נתקע בגרוני וניסיתי לבלוע אותו בכוח.
"כן." עניתי בכחכוח גרוני.
"איפה את?" היא שאלה במבטא הכבד שלה בעברית.
"באוטובוס." השבתי.
"כן, אני יודעת שאת באוטובוס." היא אמרה לי ברוסית, "איפה את... בכללי?" היא שאלה.
YOU ARE READING
הזאב הרע | ספר 2
Romanceספר 2 בסדרת "ילדי הרחוב של בת-ים" אחרי תשע שנים בכלא, דניאל זאבי - בכינויו הזאב הרע - יוצא לחופשי. הוא אחר לחלוטין מהדניאל שהיה כאשר נכנס לכלא. הוא שליו יותר ובוטח בסובבים אותו. דניאל רוצה להאמין שניסיונו להתנתק מהכנופיה תוביל אותו לחופש, אך במקום ז...