~שתהיה לכם קריאה מהנה~
***
דניאל
עמדתי על גרם המדרגות. הים של ראשון ניצנץ תחת קרני השמש הבהירים ולמרות היום החורפי תושבי המקום חלפו לאורך הטיילת, ירדו אל החוף ואף התרחצו במים הקפואים. העברתי את מבטי לאורך הים הפרוע, יכולתי לראות את המצנחים של הגולשים מרחוק עפים לאורך השמיים הפתוחים ומרחוק הגלים עלו לגובה. עצמתי את עיניי ונתתי לרוח הקרירה ללטף את פניי ולמוזיקה של בתי הקפה מלמטה לעטוף אותי. זימזום שקט ומוכר העיר אותי ממנוחתי ודחפתי את ידי לתוך כיס הג'ינס שלי.
"כן." עניתי לפלאפון מבלי לראות את המספר.
"זאבי." עיניי נפתחו למשמע הקול המקולל.
נשיפה רוטטת ברחה מבין שפתיי וחיוך מריר כיסה אותן. "אליהו."
"אני צריך אותך." היה כל מה שהוא אמר לי ואילו אני לא יכולתי שלא לגחך בתשובה. הוא הבטיח לי. המניאק המזויין הזה הבטיח לעזוב אותי במנוחה. ניערתי את ראשי לשלילה. "אתה שומע אותי; יש לי משימה בשבילך, בשביל הזאב הרע." הוא אמר לי.
"אני יצאתי." השבתי בפשטות, "אני יצאתי וחתמתי על ההסכם המזויין ההוא. למה אתה חושב שביזבזתי ת'החיים שלי בכלא -" כמובן שזאת לא הייתה הסיבה היחידה שישבתי בגללה, אבל ניסיתי להדחיק את המחשבה המחורבנת ההיא. "- אני בחוץ, אליהו... והפעם זה לתמיד, סבבה."
"אתה יודע שלא הייתי מתקשר אלייך סתם ככה." קולו הרגוע ענה לדבריי, "אנחנו בבעיה מזויינת ואין לי אף אחד שמתאים למשימה הזאת -"
"תשע שנים הלכו מהחיים שלי." השבתי.
"שלוש מתוכן לא היו בשבילנו." הוא ציחקק במקום זאת, "השלוש הנוספות האלו היו על הראש שלך, כפרה ולא שלנו -"
"עדיין, שש שנים זה המון בשביל משהו שלא באמת עשיתי." ניסיתי להתחמק מדבריו. "אני רוצה לצאת מכל החרא הזה - אני רוצה את החופש המחורבן שלי בחזרה -"
"זאת משימה שרק אתה יכול לעשות."
שתקתי למשמע דבריו. זימזום שקט ומחשמל ריקד על קצוות אצבעותיי. התרגשות מזויינת שהעלתה את עורי כקוצים והפשיטה אותי מכל שיריון שניסיתי לבנות מסביב לגוף שלי במהלך השנים האחרונות. אינעל העולם וסבתא שלו.
"מי?" מצאתי את עצמי שואל בחוסר שליטה, "מי זה?"
זאת הייתה סקרנות בריאה, אחרי הכל ידעתי שלא הייתי מלאך. עצמתי את עיניי ונשמתי בכובד. אמרתי לעצמי שהחרא הזה היה הדבר שניסיתי לצאת ממנו, אבל הזימזום ההוא עשה לי טוב. הוא ביעבע בעורקיי ושרף את מקור בטני בהתלהבות מזויינת וטובה יותר מכל סם ממכר.
YOU ARE READING
הזאב הרע | ספר 2
Romanceספר 2 בסדרת "ילדי הרחוב של בת-ים" אחרי תשע שנים בכלא, דניאל זאבי - בכינויו הזאב הרע - יוצא לחופשי. הוא אחר לחלוטין מהדניאל שהיה כאשר נכנס לכלא. הוא שליו יותר ובוטח בסובבים אותו. דניאל רוצה להאמין שניסיונו להתנתק מהכנופיה תוביל אותו לחופש, אך במקום ז...