פרק 3

3.2K 185 29
                                    

~שתהיה לכם קריאה מהנה~

***

דניאל

עוד לפני שהספקתי להשים את רגלי במתנ"ס, שמעתי צרחה נרגשת. עיניי נשלחו קדימה וראיתי את רותם יוצא לקראתי בריצה. הוא קפץ עליי וכמו שקופיף מזויין עוטף את עצמו מסביב לעץ, החרא הזה עטף אותי בכל קצוות גפיו. ידיו נכרכו סביב צווארי ורגליו מסביב למותניי, והוא הידק אותי קרוב אליו.

"דניאל!"

יכולתי לשמוע את קולו נשבר כנגד צווארי. דמעותיו הרטיבו את חולצתי והחרא הזה ניגב את האף המנוזל שלו בחולצה שלי. נאנחתי בחוסר שליטה ועטפתי את זרועותיי מסביבו, טופח קלות על גבו. עיניי נדדו אל המתנ"ס ופגשתי את מבטו החמוץ של אורן, החבר שלו.

"נו, די כבר." צחקקתי כנגד צווארו וטפחתי פעם נוספת על גבו של הגבר שחיבק אותי. "נו, אתה גבר או מה?" 

ידעתי כבר את התשובה ובכל זאת מצאתי את עצמי שואל אותו. רותם היה הרבה דברים, אבל גבר-גבר הוא לא היה. הוא היה צנום, גבוה ובדיוק כמו אחיו הגדול - אלישע - היה ג'ינג'י. הוא גם היה נאה מדי בשביל גבר, אפילו בשביל מישהו פשוט כמוני שאהב ציצי וכוס. נאנחתי וליטפתי את גבו בתנועה קלה, לפני שעצרתי כנגד הזעם שעלה על פניו של אורן. הגבר נראה כאילו שהוא עמד לטלוש לי את הידיים מהמקום.

"מה קורה, אורן?" חייכתי בערמומיות אל הגבר, "עדיין מנסה לנפנף גברים מהכוסית שלך..."

"אל תתחיל איתי, יא-זין." הוא מלמל יותר לעצמו מאשר לי ומיהר להוסיף לבן-זוגו, "יאללה הבנו, התגעגעת אליו וזה... עכשיו, שחרר ממנו!" הוא הושיט את ידיו ושיחרר את גפיו של הקופיף מסביבי. "זה לא שלא ראית אותו שנים... ואתה, אני עדיין כועס עלייך, יא-מניאק!" הוא הצביע עליי במרירות.

"אל תכעס עליי, תנגב את הפנים של הכוסית ש'ך קודם." הצבעתי על פניו האדומות של הג'ינג'י. "מישהו עוד עלול לתהות שהוא בחורה -"

"אני רציני, זאבי. אל תתחיל איתי!" הוא נתן צעד קדימה, כאילו שעמד לשלוח בי את אגרופיו. "למה לא התקשרת אלינו, יא-חרא-מזדיין-בתחת -"

"היי!" רותם הכה בכתפו. "בלי קללות הומופוביות."

"מותק, אני הומו... מותר לי." הוא קיטר לעברו.

רותם גלגל את עיניו. "גברים."

"איפה היית, אה?" אורן התעלם ממנו ופנה אליי, "חיכינו שתיצא... למה לא אמרת לנו?" הוא כיווץ את מצחו.

"לא יכולתי -"

"ולמה לא?" 

"אורן..." ניסיתי.

"נו, תגיד את זה." הוא קימץ את אגרופיו על מותניו.

החרא הזה אף פעם לא ידע לשחרר. ניערתי את ראשי והסטתי את מבטי הצדה, פוגש בכמה ילדות בנות 10 נכנסות לתוך המתנ"ס. כיווצתי את מצחי והתבוננתי בהן אחת-אחת. הן היו לבושות בטייץ וחצאית ורודה. שערן של כל אחת מהן היה אסוף לתוך פקעת על קודקוד ראשן.

הזאב הרע | ספר 2Where stories live. Discover now