שתהיה לכם קריאה מהנה~
!!בפרק יופיעו תכנים מיניים - ראו הוזהרתם!!
***
דניאל
כל הגוף שלי רטט מהתרגשות. התחושה עברה מעל לעורי כזרם, כמו ברק מחשמל ופגע ישירות לתוך הלב שלי, מעיר את כל חושיי בבת-אחת. טיפסתי מעליה ונשענתי בכפות ידיי על גבי המיטה. ידיי סגרו משני צדי ראשה ומנעו ממנה לברוח ממני. לא התכוונתי לתת לה לברוח, כיוון שעברנו את הגבול ההוא כבר מזמן.
עיניי בחנו את שלה בציפייה מטלטלת, כל גופי זעק למגע ידיה. כל חלקי גופי קראו בשמה ואילו היא... היא ענתה לי. אצבעותיה נשלחו אליי וחפנו את פניי בתנועה עדינה. ידעתי שלא הייתי אמור לתת לזה לקרות, לא יכולתי לזיין אותה ככה. היא לא הייתה שייכת לי בכלל, בגללי היא נחטפה. בגללי היא נפצעה. ובכל זאת האישה המדהימה הזאת הביטה בי במבט כה מנחם ומרגיע שזה שיתק אותי מפנים.
"דניאל..." קולה הזהיר לחש לי.
רכנתי קדימה וליטפתי את לחייה בשפתיי. היא הייתה כל-כך שונה, אחרת ממה שהיא הייתה כשנפגשנו אז בפארק. היא הייתה פתוחה ונועזת יותר, והגוף שלי הגיב לאומץ הזה. הלב שלי הגיב ליופי שלה. היא שרטה את הזקן שלי וישרה את פניי לשלה. ללא מילים שפתיה נצמדו לשלי והיא נשקה אותי עם כל מה שהיה לה. נשכתי את שפתה התחתונה וכאשר פיה נפער בפניי, דחפתי את לשוני פנימה.
ברכיה חפנו את מותניי והגוף שלי פעל מעצמו, כאשר גופי נצמד לשלה ומפשעותיי נעו כנגד שלה. היא נאנקה לתוך הפה שלי, גופה רוטט מתחתיי. רגליה עלו בתגובה ונכרכו מסביבי. היא ניסתה להתקרב אליי ולהתמזג לתוך עורי ונפשי. ואלוהים, היא הצליחה. כל תנועה, כל נשיפה, כל אנקה הצליחו לחדור לתוך הגוף שלי ולהניע אותי בכוח כנגדה.
השתנקתי כנגד שפתיי וליקקתי אותן. "אלוהים, את מטריפה אותי, הדסה!"
"דניאל -" נשכתי את לחיה רכות, מחייך כנגד צחוקה המתוק. "תפסיק..." היא ניסתה להירתע, אך המשכתי.
היא הסיטה את ראשה הצדה וחשפה את צווארה והארוך בפניי. ירדתי מטה ונשכתי אותה לאורך הלסת וצווארה, מטה אל שדיה המקומרים והקטנים. היה לה גוף שרירי כמו של ספורטאית מתאמנת ועם זאת, גם עדין ושברירי. שפתיי נעו אל אחת מפיטמותיה, שיניי עטפו אותה בעדינות ומצצתי את הפנינה הקשה בין שפתיי. עורה הסתמר תחת מגע ידי המחוספס ושמעתי את היבבה השקטה שקולה ניסה לאחוז בו.
"דניאל..." היא נאנקה.
במקום לענות לה מצצתי בחוזקה וסובבתי את קצה לשוני סביב הפיטמה המזוקרת, מושכת אותה בחוזקה. החזה שלה נשלח לעברי בתנועה חדה ושוב היא ניסתה להירתע ממני. חייכתי בתגובה ושיחררתי אותה בצליל. שפתיי נשלחו אל הפיטמה השנייה שלה, כאשר המשכתי לצבוט את האחת ששיחררתי זה עתה. אצבעותיי ריפרפו את בטנה מטה אל שפתיי התחתונות.
YOU ARE READING
הזאב הרע | ספר 2
Romanceספר 2 בסדרת "ילדי הרחוב של בת-ים" אחרי תשע שנים בכלא, דניאל זאבי - בכינויו הזאב הרע - יוצא לחופשי. הוא אחר לחלוטין מהדניאל שהיה כאשר נכנס לכלא. הוא שליו יותר ובוטח בסובבים אותו. דניאל רוצה להאמין שניסיונו להתנתק מהכנופיה תוביל אותו לחופש, אך במקום ז...