מזל עקרב

497 29 13
                                    

"Waking up
Beside you I'm my loaded gun
I can't contain this anymore
I'm all yours I've got no control
No control"
שעון מעורר .
זה אומר רק דבר אחד -
התחיל היום הראשון של בית הספר .
עוד שנה מתחילה אחרי שאתמול לא הצלחתי להירדם כמה שעות ...
כל שנה מתחילה בדיוק אותו דבר ובכמה שלבים פשוטים:
1. התלהבות מהשנה החדשה
2. יום ראשון לבית ספר
3. ההבנה שהתחילה השנה
4. הרצון לחזור שוב לחופש

חוץ מהיום הראשון בכיתה ז' שקמתי רק ב8:20, עשיתי רושם ראשוני לא הכי טוב על המורות החדשות שהיו לי באותה שנה .

השנה אני מתחילה את כיתה י' ואני נמצאת בשלב השני כרגע מהרשימה.
7:10, השעון שלי מתחיל לצלצל ב7
עד שאני קמה זה בערך 10 דקות
בכל זאת זה בוקר ולי כמו לכל האנשים בעולם אין אנרגיות בבוקר
אז אני מתחילה להתארגן ,אני תמיד מתלבשת איך שנוח לי כי זה לא שאני נראית הכי טוב שיש אז אף פעם לא היה לי אכפת לשים איזה חולצה זרוקה אבל בכל זאת, תמיד אבל תמיד לוקח לי מלא זמן להתארגן בבוקר, ההורים שלי מתחרפנים ממני ומ'האיטיות' שלי ככה אמא שלי אומרת.
היום קמתי יחסית מוקדם כי בדרך כלל אני קמה ב7:40 בערך ואז מגיעה לבית ספר ממש בכמה דקות האחרונות אבל בגלל שזה היום הראשון ועדיין יש לי את הסימפטומים של השלב הראשון ברשימה התעוררתי יחסית מוקדם.

יצאתי מהחדר שלי למסדרון ולמטבח שם הכנתי לי סנדוויץ' ובקבוק שתייה .
בגלל שזה היום הראשון מסיימים היום מוקדם
אז לא צריך יותר מזה, בדרך כלל אני אקח לי גם איזו שקית במבה וירקות חתוכים שלא אהיה רעבה.

ירדתי במעלית וכמובן שעשיתי כמה פרצופים למראה שהייתה בה כי פשוט חייב, אני א חושבת שיש מישהו שלא עושה את זה.
התחלתי ללכת לבית ספר
כן, אני הולכת ברגל, אמא ואבא שלי בעבודה בשעות האלה של היום ואני שונאת אוטובוסים שנאת מוות אז אני מעדיפה ללכת 15 דקות ברגל מאשר ללכת 5 דקות לתחנה ולסבול עוד 5 דקות באוטובוס, אני לא מבינה איך אפשר להידחס בין כל האנשים האלה שלא שמים דאורדורנט?
כנראה שאני אאחר אבל זה שווה את זה!
בכל מקרה היום קמתי מוקדם אז אני אגיע בזמן.
הדרך לבית ספר שלי עוברת תמיד ליד הבית של חברה שלי יעל, יעל גדולה ממני ותמיד דואגת להזכיר לי את זה,
היא לומדת איתי בכיתה כבר 4 שנים, מאותו היום הראשון של כיתה ז' שאיחרתי בו לבית הספר.
בהתחלה היינו ידידות כאלה אבל בכיתה ח' הכרנו אחת את השנייה יותר ונהיינו חברות טובות.
אני יודעת שהיא תמיד תזרום עם השטויות שלי אבל גם הזרימה שלה תבוא בשלבים ואני אסביר:

1. בהתחלה תנסה לשכנע אותי לרדת מהשטות בטענה שאני אפצע או אפגע או אנערף.

2.אני מסבירה לה שהכל טוב ושתסמוך עליי.

3. היא נלחצת.

4. היא זורמת עם השטות המטומטמת שלי.

ThunderWhere stories live. Discover now