אישון של עישון סמים

118 15 11
                                    

בן

אחרי השיחה עם מצדה הרגשתי רגוע , איך שהסתכלנו אחד על השני , העיניים שלה פשוט שידרו אמת , שהיא באמת תעשה את מה שהיא מדברת ואני אוהב את זה שהיא בוטחת בי ועושה את מה שאני מבקש ממנה .

ישבתי עם החברה בספסלים דיברנו על מה שהבנים עשו אתמול במסיבה אחרי שאני ודניאל הלכנו ומסתבר שהם עשו הרבה אחרי שהלכנו , בעיקר נשים (; .
תיק שחור נזרק ליד הרגל שלי , אני מרים את המבט ואני רואה את שון , ילד מכיתה יא' הוא וחברים שלו יושבים איתנו לפעמים , אבל הפעם הוא נכנס עם מבט עצבני וקצת דם יבש מהעצם של הלחי . "מה קורה אחי ? פוצצת מישהו ?" דניאל שאל את שון ושון ענה בעצבנות "איזה בת זונה דפקה לי כאפה , וואלה אם היא לא הייתה בחורה היא הייתה מתה סעמעמעמעממקקקקק איזה שרמוטה !!!!!" הוא התחיל להתעצבן ממש ואנחנו נקרענו מצחוק !!!! הוא הסתכל עליי בעצבים "נווו מצטער אבל זה פשוט מצחיק , מה עשית לה שהיא נתנה לך כאפה ?" הצטערתי על הצחוק ושאלתי אותו "סתם איזה שישיסטית מזדיינת התעצבנה עליי שהתחלתי קצת עם חברה שלה , נשבע חברה שלה עשתה לי עיניים !!!" הוא אמר , יו הילד הזה ערס אמיתי , אולי השישיסטית קשורה ליעל ? מתאים לילדה להסתבך בצרות האלה , אני ודניאל מסתכלים אחד על השני מהרגע של המילה שישיסטיות , ושנינו חושבים על אותו דבר אני בטוח !!!
אז אני אשאל את שון "תגיד יש לך תמונה שלה ?" ואז הוא עונה לי "למה?"
מה אפשר לענות על זה ????
"אתה יודע ... לבדוק תסחורה וזה" אמרתי וקרצתי לו , וואי איזה משפט של זיין יצא לי
"חחח הבנתי אח יקר , הנה תראו תזונה שעשתה לי עיניים" הוא אמר והראה לי תמונה באינסטגרם , פאק פאק פאק זאת שקד , אני ודניאל מסתכלים במבט שמתחיל להילחץ "ומי נתנה לך כאפה ?" שאלתי אותו מתפלל שזאת לא יעל או מצדה .

אל תבינו לא נכון , אכפת לי משקד ומרעות אבל הרבה פחות ממה שאכפת לי מיעל ומצדה , יעל היא אחותי זה ברור אבל מצדה ... יש לה קסם כזה , היא כל כך תמימה וכל כך לוהטת באותו זמן , היא כל כך מיוחדת וכל כך מצחיקה , היא שנונה ואנרגטית ואני חולה על זה אצלה , קשה לי לראות אותה במצבים קשים כמו שראיתי אותה במועדון השבוע ... "הנה , יש לשתיהן פה תמונה ביחד" הוא אמר והעביר לי את הטלפון ,
מצדה .
יש פה תמונה של מצדה .
למה למה למה למה זאת לא יכלה להיות מישהי אחרת ????עוד לא הראתי לדניאל , אני יודע שהוא ישר יתעצבן ואין לי מושג מה הוא יעשה אם זה מדובר במצדה .
אבל הייתי חייב לדעת מה הוא עשה לה , כי שון חמום מוח הוא לא היה סתם מוותר לה , אם שון לא הרביץ לה , חייב להיות משהו אחר שיפגע בה .
"אז מה עשית לה אחי ?" שאלתי אותו ושיחקתי אותה לא מכיר את הילדה כדי ששון לא יחשוד לספר את האמת וכדי שדניאל לא ילחץ .
"סתם התחלתי לקלל אותה , לא יכלתי להרביץ לה אז קצת קללות של אותו רגע אתם יודעים , זונה שרמוטה וזה" הוא אמר והתרווח בספסל שלו , אני רוצח אותו , היום !!! לא רוצה לשלוט בעצמי ! קמתי לספסל של שון ונתתי לו בעיטה לביצים , הוא נפל והתגלגל על הרצפה "מה אתה עושה יא בן זונה !!!!" הוא נפל וצעק "מה אתה חושב שאתה מקלל אותה ככה אה ?" בעיטה "עלק עשתה לך עיניים אני עוד משנה שעברה רואה" עוד בעיטה "איך" ועוד אחת "אתה עובר במסדרון ומציק לה בן של זונה !" עוד בעיטות לכיוון עפות לכיוון שון ששוכב על הרצפה מיילל ואני מרגיש זוג ידיים תופסות אותי ומושכות אותי לכיוון הבית ספר יותר רחוק מהספסלים , זה דניאל אז אני נותן לו כי אני יודע שברגע שאני אחזור לשם הוא לא יצא מזה חי, "מה נסגר איתך אחי ????" דניאל אמר לי שהתרחקנו יותר מהמקום , "מצדה אחי !!זאת הייתה מצדה !! מה נראה לו שהוא יקרא לה ככה ???" אני אומר עצבני , לפני שדניאל הספיק להגיב אני רואה את יעל שקד ורעות רצות לכיוונינו , "מה קרה ?" יעל שאלה אותי וליטפה לי את הלחי מנסה להרגיע אותי "שקד , את יכולה להסביר לי מה קרה עם שון היום ???" דניאל אומר בעצבים ואני טיפה יותר רגוע מהחיבוק של יעל .
"הוא .. הוא נתן לי מכה במקום שהוא לא אומר לגעת בו ואז מצדה נתנה לו אגרוף ועכשיו אנחנו לא יודעות איפה היא" שקד אמרה , היא נתנה לו אגרוף ? יש לי אישה חזקה , רגע לא מה ??? יש לי אישה חזקה ??? היא לא שלי , והיא לא אישה !!! . אבל איפה היא ??? פאק מי יודע מה קורה לה עכשיו ??? "מה זה לא יודעות איפה היא ??? איפה היא יכולה להיות ???" דניאל שאל בלחץ "אני חושבת שעכשיו אתה צריך חיבוקי" יעל אמרה , עזבה אותי וחיבקה את דניאל כדי להרגיע אותו , בטוח שזה כדי להרגיע אותו ? כן כן כן כן כן ברור שזה כדי להרגיע אותו .
"אחי אתה בא איתי עכשיו לחפש אותה ?" שאלתי את דניאל מוציא את המפתחות של האוטו שלי , "כן אני בא" הוא אמר "גם אנחנו באות איתכם" רעות אמרה "לא תקשיבו תישארו פה אתן צריכות ללמוד טוב ויש לכן עוד שעתיים בערך" אמרתי להן "טוב אבל תתקשרו לעדכן" יעל אמרה
"ברור חיימי ,עכשיו יאללה כנסו לשיעור" אמרתי ואני ודניאל הלכנו מהר לכיוון השער , בזווית שלי ראיתי את שון שכמה חברים שלט עוזרים לו לקום , חבל , חשבתי ששברתי לו איזה רגל .

ThunderWhere stories live. Discover now