כמו רעם-פרק אחרון 😭

148 11 10
                                    

מצדה

3 חודשים עברו.
אני ובן ביחד 3 חודשים כבר , בדיוק היום זה 3 חודשים אני ובן התנשקנו במסיבה של שקד ויעל.
אני ובן עשינו כל כך הרבה ב3 חודשים האלו, הלכנו למלא מקומות, הכנו רשימה של כל הדברים שאנחנו רוצים לעשות ביחד, תכננו את החופשה המושלמת שלנו ביחד וניסינו מיליון מאכלים חדשים ביחד! יש לנו מסורת כל חמישי בערב אנחנו הולכים לחנות ענקית של ממתקים או סתם לסופר וקונים אוכל שבחיים לא טעמנו, ואז באים הביתה ואוכלים אותו עם סרט.
לפעמים אנחנו מקיאים את האוכל כי הוא מגעיל כמו שקרה לנו עם אתגר הסוכריות המגעילות ולפעמים האוכל כל כך טעים שאנחנו הולכים לקנות עוד אחרי זה כמו לפני שבועיים שטעמנו סמבוסק פיצה בפעם הראשונה והתאהבנו לגמרי.
אז אני ובן יוצאים היום לכבוד 3 חודשים ביחד אבל אנחנו לא יוצאים לבד, אנחנו יוצאים עם כל החבורה למסיבת פורים אעאאעעאעאעעאאאעאעא
אני מחופשת לשוטרת ובן מחופש לגנב ,
יש לי שני דברים להגיד בנושא הזה,

1.בחיים לא חשבתי שאני אהיה מהקיטצ'יים האלה שעושים תחפושת משותפת

2.בן נראה כל כך סקסי בתחפושת שלו שאני עומדת להתפוצץ!!

הוא קנה את התחפושת שלו לעצמו ואני קניתי את התחפושת שלי לעצמי כי רצינו להפתיע אחד את השנייה, מאתמול לא נפגשנו אבל אתמול בלילה דיברנו מלא והוא לא התאפק ושלח לי תמונה שלו עם התחפושת, אני חושבת שהתאהבתי בו מחדש בתחפושת הזאת, הוא נראה כל כך חתיך וכל כך סקסי שאני כמעט התעלפתי!!!!!
הוא ניסה לגרום לי להראות לו את התחפושת שלי אבל הייתי מספיק חזקה בשביל לא להראות לו.
הוא לבש חולצה שחורה קצרה וצמודה שהבליטה לו את השרירים גינס שחור רגיל וכובע גרב שחור שהשיער שלו יצא ממנה בצורה מושלמת . לעומת התחפושת של בן שכללה בידיוק 3 פריטים, התחפושת שלי כוללת נעלי עקב שחורות, גרביוני רשת, חצאית צמודה שחורה וחולצה של שוטרת שקשורה על המותניים (הוספתי גם אזיקים בצד 😏🤭) .
היום ב8 אני ובן ניפגש ליד מועדון היוניקורן בבאר שבע, איפה שהיינו לפני 5 חודשים בערך, בערב שאני בחיים לא אשכח, הייתי כל כך שיכורה שבן היה צריך להחזיק אותי כל הדרך הביתה, אבל הלילה לא הולך להיות דומה לזה, הלילה אני לא הולכת לשתות וגם בן אמר שלא, אנחנו הולכים לזכור כל דקה מהלילה הזה ובבוקר אנחנו הולכים להתעורר עם כאב ראש מרוב שישנו הרבה ולא מהאנגאובר!

"מתרגשת דידה ?" דניאל שואל אותי כשאנחנו בדרך לבית של יעל ובן לאסוף אותם, "תאמת שממש" אמרתי לו "חחחח את הולכת לראות את הבייבי שלךךךך אוווווווו" דניאל אמר בקול גבוה ופאקצי "אני הולך לראות את המאמי הקטנה שליייי" אמרתי בקול של גבר, אחד החיקויים הגרועים שליייייי דניאל פשוט צחק ממש "דיייי זה היה חיקוי גרוע אל תצחק עלייי" אמרתי לו ושנינו צחקנו.
הגענו לבית של משפחת לוי, ויצאנו מהאוטו מחכים מתחת לביניין ששני הפרינססים יגיעו.
"וואו" שמעתי קול אומר מאחורי בזמן שאני ודניאל התווכחנו מה יותר טעים במבה או ביסלי וברור שהבמבה ניצחה,  הסתובבתי אחורה וראיתי את בן ויעל, יעל לבושה בתור מלאך ודניאל שטן אבל שניהם לא מעניינים אותי עכשיו, מה שמעניין אותי זה הגנב שלי שעומד מולי, הוא הדבר הכי יפה בעולם והוא אוהב אותי, הוא אשכרה חבר שלי, הדבר הכי יפה בעולם אמרתי ?
"בן..." אמרתי והתקרבתי אליו מהופנטת מאיך שהגבר שלי נראה "אין לי מה להגיד פשוט" הוא אמר ובחן אותי לא מפסיק להסתכל, "בעצם יש לי, אין מצב שאת הולכת לרקוד לבד היום כי כולם צריכים לדעת שאת תפוסה" הוא אמר וחיבק לי את המותניים בזמן שהוא מסתכל לי בעיניים "כנל עלייך, ותיזהר אם תברח לי אני אצטרך להשתמש באזיקים שלי" אמרתי עם נימה ומבט מתחכמים בזמן שאני שמה יד אחת מאחורי העורף שלו והשנייה מראה לו את האזיקים "אני כל כך קרוב להגיד לך שאת לא הולכת למסיבה ולחטוף אותך לחדר שלי כל הלילה" הוא אמר וקירב אותי אליו, השפתיים שלו התקרבו לשלי, ציחקקתי טיפה ממה שהוא אמר והצמדתי בעדינות את השפתיים שלנו, אני מתה על הנשיקות עם בן, זה תמיד גורם לי להרגיש כאילו אני היחידה בעולם שלו עכשיו, כאילו כל מה שהוא רוצה לעשות זה לנשק אותי, הוא פשוט מדהים, אני אוהבת אותו כל כך "טוב זוג יונים אתם מתכוונים לבוא מתישהוא?" יעל שאלה בזמן שהיא עומדת ליד הדלת של האוטו של דניאל והוא מחבק אותה מאחורה, היא פשוט הייתה חייבת להפריע לנו באמצע הנשיקה "כןןן אנחנו באים" בן אמר בתסכול ואני רק צחקתי ונתתי לו נשיקה קטנה על השפתיים חיבקתי את החברה הכי טובה שלי ונכנסנו לאוטו.
"אתם חושבים שיהיו מקומות חנייה?" דניאל שאל בזמן שהוא נוהג, אנחנו בערך 2 דקות מהיוניקורן, בן יושב מושב מלפני, ופתאום אני רואה יד מציצה מהמושב של בן למושב שלי, אני שמה את היד שלי ביד שלו ואני פשוט לא יכולה להתאפק אז אני מצלמת את זה, הוא מסתכל אחורה והעין שלו מציצה מעל המושב והוא עושה נשיקה קטנה עם השפתיים, סיימתי את הסרטון שעשיתי ובסוף שלו רואים את העין שלו מציצה וצחקוק שלי, אני בחיים לא אמחוק את הסרטון הזה הוא מדהיםםם !!!!!!!
"יששששש בול מול המועדוןןן" דניאל אמר כשתפס חנייה מול המועדון, חחחחח הילד משוגע, "יאללה חברים הולכים להנותתת" יעל אמרה וכולנו צעקנו כמו משוגעים.
"מצדה חכי דקה, אנחנו ניכנס אחר כך כנסו בנתיים" בן אמר לדניאל ויעל והשאיר אותי ליד האוטו איתו, "מה קרה מאמי" אמרתי וליטפתי את הלחי שלו, "אני יודע שסיכמנו בלי מתנות היום אבל...." הוא אמר והוציא קופסה מהמכנס שלו, לא.
הוא מציע לי נישואין או משהו ??? "מה אתה עושה בן??" שאלתי בלחץ והתרחקתי צעד אחד אחורה "חחחח תירגעי אני יודע מה את חושבת אבל אני עדיין לא הולך לכרוע ברך" הוא אומר צוחק ומתקרב אליי מחבק אותי, "אני... וואו אני לא טוב בלהגיד דברים כאלה אמ...." הוא אמר מגמגם וציחקקתי, "אתה רוצה שנשב בספסל ?" שאלתי אותו, והוא סימן שלא עם הראש. 
"אוקיי אז הבאתי לך משהו קטן..." הוא אמר והביא לי את הקופסה שבידו, פתחתי אותה ובפנים הייתה שרשרת, עם תליון של ברק,

ThunderWhere stories live. Discover now