אמלה אני מאוהבת בפרק הזהההההההההההההה , תהנו אהוביםם
מצדה
אז עברו השבועיים ועברו עוד שבועיים .
חודש
חודש שלם שהכמות מילים שאני ובן החלפנו
שווה לציון במבחן הראשון שלי השנה במתמטיקה ,
9 מילים ,
פעמיים שבאתי ליעל ואמרתי לו היי, והוא החזיר היי , אז 4 מילים ועוד פעם אחת שהוא שאל אותי 'את רוצה טרמפ הביתה' ועניתי 'לא' אז עוד 5 מילים , ביחד 9 מילים וזה בדיוק הציון שקיבלתי באלגברה השנה , איזה יופי של חודש .
החדשות הרעות הן שאני ובן באמת מתרחקים , וזה כואב .
החדשות הטובות הן שהיום ! כן כן ! היום מסיבת השנה !!! , המסיבה של שקד ויעל היום בערב ואני הולכת להנות את החיים שלייייייייייייייייייייייייייייייייאז אני בבית שלי עכשיו חזרתי מהבית ספר ואני מתחילה להתארגן על היום בערב , בגלל שאני 'חברה של המאגנות' ו'אחמשית רצינית' לפי מה שיעל ושקד אומרות אז אני צריכה לבוא ב6 לפני שכולם באים .
אז אני לוקחת בגדים שהם יחסית סבבוש ולא יותר מידי חשופים :היום החלטתי להתפרע ! היום אני הולכת להוציא לעצמי את המיץ ! , מצד שני אני לא שוכחת את ההבטחה שלי לבן ואני לא הולכת לשתות היום , אני אהנה גם בלי זה ואני הולכת ממש להנות , אמרתי לאמא שלי שאני הולכת ויצאתי לכיוון הבית של שקד אחרי מקלחת ואכילת אוכל אכיל ! (סלט ופיצה) אני יוצאת .
"מאמייייייייייי" שקד פותחת לי את הדלת של הבית שלה וקופצת עליי כאילו אני חבר שלה "בוביקקקקקקקקקק" צעקתי בחזרה , שקד היא מהאנשים המוזרים האלה שאשכרה אוהבים אנשים , היא כל כך שמחה שהיא מארחת את המסיבה בבית שלה וזה לגמרי החלום שלה שכולם יבואו אליה הביתה לאיזה בוקר כיתה או משהו בסגנון .
"מי זאתתתתתת מה זה הגופיה היפה הזאת ????" יעל באה גם עם הצרחות שלה
וחיבקה אותי כששקד עליי ! , ככה זה אצלנו .השעה כבר 10 וחלק מהמוזמנים הגיעו , בגדול אמרנו להגיע ב10 אבל אנשים אוהבים לעשות איחור אופנתי אז אנחנו זורמים !
אני ממש ממש מתרגשת , בגלל ש.....
אור הדיג'יי שלנווווו
אור הקראש של שקד הוא הדיג'יי שלנו !
הם פשוט בילו את השעה האחרונה בעמדה ששקד סידרה לו בפינה של הסלון וצחקקו , היא לגמרי פילרטטה אותו והוא לגמרי התחיל איתה ! אבל יש משהו שהשתנה בשבועיים האחרונים שלא היה לפני ובגללו אני ממש מתרגשת מהערב , לאור יש חברה ! אם לא הייתה לו חברה זה היה בטוח שהוא ושקד הולכים לגמור את הערב בגמירה 😏 (קריצה קריצה) סתם , זה פשוט היה ברור שאם לא הייתה לו חברה הוא שקד כבר היו אחרי השלב של המיטה . אבל בגלל זה אני מתרגשת כי אני מתה לדעת מה יקרהההה
האם שקד תתוודה על אהבתה לאור ???
האם אור יפרד מחברתו בשביל שקד ???
האם הערב יהיה הערב האחרון לבתולין של שקד ??????????
את כל זה מגלה היום עד שעה 4 לפנות בוקר !
הישארו איתנו וגלו !!
YOU ARE READING
Thunder
عاطفية"תמיד יש קצת שיגעון באהבה. אבל תמיד יש קצת היגיון בשיגעון." ~ פרידריך ניטשה "עכשיו כשאנחנו קרובים , שנינו בשקט , אנחנו שומעים את המוזיקה החזקה מבפנים אבל עדיין יש שקט , מסביבנו אין אף אחד ואני מסתכל בעיניים שלה , ואני רואה שם את הילדה הזאת שראיתי לפ...