"כן , מה קרה ?" שאלתי כשנכנסתי לחדר , "יש לך חבר ?" הוא שאל שוב , לא הבנתי למה זה לא מובןןן "כן , כן לירן יש לי חבר אתה רוצה את זה גם בהונגרית ?" שאלתי אותו בחוצפה , "קודם כל תירגעי , אל תדברי אליי ככה אני אח שלך הגדול" הוא אמר והתעצבנתי עוד יותר , "סבבה , עוד משהו ?" אמרתי ופה כבר ממש הרגשתי bad girl , בחיים לא דיברתי ככה למשפחה שלי אבל אולי הגיע הזמן ??? הגיע הזמן שיבינו שאני לא ילדה קטנה , אני בכיתה י' עוד שנתיים אני מסיימת בית ספר , אני בגיל ההתבגרות ומה שקורה עכשיו זה משהו שאני חייבת לעבור ! "מי זה" לירן שואל אותי "אתה לא מכיר" אני אומרת , ברור שהוא מכיר את בןןןן כולם מכירים את בןןןן , "אני אשאל שוב ותעני לי הפעם , מי זה ?" הוא שאל הפעם יותר תקיף "אני אגיד שוב ואתה תקשיב לי הפעם ! אתה-לא-מכיר!" אני לא יודעת מאיפה היה לי את האומץ הזה לדבר אליו ככה "מצדה , את אומרת לי עכשיו או ש-" הוא אומר ולפני שהוא מסיים אני אומרת "או שמה ?" ולפני שהוא מספיק לענות דניאל נכנס לחדר "מצדה אני צריך אותך" הוא אומר ומסתכל על לירן "סעמק" לירן לוחש לעצמו ויוצא מהחדר משאיר אותי ואת דניאל , "לפני שגם אתה שואל אני אגיד לך כבר , כן יש לי חבר דניאל מרוצה ?" אמרתי , אני מצפה לעצבים ממנו , אני מצפה לתגובה מופתעת אבל כל מה שיוצא לו מהפה זה "בואי" , הוא תופס לי את היד בעדינות ומושך איתי לכיוון היציאה מהבית.
"לאן הולכים ?" אני שואלת אותו כשאנחנו במעלית , הוא לא עונה , למה הוא לא עונה ??? אנחנו נכנסים לרכב שלו ויש שיר שמתנגן , אף אחד מאיתנו לא מדבר ושנינו רק חושבים , לאן דניאל לוקח אותי ?? לקנות תחתונים מברזל ? להרביץ לכל הבנים בשכבה שלי ? הוא עוצר ליד חנות פיצה "תישארי כאן" הוא אומר ויוצא מהרכב , אחרי דקה אני רואה אותו חוזר עם מגש שמעלה אדי ריח טוב , הוא ממשיך לנסוע ושתי דקות אחרי זה אנחנו עוצרים ליד הבית של בן ויעל , w.t.f ????
יש מצב שדניאל יודע ???
זה לא טוב, זה ממש לא טוב, מה הוא עושה ???
הוא מוציא את המגש פיצה ומסמן לי לצאת מהרכב , אנחנו עומדים במעלית וכהרגלי אני עושה פרצופים למראה , גם ברגעים הכי רציניים אני חייבת לעשות את זה.
ילד , ילדה , ומגש פיצה עומדים ליד דלת הכניסה של משפחת לוי ומחכים למישהו שיפתח, "רגגגגגעעעעעעעעעעע" יעל צורחת בקולי קולות מוסיפה למילה הקצרה מנגינה מיוחדת משלה , הדלת נפתחת "מה אתם עושים פה אהובים שלי ???" יעל שואלת אותנו , דניאל לא מדבר, הוא רק תופס את היד של יעל מכניס אותה לבית, מתיישב בסלון ומניח את המגש שקנה על השולחן אוכל הגדול שלהם , הוא הולך לחדר של בן נכנס לחדר ושנייה אחרי יוצא כשהוא מושך את בן מאחוריו , "אחי מה אתה רוצה ממני מתי הגעת ???" בן שואל אותו כשהוא לא מבין מה הולך סביבו.
"שבו" דניאל סוף סוף מוציא מילה, אף אחד לא מבין מה הולך כאן ומה דניאל מתכנן לעשות , אנחנו מתיישבים על השטיח של משפחת לוי , השטיח המפורסם שתמיד מתנחלים עליו , הוא פשוט שטיח כיפי כזה , "כן דניאל חמוד למה סחבת אותנו עד לכאן?" אני שואלת אותו והוא מכחכח בגרון שלו , הוא רוכן לכיוון יעל , מתקרב עם הראש לפנים שלה ו...
פאק מה ??????
שיטטט
מה הלך פה הרגע ???
דניאל .
מנשק.
את.
יעל !!!!
מהההההההההההה???
הם מתנשקים כמו זוג אמיתי , הידיים שלו על המותניים שלה והיא משחקת בשיער שלו עם הציפורניים שלה , שניהם נהנים כאילו הם עוד שנייה הולכים לצלם פה סצנת פורנו פרועה לחלוטין , "מה אתה עושה ???" בן מזיז את דניאל מיעל , לא הייתי אומרת שהוא היה אגרסיבי , זה היה יותר בגלל שדניאל מאוד הפתיע את בן ובאינסטיקנט של בן להעיף כל מי שנוגע ביעל בטח ובטח כמו שדניאל נגע בה, אני פשוט יושבת פה בצד לא מבינה מה הולך כאן , יעל ודניאל , זה שילוב כל כך מדהיםםםם הם כאלה מתאימיםםםם !!!!!
"מה אתה פאקינג עושה ???" בן שואל את דניאל בכעס "מה שלך לא היה אומץ לעשות מולי" דניאל אומר לו "אתה חושב שאני רוצה לנשק את יעל ??? היא אחותי יסוטה" בן אומר לו נגעל , אפילו אני הבנתי למה דניאל התכוון ולפעמים אני שואלת את עצמי לאיפה המוח של הדובון אכפת לי הזה שהוא גם חבר שלי הלך ? לאיפה המוח שלו התרוצץ ? כי לפעמים אני מרגישה שלגמרי חסר לו אחד , "לא ימפגר ! אני יודע , אני יודע הכל ! אני יודע שאתה ומצדה ביחד" הוא מפיל את הפצצה , "ראיתי אותכם מתנשקים במסיבה של שקד" הוא אומר ומסביר את כל השאלות שרצות לי בראש עכשיו , "אז לפני שאתה מפסיק את הנשיקה שלי ושל יעל , תחשוב קודם את מי השפתיים שלך מנשקות אחי" דניאל מוסיף "מה מה מה מה מה" יעל שואלת אחרי דקה של שקט , אף אחד מבין שלושתינו , לא יעל , לא בן ולא אני הבנו את מה שדניאל מנסה להסביר לנו באותו רגע , "שנייה , אז אתה יודע שאני ובן התנשקנו וביחד אבל לא אמרת כלום אז במקום אתה מנשק את יעל מול בן כדי לנקום ?" אני שואלת ומקבלת תשובה "אני אתחיל מההתחלה , אני ראיתי את בן ומצדה מתנשקים במסיבה , אז החלטתי שאני אשיג את הבחורה שאני רוצה כמו שאתם השגתם אחד את השני , אז כן , נישקתי את יעל ואנחנו ביחד עכשיו ! אני ידעתי על קיומן של שתי המערכות יחסים האלה בלי ששלושתכם ידעתם" הוא אמר אבל עדיין יש לי מלא שאלות בראש,
YOU ARE READING
Thunder
Romance"תמיד יש קצת שיגעון באהבה. אבל תמיד יש קצת היגיון בשיגעון." ~ פרידריך ניטשה "עכשיו כשאנחנו קרובים , שנינו בשקט , אנחנו שומעים את המוזיקה החזקה מבפנים אבל עדיין יש שקט , מסביבנו אין אף אחד ואני מסתכל בעיניים שלה , ואני רואה שם את הילדה הזאת שראיתי לפ...