תת מודע מ*&@$₪

140 14 0
                                    

טוב אז אני רק רוצה להגיד שהיום יום שני  ופרק עולה בימי רביעי והיום העלתי פרק בתוק מתנה או יותר ....הקדשה למישהו שחשוב לי והוא יבין מי זה בעצמו 💙

*לפני שמתחילים אני רוצה להגיד שבנקודת מבט של בן היו קללות אז תתכוננו *

בן

היא פשוט דחפה אותנו מהלוקר שלה !
אני לא יודע למה אבל היא כל כך הדליקה אותי שהיא התעצבנה .
היא פשוט שתקה אבל שיר לא עברה על זה חלק
"וואווו מה נראה לך שאת עושה יא כלבה"
שיר התעצבנה עליה , ואני התעצבנתי על שיר ! מה נראה לה שהיא קוראת לה כלבה ???
בעצם....
אני מתחיל להיזכר בלמה בכלל התנשקתי עם שיר מההתחלה , ידעתי שיעל ומצדה יקחו לוקרים אחת ליד השנייה אז החלטתי פשוט להתנשק עם שיר על אזור הלוקרים של יעל והסיבה לזה היא : דניאל ומצדה ישנו ביחד !
אני יודע שהם חברים טובים כמו אחים ובדיוק בגלל זה , זה היה נראה לי כל כך מגעיל ומעצבן לראות אותם במצב הזה !!!
הוא שכב עליה בזמן שהיא הייתה עם השמלה הזאת ! והיא הייתה כל כך אדומה והשיער שלה היה מבולגן והצחוק שלה .. פאקק היא הייתה כלכך יפה גם ככה ! איזה בן זונה !!

אולי אתה מתעצבן עליו כי אתה זה שרצית להיות מעליה ??
מה ??
ממש לא !!
תת מודע מטומטם !!
אני מתעצבן כי אח שלה ביקש לשמור עליה בזמן שהוא לא פה !!
ולהידלקות הקטנה והמטומטמת הזאת אין שום קשר לנקמה הקטנה והלא הכי מתוקה כי בכל זאת נישקתי את שיר  ... ואני לא מתלהב לנשק אותה ...
נישקתי הרבה בנות בעבר , ועם שיר זאת לא ההתמזמזות הראשונה או הזיון הראשון אבל להגיד שאני נהנה מהנשיקות שלה יחשב שקר , בחרתי בה כי מצדה לא הכי אוהבת אותה ואת זה אני יודע מהסיפורים של יעל .

נחזור למקרה שלנו ,מצדה פשוט לא התייחסה לשיר , הוציאה את הספר שלה נעלה את הלוקר והלכה לכיתה שלה .
זין רציתי שהיא תתעצבן !!!
אני צריך להגביר את הרמה ולחשוב על דרך שהנקמה הקטנה שלי תגיע גם קצת אל דניאל , אני לא רוצה שהוא או היא יעלבו , אני רוצה שהם יכעסו כמו שאני כעסתי !.

הלכתי לכיוון שיח המזמוזים לחפש רעיון וראיתי את רעות חברה של יעל יושבת ליד השיח לבד , חושבת עם מבט עצבני .
ואז היא הסתכלה עליי ופתאום נהיה לה חיוך מלחיץ !
לא ידעתי אם לברוח או לקרוא למשטרה באותו רגע !
היא הגיעה אליי ואמרה "בן לוי!" בנחישות
"הנני" אמרתי טיפה מפחד מאיך שהיא מסתכלת עליי , היא נראת לי טיפ טיפה מחורפנת כרגע .
"אני צריכה טובה !" אמרה לי והפרצוף שלה התרכך לפרצוף מבקש .
"אמ ... מ..מה את צריכה ?" שאלתי עדיין טיפה מפחד .
"יונתן עצבן אותי ואני רוצה לעצבן אותו בחזרה" אמרה לי ,
מכירים את הרגעים האלה שמרגישים שנורה נדלקת מעל הראש , זה היה ההרגשה שלי באותו רגע .
היא רוצה לעצבן את יונתן אני רוצה לעצבן את מצדה ...בינגווו אנחנו צריכים לעצבן אותם ביחד ! בנוסף לזה רעות לא נראת רע !
"אמ .. יודעת מה ? אני אזרום איתך בגלל שאני ... מאמין ... ב... אהבה ? ... כן אני מאמין באהבה !"

ThunderWhere stories live. Discover now