(חייבת לציין שלא עברתי על הפרק לפני שהעלתי אז יש מצב שיהיו שינויים בעתיד ואם יש שגיאות תסלחו לי אני פשוט לא במצב רוח)
מצדה
עברו שבועיים .
שבועיים מהיום שכמעט התנשקנו , אני בכוונה לא אומרת 'שהוא ניסה לנשק אותי' כי אני גם רציתי , גם אני ניסיתי לנשק אותו .אמא שלי נשמעת שטן , שטן שלא נותן לילדה שלו אהבה ולא מבין מה היא באמת צריכה ובלה בלה בלה . אבל אני באה מבית דתי , אני שומרת שבת , ואני נחשבת מסורתית לאמא שלי ואבא שלי אין בעיה שאני אהיה עם בנים בבית ספר או שהיו לי ידידים בנים שאני אביא הביתה כי מבחינתם זה כמו חברות בנות אבל אמא שלי לא רוצה שיהיה לי חבר עכשיו כי היא חושבת שזה פשוט לא יוביל לשום מקום , שזה אהבת נעורים כזאת ודיברנו על זה כשהייתי בת 13 , על חבר ועל אהבה וגם על סקס ! אמא שלי מאוד פתוחה איתי ובגלל זה היא אומרת לי בפנים שהיא לא מוכנה שיהיה לי חבר בגיל הזה , ובגלל זה אני גם מקשיבה לה , אמא שלי אף פעם לא לחצה עליי בשום דבר ,אני עושה מה שאני רוצה והיא לא אומרת לי לעשות משהו אחר אם היא רואה שאני לא נפגעת אבל בסיפור של אהבה וסקס וכאלה , היא לא תתן לי ללכת בזה לבד ואני יודעת שאני צריכה לכבד אותה בקטע הזה ולא ללכת נגד מה שהיא אמרה .אבא שלי לעומתה , אין לו בעיה שיהיה לי חבר כי לו גם הייתה חברה כשהוא היה בגילי , הוא אמר שהוא סומך עליי ואני ממש מעריכה את זה וזה עוזר לי כשאני חושבת על מה היה קורה אם אני ובן היינו מתנשקים .
כל מה שתימצתתי לכם פה ב25 שורות זה הדבר העיקרי שחשבתי עליו בשבועיים האחרונים . אבל בין זה לחיים האמיתיים יש הרבה הבדל , מה שקרה בחיים הוא :
-יונתן ורעות נפרדו וחזרו (שוב)
-יעל ושקד התחילו לתכנן את מסיבת השנה (כמו שהם קוראות לזה) בגדול זה מסיבה בבית של שקד שהן עושות כל שנה , בדרך כלל זה מסיבת פיגמות מצומצמת אבל עכשיו שהן כאילו בתיכון אז הן כאלה מגניבותתתת והן חייבות לעשות מסיבה ענקית.
-דניאל חווה התמוטטות עצבים והלך למועדון 5 ימים ברצף , לפי מה שהוא אמר לי אתמול , הוא שכב עם 5 בנות שונות , הוא ממש מצטער על זה אבל אמרתי לו שהכל בסדר .
אומייגאדדדד שהוא סיפר לי שהוא עשה את זה בגלל הקראש הממש חזק שלו על יעל (די בטוחה שזה התאהבות) פשוט קפצתי עליו וחיבקתי אותווו ונישקתי אותווו (בלחי , הפה של יעל 😏) הוא פשוט כזה חמודדדדד !!! כאילו , גם יעל מאוהבת בוווו וזה כזה מושלםםם אבל הוא מפחד בגלל בן , וגם יעל מפחדת בגלל בן . אז החלטתי שהמשימה שלי היא לקשר בניהם 😍😍 והם יהיו ביחד !!!! (מי שלא זוכר גילינו שדניאל מאוהב ביעל כבר .....)- בן לא הגיע לבית ספר כבר 3 ימים , אני קצת דואגת לו ... על מי אני עובדת?
אני דואגת כמו שלא דאגתי בחיים אבל אני ממש מפחדת להתקרב אז אני כל פעם שואלת את יעל אם יש משהו מעניין, בדרך כלל היא מספרת דברים לא קשורים ואם יקרה משהו חשוב עם בן היא תספר לי.
YOU ARE READING
Thunder
Romance"תמיד יש קצת שיגעון באהבה. אבל תמיד יש קצת היגיון בשיגעון." ~ פרידריך ניטשה "עכשיו כשאנחנו קרובים , שנינו בשקט , אנחנו שומעים את המוזיקה החזקה מבפנים אבל עדיין יש שקט , מסביבנו אין אף אחד ואני מסתכל בעיניים שלה , ואני רואה שם את הילדה הזאת שראיתי לפ...