פרק זה מומלץ לגילאי 10+
מצדה"תקשיבי אני כבר לא בקטע שלך , היה לנו זמן יפה ביחד וזה עבר ונגמר עכשיו סעי לשלום ושחררי ממני" בן אמר לה , הוא לא אמר את זה עכשיווו , כאילו , הוא כן אמר את זה עכשיו אבל אני פשוט בשוקקק , אני לא רציתי שהוא יתייחס אליה בכזאת צורה , אם אני והוא היינו נפרדים הוא גם היה מתייחס אליי ככה ? אני יודעת שאני שונאת את שיר אבל אני בכל זאת בחורה וקשה לי לראות שהיא פגועה ככה , היא מתחילה לבכות והלב שלי נקרע לשתיים .
"שירקה אל תבכיי בואי בואייי" שקד אומרת לה והן הולכות, "אחי קצת הגזמת" דניאל אמר לו , "אין לך רגישות בן ???" יעל התעצבנה עליו ,התחלנו לצאת לפני פחות מ24 שעות וכבר באלי להרביץ לו מה יקרה עוד שבוע ?? אני ארצח אותו ואקבור בחצר של שקד ????? , פשוט אין לי כח להתמודד איתו עכשיו, אני שוכבת על הבטן ושמה את המשקפי שמש שלי , קניתי אותן לפני 5 שנים , זה נשמע ממש מפגר שאני עם אותן המשקפי שמש 5 שנים אבל אני פשוט אוהבת אותן , הן בצבע טורקיז שקוף כזה , אני קולטת מהצד של העין שלי שבן מסתכל עליי , בוא ניתן לו להסתכל.
אנחנו יושבים בים , אוכלים אבטיח , אני והבנות עשינו כמה תמונות לאינסטגרם וקברנו את דניאל בחול , כולם שכחו ממה שקרה עם שיר , אבל זה זיעזע אותי .
תדמיינו שאתם יוצאים עם מישהי שבגדה בחבר שלה בשביל להיות איתכם , לא הייתם חושבים שיש סיכוי שהיא תבגוד גם בכם יום אחד לא משנה כמה אתם אוהבים אותה ? כל המחשבות האלה מתעוררות לי כשאנחנו יושבים באוטו, אני מדמיינת עולם שאני ובן ביחד 7 שנים , אני מסיימת צבא ומחליטה לצאת לטיול של כמה שבועות לפני שאני מתחילה לעשות תואר בכתיבה ספרותית , אני ובן יושבים בחדר שלי ואני שואלת אותו לאיפה הוא רוצה לטוס , ואז הוא אומר לי "מצדה זה נגמר אני כבר לא בקטע שלך , זה היה זמן ממש יפה ביחד , נהנתי מאוד עכשיו אני הולך שחררי ממני" הוא עונה לי , אני מסתכלת עליו בעיניים דומעות "בן בבקשה אל תעשה לנו את זה , אני אוהבת אותך" אני אומרת לו כשכבר העיניים לא מצליחות להחזיק את הדמעות "סעי לי מהחיים , יש לי מישהי אחרת" הוא אומר ויוצא מהחדר , אני עוצמת עיניים ונשכבת בעדינות על המיטה , ואז בוקר אחרי מוצאים את הגופה שלי על המיטה , ובן אפילו לא בא ללווויה .
בן האמיתי קוטע אותי מהדמיון ושם את היד שלו על הירך שלי , פתאום המגע שלו הופך למפחיד , אני רוצה להיות איתו אפילו שיש מצב שניפרד ??? מי מבטיח לי שאני והוא נמשיך להיות ביחד ?
אני מרגישה רטט על הרגל שלי ורואה שבן שלח לי הודעה
'את מתכוונת לדבר איתי יפה שלי ?'
כל כך חיכיתי לרגע הזה שבן יהיה שלי ואני אהיה שלו , אבל אם עוד כמה שנים , הוא יקרא למישהי אחרת יפה שלי , ומי יודע כמה בנות כבר התרגשו מזה שהוא קרא להן ככה? , אני מרגישה את הדמעות מבצבצות לי בחריצי העיניים.
'לא יודעת' עניתי
והסתכלתי על בן , הוא הרים את הראש וכשראה אותי , האישונים שלו התכווצו , הוא היה מופתע , הוא כנראה לא הבין מאיפה זה הגיע ולמה אני בוכה פתאום באמצע החיים ,
יעל ודניאל נמצאים באוטו , אומנם הם מתנהגים כאילו בעולם משלהם , אבל הם באוטו, בן לא יכל לדבר איתי אז הוא מנגב את הדמעה היחידה שהרטיבה לי את הלחיים, הוא לקח את הראש שלי והניח על הכתף שלו , ההרגשה הכי בטוחה בעולם, אני מרגישה שהוא מלטף את הכתף שלי ופתאום קל לי להירדם אחרי היום הארוך הזה , פתאום המחשבות נעלמות , הוא פה , הוא כאן לידי , העיניים נעצמות לאט לאט ואני נרדמת .
YOU ARE READING
Thunder
Romance"תמיד יש קצת שיגעון באהבה. אבל תמיד יש קצת היגיון בשיגעון." ~ פרידריך ניטשה "עכשיו כשאנחנו קרובים , שנינו בשקט , אנחנו שומעים את המוזיקה החזקה מבפנים אבל עדיין יש שקט , מסביבנו אין אף אחד ואני מסתכל בעיניים שלה , ואני רואה שם את הילדה הזאת שראיתי לפ...