זה אחד הפרקים שהיה לי הכי כואב לכתוב , זה פרק שאולי לא כל כך מצחיק אבל הוא יכול להסביר נקודת מבט של אנשים , אני מקווה שכל אחד או אחת שקוראים את הפרק הזה יקחו משהו ממנו , סליחה על הרצינות ! 💙
-------------------------------------------------------
סיימנו עוד שעתיים של היסטוריה והשעה 12 בצהריים , אחרי השיחה עם בן היום בבוקר , אני מרגישה בעננים , כל השעתיים האלה לא הקשבתי בשיט , חשבתי על איך הוא דאג לי , הוא מזכיר לי את אחים שלי בכל כך הרבה מובנים , הקטע הזה שהם דואגים אבל אני יודעת שזה מאהבה . אני ושקד מוציאות את הדברים מהלוקרים שלנו לשעתיים הבאות ,
"שקד את באה אליי היום בערב מאמי ?" שון , שון שון הטיפשון מה עוד אפשר להגיד על הילד קקה הזה , כמובן ששקד לא באה אליו היום בערב והוא סתם מנסה להצחיק את כל חבורת הדפוקים שלו , ילדי כיתה יא' שכנראה לא יעברו בגרות וסתם מבזבזים את הזמן בבית ספר . שקד ואני יודעות פשוט לא לענות לו כי אם לא ניתן לו תשובה הוא יעזוב אותה בשקט "מה בובה מרוב שאת מצפה לזה את לא יכולה לדבר ?" שון המשיך לצחקק ושקד הסתכלה עליי מגלגלת עיינים . "טוב אז נראה אותך בייבי" הוא אמר ואז .. פלאק , אני בשוק , שוק טוטאלי , הוא הרגע נתן לה מכה בתחת , מה נסגר בן אדםםםם ?!?!?!? שקד קפאה , היא לא יכולה לזוז , מה נראה לו שהוא יעשה דבר כזה לחברה שלי ???? "שון !" צעקתי לו והוא הסתובב , נתתי לשון אגרוף !! נתתי לשון אגרוף אומייגאדדדד!!!! .
"בת זונה מי את בכלל ????" כל המסדרון היה בהלם , אבל ממש הלם "פעם אחרונה שאתה מדבר ככה לחברות שלי יאפס !!" אני אומרת לו באזהרה ואין לי מושג מאיפה האומץ הגיע לי "סתמי ישרמוטה יש לך מזל שאני לא מרביץ לבנות כי אם כן הייתי זה היום פטירה שלך יזונה שמנה" .
שמנה .
הקללה היחידה שיכולה לפגוע בי ,
תגידו לי מטומטמת, מכוערת ,סתומה ,זונה מה שאתם רוצים !!!
אבל המילה הזאת ...שמנה .... היא היחידה שעוברת את כל החומות שלי . שון הלך עם חברים שלו והצלצול היה ברקע , שקד באה אליי וחיבקה אותי "את בסדר ?" שאלתי אותה "אני בסדר ... השאלה זה אם את בסדר ?" היא ענתה לי , לא אני לא בסדר , שום דבר לא בסדר כרגע אבל אני לא יכולה להגיד לך כי את עוברת משהו יותר קשה עכשיו... "כן , הכל מעולה ... אני שמחה שעשיתי את זה"
ואז אמרתי "לכי לכיתה אני אבוא עוד מעט ..." "טוב , את בטוחה ?" היא שואלת "כן כן לכי תגידי למורה שאני בשירותים" אני עונה לה .
היא הלכה ואני התחלתי לרוץ לכיוון החלק בגדר שנמוך , אני לא יכולה להגיד שלא בכיתי קצת , ירדו לי כמה דמעות אבל ניגבתי אותן והמשכתי . הזזתי ספסל וקפצתי מעל הגדר , הלכתי לכיוון הקניון שלא רחוק מהבית ספר ונכנסתי . שייק פירות יכול לעשות פלאים , גם פיצה יכולה אבל אני לא במצב רוח לפיצה ... אז הזמנתי ריבר "מיקס מנגו בבקשה" אמרתי למוכר ונתתי לו את הכרטיס מועדון שלי , הוא חמוד "הכל בסדר ?" הוא שאל אותי , חשבתי על שון הדביל הזה ואפשר להגיד שירדו לי כמה דמעות , "כן , אני סתם ...מתוסבכת " אני עונה לו , "כולנו ככה" הוא ענה לי עם חיוך והגיש לי את השייק שלי וליד הוא שם 'פסק זמן' , "זה ממני כדי שלא תהיי עצובה יותר" הוא אמר עם חיוך וחייכתי אליו גם "תודה" והלכתי לכיוון החניון של הקניון , אבל המדרגות של החניון , לפני חצי שנה גיליתי שיש פה במדרגות פינה עם כסא שאף אחד לא משתמש בו אז אני באה לפה לפעמים שאני רוצה לברוח אבל לא להיות לבד .
אני לא רזה
אף פעם לא הייתי
וזה תמיד הפריע לי , אבל אנשים שתמיד היו רזים לא מבינים את זה , הם תמיד אומרים 'למה את לא עושה דיאטה ?' או 'חבל שהפסקת לעלות מדרגות כל יום הרזת מאוד יפה ואז השמנת הכל' וזה כואב והם לא מבינים ... הם לא מבינים שגם שאתה עושה דיאטה אתה עדיין לא מרזה , וגם שאתה לא אוכל כמעט יום שלם אתה עדיין נשאר אותו דבר , והם לא מבינים שאחרי שכל יום אתה עולה 20 קומות ברגל כדי להרזות כבר קשה לך ללכת , ואתה לא יכול להזיז את הרגליים שלך .... אני לא שוקלת 50 קילו , אבל אני לא נראת ככה , אני נראת מלאה קצת , זה נראה שאני קצת יותר מהממוצע אבל המשקל שלי באמת לא תואם למראה שלי .
קשה לי שמישהו אומר לי מילים כמו שמנה , מלאה , דבה .... זה מוריד לי את הביטחון העצמי כל כך וזה הדבר היחידי שיכול לעשות את זה .
אני חושבת שאם תשאלו מישהו כמה אני שוקלת לדעתו זה יהיה בסגנון ה55 או משהו כזה אבל זה לא ...וזה באמת כואב , להיכנס לחנויות ולנסות מלא בגדים ופשוט אין שום דבר במידה שלך או שנראה עלייך טוב זה קשה . שכל החברות שלך רזות יותר והבחור שאת דלוקה עליו רזה ואת יודעת שזה מה שמכשיל אותך , המראה החיצוני כי כל הזמן אומרים שהמראה הפנימי זה מה שחשוב אבל בפנים את יודעת שאם לא תשני את המראה החיצוני את לא תהיי שלמה עם עצמך ...
ובגלל זה זה כל כך קשה לי עם המילה הזאת , כי אני יודעת שהיא נכונה אני יודעת שהמראה שלי יכשיל אותי בדברים שאני ארצה לעשות בעתיד ואני יודעת שבן לא אוהב אותי בדיוק מהסיבה הזאת , כי בשביל להיות בזוגיות עם מישהו אתה חייב להימשך אליו זה אומר שהמראה החיצוני חשוב ובגלל זה בן לא ימשך אליי . כל הבגדים שרעות קנתה לי ליום הולדת הם במידה שלי וזאת לא מידה s ואני בטוחה שהיה לה קשה למצוא דברים במידה שלי . הביטחון העצמי שלי יכול להיות בשמיים עד שאומרים לי את המילה הזאת .
שמנה ...יעל
מצדה לא נכנסה לשיעור כימיה , זה אחד השיעורים שהיא הכי אוהבת . "לא היית עם מצדה לפני ?" שאלתי את שקד בסוף השיעור "אתן לא מבינותתתת , שון הדביל הזה נתן לי מכה בטוסיק ואז מצדה פשוט העיפה לו בוקס !!!!" שקד אמרה לנו והיה נראה שהיא התאפקה כל השיעור לא לצרוח "מהההה???" אני ורעות אמרנו ביחד , "ואז הוא התחיל לקלל אותה והוא אמר שאם היא לא הייתה בת הוא היה הורג אותה ואז היא אמרה שהיא תחזור עוד מעט והיא לא חזרה עד עכשיו" שקד המשיכה ואני ורעות היינו בשוק .
היא הכניסה לשון אגרוףףףף וואו , זה דורש ביצים !!!
אבל איפה היא עכשיו ????
אוף למי אנחנו יכולות ללכת ???
"אולי נלך לדניאל ???" שקד פתאום הציעה
"כן הוא ידע מה לעשות במקרה הזה" רעות אמרה והסכמתי איתן "אז בוא נלך עכשיו כי אין לי מושג מה הילדה מסוגלת לעשות כרגע" אמרתי והתחלנו ללכת לכיוון הספסלים איפה שדניאל וחברים שלו יושבים כל הזמן , אבל בדיוק שהמקום היה בזווית ראיה שלנו ראינו את בן הולך עצבני ודניאל אחרי תופס אותו ומנסה להרגיע אותו .
אין לי מושג מה קרה שם אבל מה שזה לא יהיה , בן עצבני בגללו וזה לא טוב ....אוהבת נועההה
תאריך סיום : 24/3/19
😘
תאריך העלאה:14/8/18
YOU ARE READING
Thunder
Romance"תמיד יש קצת שיגעון באהבה. אבל תמיד יש קצת היגיון בשיגעון." ~ פרידריך ניטשה "עכשיו כשאנחנו קרובים , שנינו בשקט , אנחנו שומעים את המוזיקה החזקה מבפנים אבל עדיין יש שקט , מסביבנו אין אף אחד ואני מסתכל בעיניים שלה , ואני רואה שם את הילדה הזאת שראיתי לפ...