בגד ים של ברבי -פרק לחג ❤

108 12 4
                                    

אז קבלו פרק לחגגגגגגג
ממש מקווה שתאהבווו
❤❤❤❤❤

"אז אתם כאילו ביחד ????" רעות שאלה אותנו , "תקשיבו אתן לא יכולות לספר על זה לאף אחד" יעל אמרה להן , "יאאא אתם כאלה חמודיםםם" שקד אמרה "זה כזה מתוק אתם כמו רומיאו ויוליה שאתם מתחבאים כי המשפחות שלכם לא יקבלו אתכם" היא המשיכה "צריך לעשות עליכם ספר ממשששש" רעות הוסיפה , "אנחנו צריכים למצוא את הזמן לספר לבן ועד אז אתן לא מוציאות מילה מהפה" יעל הוסיפה , אני חולה על זה שהיא קשוחה לפעמים , היא כזאת סקסיתתת והיא כזאת חמודהההה , פשוט האישה שליייייי

בן

"אז אף אחד לא כאן אה ?" שאלתי את מצדה ובחנתי אותה ,
אוי איזה יפה החיים שלי , "למה ? אתה מתכוון לעשות משהו ?" היא אמרה עם חיוך מתחכם ועברתי לכסא לידה בזמן שהיא שוכבת על המגבת חוף שלה על הרצפה , זווית מושלמת עליה , רק מקווה שיום יבוא ואני אהיה מעליה ככה במיטה , סתם סתם אני לא עד כדי כך חרמן (או שאולי כן ?😏) , "חשבתי לעשות כמה דברים, הם כוללים בעיקר את השפתיים שלך , את הצוואר שלך והיה אפשר להוסיף עוד דברים אבל יש כאן יותר מידי אנשים את יודעת..." אמרתי לה מחייך , "אתה מתכוון לרדת אל המגבת שלי ולנשק אותי או שאתה מתכוון להמשיך לספר לי על החלקים בגוף שלי ?" היא שואלת בבוטות , פאק זה כל כך סקסי , אני לא סתם קמתי והתיישבתי על המגבת אני פשוט נפלתי עליה !!!!!! רק שתנשק אותי כבררררר "יש לנו 3 דקות בערך עד שהם יחזרו" היא אמרה "זה מספיק בשביל לטעום קצת מחברה שלי" עניתי לה ושמתי את הידיים שלי על המותניים שלה ומחבר את השפתיים המתוקות שלה לשלי, האווירה מתחממת וזה לא בגלל שאנחנו בים ! אני מתחיל להזיז את הידיים שלי יותר גבוה מהמותניים , לכיוון הבטן שלה והגב שלה ואני מרגיש את החיוך שלה על השפתיים , אני נרגע קצת כי ממש פחדתי שהיא תירתע מההתפתחות שלי, הלשון שלה זזה בתיאום כמעט מושלם לשלי, וזה מפתיע שהיא השתפרה בנשיקות מאתמול בלילה כשהשיניים שלי ושלה התנגשו, אני טיפה טיפה טיפה עולה עליה , אבל ממש טיפה , "בן בן אני חושבת שכדאי שנעצור"
היא אומרת לי ואני חוזר לשבת רגיל "אתה כועס ?" היא שואלת בחשש "מה יש לי לכעוס ? נישקתי את האישה הכי מדהימה בעולם שהיא גם במקרה חברה שלי , את לא יודעת כמה אני שמח עכשיו , ואם כבר כועס על מישהי זה על עצמי, אני מצטערת שלא השתלטתי על עצמי לא הייתי צריך להגזים" אמרתי והסתכלתי לה בעיניים "אתה רציני ? זה היה מדהים בןבן , ממש אל תכעס כל עצמך פשוט אני מפחדת שהם יגיעו עכשיו" היא אמרה וציחקקה קצת בסוף "בן לא הייתה שום סיבה אחרת חוץ מזה שהם אמורים להגיע" היא הוסיפה והסתכלה לי בעיניים "תביאי חיבוק" אמרתי לה ומשכתי אותה אליי לחיבוק.
אני עולה בחזרה לכסא שלי וממשיך להסתכל על חברה שלי.
חברה .
שלי .
חברה שליייי
שלי ולא שלכםםםםם
שליייייייייייייי
מי היה מאמין לפני 4 חודשים שתהיה לי חברה?
מי היה מאמין שאני ... אוהב מישהי !
זאת התחושה הכי מוזרה בעולם , לאהוב מישהו...
יעל דניאל רעות ושקד חוזרים עם הארטיקים , רעות מקפצצת לה למגבת שלה עם חיוך ענקי , אני לא מאמין שנישקתי אותה , איזה מפגר אנייי , איך יכלתי לנשק מישהי שהיא לא מצדה שלי ???
אני צריך לחשוב איך לספר את הדבר הזה ליעל כי אני לא יודע אם היא תשמח מכל העיניין , בכל זאת מצדה היא החברה הכי טובה שלה , "הבאת לי גם ארטיק ?" מצדה שאלה את יעל עם חיוך מאושר ויעל נתנה לה את הארטיק האהוב על מצדה שלגון פצפצים בצורת כוכב ! היא כמו ילדה קטנה ואני אוהב את זה , דניאל נתן לי את הארטיק שלי, שלגון אבטיח אכלנו ודיברנו ואז "יש לי פצפצים בפההההה" מצדה אמרה וצחקה "תקשיב בןןןן" היא אמרה ושמה את הלשון הפצפצת שלה ליד האוזן שלי ,יש מצב שזה ממש חרמן אותי עכשיו ??? די בןןןן די לחשוב על זההה היא טובה מידי בשביל שזה מה שתראה בה .
"רוצים לטעום את זה ????" היא שואלת , "יאאא בואו נעשה החלפת ארטיקים" רעות אומרת וכל אחד הביא לשני את הארטיק שלו לביס אחד , אנחנו קבוצה של דוחים ולא סטרילים , אני ומצדה החלפנו את הארטיקים בנינו לפני שמישהו לקח לנו את האופציה לטעום עוד קצת אחד מהשני , נשמע דוחה אבל זה אמיתי , באלי לאכול אותה לא את הארטיק שלה , היא מחזירה לי את הארטיק שלי עם חיוך מתוק וכשמסביב לשפתיים שלה אני יכול לראות מהארטיקים שהיא אכלה , היא לא מנסה אבל היא פשוט יוצאת כל כך חמודה שאני מתתתת "בוא נחליף שוב" אני אומר ואנחנו מעבירים את הארטיקים בנינו כמו חבורה של ברברים בזמן ששקד שמה שירים בבוקסה שלה ,

ThunderWhere stories live. Discover now