אוקיייייי אז היושששש , זה לא פרק אבל זה מאוד חשוב , אז הבנתי שהסיפור הזה די מבלבל אז הייתי רוצה להסביר כמה דברים .
נתחיל מאיך שרציתי לכתוב את הסיפור הזה ... זה היה לפני בערך שנה מהיום , אי שם בקיץ 2018 היה לי יום מאוד קשה , הרגשתי פגועה ושבורה והחלטתי לבטא את הרגשות האלה דרך סיפור בוואטאד , אז התחלתי לכתוב סיפור שאני נותנת בו סיטואציות מהחיים שלי .
אז התחלתי לכתוב , וכשהגעתי לפרק 20 החלטתי לעלות את הפרק הראשון , לא רציתי לכתוב פרק אחד ואז לעלות אותו ואז כל פעם לכתוב ולעלות בגלל שקשה לי להתחייב לסיים את הסיפור בצורה הזאת , נוח לי שיש לי יום ספציפי שאני מעלה בו פרק , כרגע הסיפור כבר כתוב כולו , בגלל זה כשאתם קוראים אתם יכולים לראות מתחת לסיפור מה שכתבתי כשסיימתי לכתוב את הפרק וזה היה לפני הרבה זמן כנראה ! .
מי שמכיר אותי יודע שהדמיות בסיפור מאוד מזכירות את החיים שלי אבל את האמת שהן לא , לא כל דמות זה דמות מהחיים שלי, אני בוחרת דמות שיש לה אופי מסויים , לא דמות יבשה , דמות פעילה ולכן יש הרבה דמיות שתורמות לסיפור .
דבר שני ,כשהחלטתי לכתוב את הסיפור מאוד רציתי שהוא יהיה מציאותי , חכם פעם אמר "דרמה היא החיים כשמורידים מהם את החלקים המשעממים" וזה נכון , רוב הסיפורים בוואטפאד מדברים בעיקר רק על הדרמה בחיים אבל זה לא מה שרציתי לעשות , לא רציתי לעשות סיפור בגידות ורציחות ופשע ואיבוד זיכרון , לא שאני מזלזלת בסיפורים כאלה ממש לא זה פשוט לא מה שאני חושבת שקורה במציאות רוב הפעמים ואם רוצים לעשות סיפור דרמה כל הדברים שהזכרתי מאוד מתאימים אבל לסיפור שלי הם לא , רציתי סיפור מציאותי , ובמציאות יש הרבה פעמים שאין דרמה , ובסיפור כזה יכולים להיות גם כמה פרקים שלא קורה בהם הרבה אקשן אבל תחכו האקשן יגיע ! .
לפעמים בסיפור יכולות להיות סצנות מוגזמות קצת ! קצת הרבה אבל תזרמו איתי , זה אומנם סיפור מציאותי אבל זה גם כיף להגזים כמו בפרק שמצדה חרפנה את בן עם הבגדים הקצרים , או לגבי הגיל של מצדה שבכלל מסובך !אני ממש אוהבת אתכם ותודה רבה שקראתם עד לפה למרות השיעמום
אוהבתתתתת ביי דרדסים שליייייייייי
💙💙💙💙💙💙💙💙
YOU ARE READING
Thunder
Romance"תמיד יש קצת שיגעון באהבה. אבל תמיד יש קצת היגיון בשיגעון." ~ פרידריך ניטשה "עכשיו כשאנחנו קרובים , שנינו בשקט , אנחנו שומעים את המוזיקה החזקה מבפנים אבל עדיין יש שקט , מסביבנו אין אף אחד ואני מסתכל בעיניים שלה , ואני רואה שם את הילדה הזאת שראיתי לפ...