בן
אז ישבנו שם אני ורעות אחרי שהתנשקנו
"נו זה עבד ???" שאלתי אותה , "יווו כןןןן הוא התעצבן והלך !!"
הסתכלתי לכיוון מצדה והדפוק ,
פאקקק הם התחבקווו !!מי נתן לו אישור בכלללל לגעת במשהו שלי ???
מה ? לאלאלאלא !עלע ! מצדה לא שלי !
והיא גם אף פעם לא תהיה , הכל טוב !
מה שעשיתי היום היה רק נקמה !רצית לגרום לה לקנא .
לא ! עשיתי את זה בשביל ...
בשביל ...
מה ??? בשביל מה פאקינג עשיתי את זה ??
פתאום שאני חושב על זה אין לי שום סיבה להתנהג כמו שהתנהגתי !
מצדה ודניאל ביחד ואני לא צריך לדחוף את האף שלי כי זה לא פאקינג קשור אלייי
היא יכולה להתחבק עם מי שבא לה !
עם סער עם דניאל עם יונתן אפילו עם בן לאדן ! לא אכפת לי !
(מי שלא מכיר את בן לאדן שיחפש בויקיפדיה)אתה יודע שאכפת לך !
לא !
לא אכפת לי !!לשקר לעצמך לא יעבוד .. זה בסדר לחשוב משהו מסויים אבל אתה יודע מה אתה מרגיש והמוח שלך לא ישנה את מה שאתה מרגיש בחזה ...
מכירים את התחושה הזאת כאילו יש מלחמה בתוכך , כאילו יושבים מלאך ושטן על הכתפיים שלך ומנסים שניהם לתת לך עצות ... שזה קורה בסרט תמיד כולם עם המלאך כי הוא תמיד עם האהבה והסוף הטוב, אבל במציאות ... זה הרבה יותר קשה להחליט .
"בןבן היה צלצול" רעות אמרה לי
"כנראה שנינו חשבנו הרבה זמן ..." המשיכה
"כן ... מחשבות .." אמרתי .נכנסתי לכיתה שלי והמורה כבר הייתה שם ,
"בן לוי !! תודה שהחלטת להצטרף אלינו ,
יש סיבה שנכנסת אחריי ?" שאלה אותי בקול המעצבן שלה שממש לא היה חסר לי עכשיו !
"לא חני ! סתם רציתי לעשות כניסה דרמטית !" אמרתי לה
"כנס ואל תתחצף !" אמרה לי , נכנסתי והתיישבתי ליד דניאל , הוא היה קצת בשוק כי חשב שאני כועס עליו אבל כמו שאמרתי קודם אין לי שום סיבה לכעוס עליו ."מה קורה אחי ?" שאל אותי בקצת חשש
"סבבה אחי .. אז מה ... מצדה ?"
"מה ?? לא אחי אתה לא הבנת !" אמר אבל קטעתי אותו
"לא אחי זה לגמרי בסדר פשוט הייתי קצת בשוק ותאמת שאני צריך לבקש סליחה שנכנסתי לחדר שלך ככה בהפתעה ולא דפקתי אתם הייתם ברגע אינטימי ולא הייתי צריך .." הפעם הוא קטע אותי "תגיד לי מה אתה משוגע ??? אני ומצדה ??? ביחד ??? היא כמו אחותי ! אני בחיים לא יוכל להימשך אליה ידוחה ! מה חשבת שעשינו שם ??" שאל אותי וקצת גימגמתי "אה ... חשבתי ש... אתה יודע .." ניסיתי למצוא את הדבר שלא יפגע בכבוד של מצדה וגם יגיד לזיין בצורה הכי טובה "בום בום באנג באנג ...?" אמרתי שאלתי אותו , הוא פשוט התחיל לצחוק !
"בן ודניאל ! אתם כנראה יודעים את החומר מצויין אם אתם מדברים ככה !" חני ניסתה לרדת אלינו , פשוט שתקנו עד שהיא תרד מאיתנו והמשכנו "תקשיב !אין סיכוי שאני אעשה ... 'בום בום באנג באנג' עם מצדה ! בשבילי זה כמו לשכב עם אחותי !" אמר לי שוב עם הטענה של מצדה ואני 'אחים' ...
כמובן שהאמנתי לו "מצד שני ...אני יכול לקרוא לך קזנובה אה ?" אמר ודפק לי חיוך רומז "אתה ושיר בבוקר, אחרי זה רעות ! מה ניהיה אחי ? אתה מנסה להיגמל ממישהי ?" שאל אותי ,
YOU ARE READING
Thunder
Romance"תמיד יש קצת שיגעון באהבה. אבל תמיד יש קצת היגיון בשיגעון." ~ פרידריך ניטשה "עכשיו כשאנחנו קרובים , שנינו בשקט , אנחנו שומעים את המוזיקה החזקה מבפנים אבל עדיין יש שקט , מסביבנו אין אף אחד ואני מסתכל בעיניים שלה , ואני רואה שם את הילדה הזאת שראיתי לפ...