מעכשיו הכל יהיה שונה

125 15 5
                                    

מצדה

'מעכשיו הכל יהיה שונה'
אני לא מאמינה .
אני לא מאמינה שזה קרה עכשיו .
אני התנשקתי עם בן לוי .
אתם בטח לא תחשיבו את מה שקרה כאן עכשיו לנשיקה אמיתית כי היא הייתה רק נשיקת פיקה , אבל בשבילי זה היה מושלם !!!
הוא מושלם
הכל מושלם
שנייה אחת של נשיקה קטנה שהשכיחה את כל התקופה האחרונה עם בן .
הוא חסר לי .
הנשיקה הקטנה הזאת גרמה לי להבין כמה אני צריכה אותו .
אני מוכנה להיות איתו ביחד ??
אני מוכנה שנהיה זוג ?
כל כך הרבה שאלות רצות לי בראש ואז אני מסתכלת על העיניים שלו , תמיד אומרים שאפשר לשקוע בעיניים כחולות אבל בעיניים החומות של בן אני פשוט נאבדת , נקברת , מתמסרת .
יש לו את העיניים הכי יפות שראיתי .
יש לי יותר מ8 סיבות למה אנחנו לא יכולים להיות ביחד אבל יש סיבה אחת שעוקפת את הכל...
זה החיים שלי !
אני רוצה את בן לוי , אני רוצה אותו בתור יותר מסתם ידיד , בתור יותר מהאח של החברה הכי טובה שלי !

"בן ..." לחשתי , הרעש של המסיבה מהדהד לי באוזניים , אבל כל מה שמעניין אותי עכשיו זה רק בן בן בן ובן .
"מצדה שלי , אני מצטער את לא רצית לעשות את זה ואני נישקתי אותך אני מצטער אני שיכור ו-" פשוט נישקתי אותו שוב
עוד נשיקה קטנה
"מה אנחנו בן ?" שאלתי אותו
"מה שאנחנו רוצים להיות יפה שלי" הוא עונה
"בוא ניכנס לבפנים" אני אומרת לו , אני חייבת לחשוב על זה... אני כנראה לא אשן הלילה מרוב מחשבות ,
"אני צריכה זמן לחשוב על זה בן , אפשר שנדבר כל זה מחר ?" שאלתי אותו
"כן ברור , תיזהרי במסיבה היום מצדה"
"אוקיי , ו...ראיתי שהביאו סמים אז ... אל תעשן אותם טוב?" ביקשתי ממנו , "אחרי מה שקרה כאן עכשיו אני חושב שיש לי מספיק אופוריה לכל החיים" הוא ענה , תשובה מושלמת .
אני פשוט אוהבת אותו !!

דניאל

איך אני מתקרב ? מה אני אומר לה ? אני חייב לשאוף קצת אוויר אלוהים אני מת מפחד ואני מזיע כמו חזיר יבלות אני עצבני ואני לא יודע מה לעשות סעמקקקק
אני אצא למרפסת ...
פאק
פאק
וואט דה פאקינג פאק ????
הם קרובים.
קרובים מידי.
הוא מחזיק אותה באגן ?
הוא רציני ?
זה לא קורה לי
זה קורה ???
הם מתחבקים
הם קרובים
זה לא קורה עכשיו
אני מת
מצדה ובן
מתנשקים ???

אני רץ לבפנים , פאקקקקקק מה קרה כאן עכשיו ?? הוא מעז להתנשק עם מצדה ?? הוא יודע שהיא כמו אחותי אבל אולי .....
אולי אני יכול להפסיק לדאוג לגבי מה שבן יגיד עליי ועל יעל ? אם יעל בכלל רוצה אותי ..... כי הוא התנשק עם מצדה וזה אומר שאני יכולה להתנשק עם אחותו גם !

יעל
"והיינו שיכורים כל הלילהההה" אני ורעות צועקות ברחבה , אוי אני בהחלט שיכורה וזה בהחלט לילה "וצחקנו משטויות על המיטהההה" המשכנו להוציא את הגרון ליד הספות של שקד , מישהו תופס לרעות את המותן , חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מותן זה מילה מצחיקה . מותן מותן מותן מותן מותן מותן מותן מותן מותן , "יונייייייייייייייייי" רעות צועקת ומתחילה לנשק אותו בצוואר . "אם כל פעם שתהיי שיכורה תנשקי אותי ככה אני משכר אותך כל ערב בייב" יונתן ציחקק והתנשקק עם רעות . זה כזה לא פייר , למה כולם יכולים להיות עם מי שהם אוהבים ?????? רק יעל תישאר בודדה לנצח כי היא התאהבה בבחור הלא נכון , אני לא מאמינה , בחיים לא חשבתי שאני אוכל להתאהב בחבר הכי טוב של אח שלי , זה נשמע הכי רומנטי שיש נשמע כמו הסיפורים האלה שיש באינטרנט , שכזה יש אהבה אסורה אבל בסוף מבינים שאהבה מנצחת הכללללל . מאז דניאל אני שונאת את הסיפורים האלה . ראיתי את דניאל פעם ראשונה כשהייתי בכיתה ז' ביום השני של השנה כשהגעתי לחטיבה , בן הכין לי כריך בבוקר ושכח לתת לי אותו אז באתי לכיתה שלו והוא בדיוק דיבר עם דניאל אני זוכרת שהסתכלתי על דניאל לשנייה אבל לא היה לי ממש אכפת ממנו כי אני ילדה בגיל ההתבגרות שכולם לידה אוכלים ורק רוצה את הכריך שלההה , זה מה שהייתי באותו רגע . אחרי כמה פעמים בכל מיני נסיבות התאהבתי במראה שלו , והכל התחיל להסתבך כשבאמת התחלנו לדבר , אף אחד לא יודע על השיחות נפש שיש לנו , באמצע כיתה ז' ילד מהכיתה שלי העיף לי את כל הדברים מהשולחן אז אספתי את הכל מהרצפה הכנסתי לתיק ולקחתי את התיק איתי מחוץ לכיתה , ברחתי לכיתה של בן אבל הוא לא היה שם , דניאל ראה אותי נכנסת עם פנים אדומות לכיתה שלהם ורץ אליי ישר , הוא לקח אותי לשירותים לשטוף פנים , לא היה לו אכפת שזה השירותים של הבנות , אני זוכרת שהרגשתי כאילו באותו רגע אני הדבר היחידי שאכפת לו ממנו , לא בן , לא המבחן שהיה לו באותו יום ולא שתי הבנות מהשכבה שלו שהרגע יצאו מהשירותים וצחקו עליו . באותו יום הייתה השיחת נפש הראשונה שלי ושל דניאל , קרו עוד הרבה פעמים , כשאף אחד לא היה בסביבה , שאף אחד לא התייחס , כשאף אחד לא שם לב אני ודניאל היינו יושבים שעות על גבי שעות ומדברים , הייתי נותנת הכל כדי לחזור ליום הזה עם דניאל בשירותים , יצאנו אחר כך לחצר סיפרתי לו מה קרה סיפרתי לו שרע לי בכיתה שלי והוא נתן לי עצות ששינו לי את החיים , הוא אמר לי לעבור כיתה , אמרתי לו שאף אחד לא יקשיב לי והוא הבטיח לי שהוא ילחם בשבילי , הוא אמר שהוא מכיר מישהי מהכיתה המקבילה שלי , מישהי מז'3 , קוראים לה מצדה , עברתי כיתה בזכות דניאל , הכרתי את החברות הכי טובות שלי , עברה שנה והשיחות שלי ושל דניאל נהיו רציניות יותר , עם כמה שאני אוהבת את השיחות האלה הן קשות השגה , הן קורות כשדניאל בא לישון אצל בן ובן נרדם אז אני ודניאל מדברים במרפסת עד הבוקר , או בבית ספר מידי פעם כשיש לשנינו זמן אבל בדרך כלל יש שיחה פעם ב.... , בחופשת פסח של כיתה ז' דניאל בא לישון אצל בן , כמו שאמרתי בן נרדם ואני ודניאל התחלנו לדבר , זאת הייתה הפעם שהבנתי שאני מרגישה אליו משהו , דיברנו על איך הכיתה החדשה שלי דיברנו על חברה שלו , סליחה , אקסית שלו הוא נפרד ממנה קצת אחרי פסח , דיברנו על הכל . הוא הבין אותי , הוא באמת הבין אותי , הוא הבין כל טעות מפגרת שעשיתי , וזה מה שגרם לי להתאהב בו , זה שהוא פשוט היה שם בשבילי , לא שפט ולא צחק , הוא פשוט היה שם .

ThunderWhere stories live. Discover now