סבון בריח עוגיות

107 14 9
                                    

דניאל

יעל רוקדת ברחבה עם מצדה , בן יושב ליד השולחן של השתייה מסתכל על מצדה אני יושב ליד המדרגות מסתכל על יעל .
אני ויעל זוג .
אפשר לדמיין את זה ?
זה כמו חלום
זה לא כמו חלום זה באמת חלום
ואני מפחד שעוד כמה דקות אני אתעורר ממנו מלא זיעה קרה ועם זקפת בוקר....
אני לא יודע מה הולך בין בן למצדה ובגלל זה אני עכשיו הולך לשאול את בן לגבי זה.

בן

"אחי" דניאל נוגע לי בכתף , מסיט את הצומת לב שלי מאיזה בחור שמסתכל על מצדה , ישר אל הפנים הלחוצות שלו . "אנחנו צריכים לדבר" הוא אמר לי , "סבבה דבר אחויה" אמרתי אחויה ? כמה שתיתי ? "אחויה ? באמאשך ? טוב בכל מקרה זה חשוב! עדיף שנצא" הוא ענה לי והתחלתי להילחץ , מה כל כך חשוב ? . "מצאת איזה מישהי היום ?" הוא שאל אותי כשיצאנו לכיוון השער של הבית , איך אני יכול למצוא מישהי שאני רואה רק את מצדה בעיניים שלי ? "אהמ לא ממש , ואתה?" שאלתי אותו "אתה בטוח שאף אחת?" הוא שואל שוב , הוא מנסה לרמוז משהו ? אני לא מבין , אולי הוא יודע עליי ועל מצדה ??? אבל איך????? אני מקווה שהוא לא יודע , "חחח אחי אני בטוח שאף אחת" צחקתי אבל בפנים הייתי מאוד לחוץ , כואב לי לשקר לו אפילו שהאמת תכאיב לו יותר . "מה איתך?" שאלתי אותו מתעניין , "גם אני שום דבר ...." הוא אמר ושתה עוד שלוק מהכוס שלו , "לפחות הבנות נהנות" הוא אמר מצביע עם עיניים שלו על יעל מצדה ורעות רוקדות לצלילי השירים ששקד ואור בוחרים בעמדה מעל שלושת הבנות ."אתה בא לישון אצלי היום כן ?" שאלתי את דניאל "כן כן נעשה מסיבת פיגמותתת יוואווווו" הוא אמר בקול של פאקאצה וצחקנו ביחד , "אמרתי לך פעם שאתה מפגר ?" שאלתי "נדבקתי ממך יבן זונה" הוא ענה .

אני רואה יד על הפה של מצדה בקומה העליונה , מישהו מכניס אותה בכוח לחדר , אני רץ למעלה , מנסה לפתוח את הדלת והיא נעולה , אני שומע מבפנים בכי של שתי בנות , יעל !!! פאקקקקק אני שובר את הדלת ורואה את יעל ומצדה ומעליהן 3 גברים , 3 גברים שהולכים למות , "בןןןןן" הן צורחות מבכי ותקווה שהגעתי אני מרביץ לשלושת הגברים , אני מרגיע את הבנות והן מתכסות בשמיכה שהייתה שם ובזמן שאני דופק בוקס לבחור השלישי והוא נופל על הרצפה , הן מתלבשות ומחבקות אותי "מה היינו עושות בלעדייך בן ?" הן אומרות.

אני מתעורר מהחלום בהקיץ שהיה לי עכשיו .
"לא ... לא כל כך באלי ללכת עכשיו" הדמיון שלי ישר העלה את הסיטואציה הכי נוראית כשדניאל שאל אותי אם אני רוצה ללכת , אז כדי שיעל ומצדה לא יהיו קורבנות אונס היום אני מעדיף להישאר פה במסיבה .

מצדה

אפילו שאני רוקדת עכשיו בשמחה , ניראת כאילו איו לי שום דבר על הלב , יושב לי משהו על הלב בהחלט , מה זה יושב ? מתרסק לי על הלב , אני רוצה את בן , אני כל כך רוצה אותו , אני רוצה להיות איתו , אני רוצה שנהיה יותר מידידים , למה יעל חייבת להיות אחותו ??? אררררררר זה פשוט מצב נוראיייי . אולי שווה להנות מהחלק הזה של המסיבה בלי כל המחשבות אלה ? בכל זאת נשארו עוד לפחות 3 שעות של מסיבה , עכשיו 1 בלילה רחוב ששקד גרה בה ריק , היא גרה ברחוב עם שלושה בתים גדולים ממש , פעם בכל כמה זמן ההורים שלה ושני הזוגות האחרים שגרים פה הולכים לבית של אחד מהם ללילה שלם , והלילה זה הלילה הזה אז אפשר לעשות רעש עד מאוחר . אני ובן התנשקנו , מה הקשר עכשיו ? אוףףףףף די לחשוב על זההההה ארררררר מה יגרום לי להפסיק לחשוב על זה ? יש משהו שיכול להשכיח את זה ממך ...... התת מודע המעצבן הזה שוב פעם מתערב , אין מצב שאני עושה משהו מפגר כמו שהוא רוצה שאני אעשה ! . "מצדה ! מצדה ! מצדה ! מצדה !" החברות קוראות בשם שלי בזמן שאני שופכת לגרון שלי את הכוס האחרונה מבין 7 כוסות , ומצליחה להפוך אותה בניסיון הראשון , הגרון שלי צורח די אבל המוח והאדרנלין צורחים מאושר , ניצחתיייי !!!!!! ניצחתייייייייייייייייי!!!!!! אההההההה אני כל כך שמחה הראש שלי מסתחרר כשאני קמה ויש לי ממש פיפי , הפיפי לא קשור פשוט אני מרגישה שאני חייבת לציין את זה .
אני הולכת לשירותים , אני חולה על השירותים של שקד , יש להם שם תמיד סבון בריח עוגיות וזה הריח הכי מושלם שיששששש אני לוחצת על הסבון , שוב ושוב ושוב ושוב ושוב יאייייייי הידיים שלי מלאות סבוניייי אני חושבת שגמרתי להם חצי חבילה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הריח של העוגיות מפתה אותי לגמרי , באלי לאכול את זההההה !!!! אולי אני אוכל את זה ??? כןןן אני אוכל את זהההה , אני מקרבת את הלשון שלי לידיים מלאות הסבון שלי ודופקת ליקוק , כל הפה שלי מתמלא טעם של סבון ואני מתחילה לצחוק חחחחחחחחחחחחח אוי אני קורעתתתת אני נושמת ויוצאות לי בועות של סבון מהאף ! יווווו זה פיפיייייייייי אני פשוט נשכבת על הרצפה מרוב צחוק ואז אני מחליטה לקום , לשטוף ידיים , וללכת לחפש את בן , החלטתי , גם כשאני שבורה שכלית אני רוצה אותו , אני רוצה אותו בכל מצב , כנראה שלנסות לשכוח ממנו דרך שתייה זה לא רעיון טוב , תזכורת לעצמי : פעם הבאה כשאני רוצה לשכוח ממשהו , לעשות סמים ! .
אני עוברת בין כל האנשים במסיבה מחפשת את המבט שלו , הנההההה הוא יושב ליד דניאל , והמבט שלו מחפש מישהו בין כל האנשים , אני לא יכולה לבוא אליו עכשיו כי הוא עם דניאל , מה אני יכולה לעשות כדי שהוא יבין שאני מוכנה , זהו אני שמה זין על כולם עכשיו ! זה החיים שלי ואם אני לא אחיה אותם אף אחד לא יחיה אותם בשבילי !
ואז אני רואה את שיר שותה בתחרות שתייה , אני אשיר לו שירררררררררררר אני עולה לעמדה שאור נמצא בה "אורררר יש מצב שאתה נותן לי לשיר שיר ???" "חחחחחח אני רואה שהשתייה חרפנה אותך, אחרי שהשיר הבא יגמר את תשירי , איזה שיר את רוצה ?" הוא שואל "שים לי את השיר ....."

ThunderWhere stories live. Discover now