D&W - 5

3K 278 53
                                    

HoSeok : Evde misin? (20.15)

TaeHyung : Henüz geldim. Sen? (20. 19)

HoSeok : Bende az önce geldim. Cidden akşam serinliği başka bir şey kıç yanaklarım twerk yapıyordu yürürken. (20.21)

(Görüldü 20.23)

HoSeok : Üzgünüm böyle kaba konuşma tarzı seni rahatsız ediyordur. (20.25)

TaeHyung : Ne? Hayır üzerimi değiştirirken yazamadım iki dakika. Sorun yok rahat ol jfkfjf (20.26)

HoSeok : Peki. Bu rahatlattı cidden. Biran sandım ki 'kıç' tabiri seni rahatsız etti (20.26)

TaeHyung : Dediğim gibi,sorun yok. (20.28)

TaeHyung : Güzel bir gündü teşekkürler. Ve hava cidden soğuktu, eve taksiyle gelmek zorunda kaldım (20.28)

HoSeok : Kansız mısın? Vücut direncin çok zayıf olmalı. Kendine dikkat et. Bu arada evin o kadar uzak mı cidden? (20.30)

TaeHyung : Gittiğimiz kafeye tersti. Okula yakın sayılır. (20.33)

TaeHyung : Bu arada,sen benimle mi ilgileniyorsun amanın! Ne şeker! (20.33)

HoSeok : Tanrım sen jfjfjfjjf yani biran yanlış bir şey söyledim sandım. Bunda garip bir şey yok Taehyung. (20.34)

HoSeok : Galiba yok? (20.34)

HoSeok : Var mı? (20.34)

HoSeok : Varsa da bulamadım. (20.34)

Hoseok : Hala bulamadım jfjfjf (20.40)

HoSeok : Neyse sende kayboldun. Gelince yazarsın. Bende yemeğe gideyim. Görüşürüz. (20.43)

(Görüldü 21.02)

TaeHyung : Üzgünüm yemek yedim falan da. (21.03)

TaeHyung : Ayrıca neyi garip olabilir ki dediğinin ahaha cidden jfjfjf (21.03)

TaeHyung : Görüşürüz (21.04)

Yazışmaları şuan monoton zamanla açılacaklar diye umuyorum jjfkfjf

Wild & Dope :: VHope - YoonKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin