Taehyung o gün akşam sularına kadar Hoseok ile ders çalışmıştı ve Hoseok'un garip bir şekilde o azimli halleri, soruları çözmek adına çabalaması ve çözemeyince kaşlarını çatıp sinirlenmesi hoşuna gitmişti.
Hoseok'u bu ders çalışmak fikrine iten neydi bilmiyordu ama onu böyle hırsla ders çalışırken görmek Taehyung adına pek tabii şaşırtıcı ama bir yandan da mutluluk vericiydi. En azından bir yerden, bir şekilde ders çalışmaya başlama kararı almıştı.
Sonunda ders bitip de Hoseok ve annesinin zoru ile akşam yemeğinde de oradaydı ve o sıcak aile tablosu içerisinde bulunmak tam anlamıyla kendisini oraya ait hissetmesini sağlamıştı. Cidden sanki Taehyung oraya uzun zamandır ve sık sık geliyormuş gibi öyle sevecen ve güzel davranmışlardı ki Taehyung bu ortamdan kopup evine gitmek istememişti.
Evet kendi ev hayatı adına pek sorunu da yoktu aslında. Eve geç saatlerde gelen işkolik babası ve televizyon bağımlılığının sınırlarını zorlayan ve gecesini gündüzünü televizyon karşısındaki koltukta geçiren annesinin kendisi ile gram ilgilenmemesini saymazsa. Böyle sıcak bir ortamda yemek yemeyeli, vakit geçirmeyeli çok uzun zaman olmuştu.
Akşam da orada kalması adına Hoseok ısrarcı olsa bile Taehyung o geceyi her ne kadar Hoseok ile geçirmek istese bile bara gitme tarafında kullanmış ve evden çıkmıştı.
Şimdi ise ağır adımlarla kaldırımda yürüyor ve taşları tekmeyelip sekerek uzaklaşmalarını izliyordu. Taehyung kavga, ağır sözler işitmemiş böyle kötü bir durum içerisinde kalmamıştı ama ilgisizlik ve umursamazlık içerisinde büyümek onun bu gece hayatına atılmasına sebep olmuştu belki de.
Lise son sınıftı ve sınıftakilerden 2 yaş büyük olduğunu gizlemek gibi bir yalana daha sahipti. Taehyung sınıfta sergilediği o inek,sessiz ve olgun öğrenci modelinden çok uzaktı. Çok ama çok...
İnsanlara kendisinden çok uzak bir karakter ile yaklaşması kendi tercihiydi. Belki de bu yalanlarla dolu hayatını seviyordu. Sessizdi ama herkes tarafından seviliyordu ve özellikle de bu inek ve anlayışlı karakteri sayesinde Hoseok onunla konuşuyor ve vakit geçiriyordu.
Okul ilk başladığı zamanlar böyle bir karaktere bürünmeyi öylesine seçmiş ama 2 yıldır yan yana oturduğu çocuk ile iletişim kurabilmeye başlayınca ne kadar doğru bir karar verdiğini düşünüp mutlu olmuştu.
Öyle belalı bir tip değildi aslında. Sadece kirli sözleri, şehveti, dokunuşları ve alkolü seven gece hayatına düşkün bir gençti. Belki biraz daha fazlası vardı belki biraz daha azı. Ama kesinlikle okuldakinden farklıydı.
Neden böyle olmayı seçtiği hakkında ise bir açıklama yapmak zordu. Çünkü öylesine, biranda gelişmişti ki bu durum. Ve öylesine amaçsızca. Ve 4 yıla yakındır da bu sabahları büründüğü okul içi kişiliğine nedense asla yabancılık çekmemişti.
Belki de içinde bir yerlerde böyle biriydi ve geceleri bunu reddetmeyi seçen biri oluyordu. O bile bunun cevabını henüz bilmiyordu.
Sadece bir şeyden emindi. Hoseok'un yanında böyle sakin ve uzak durmaya dayanamıyordu artık. Onu kolları arasında alıp kulağına güzel şeyler fısıldamak ve onun pembeleşen yanaklarını seyretmek istiyordu.
Derin bir nefes aldı ve kotunun arka cebinden çıkarttığı küpelerini tek tek takıp ön cepten de asla vazgeçemediği o karpuz aromalı sakızını alıp ağzına attı ve müzik sesinin sokak başından duyulduğu gay bara girdi.
İçerideki kırmızı,mor,yeşil renklerin karmaşası ile coşan atmosfere baktı. Bu loş ve koyu renkler hep gözünü almıştı.
Merdivenlerin başında gözlüğünü de çıkartıp saçlarını elleriyle dağıttı ve korumalara yan bir gülüş sunup içeriye girdi.
O bu'ydu. Hep kendini dizginlemeyi başarıp bu yönünü gizlemişti ama bir şeyden bihaberdi.
Bu gece o kimliğini sarsacak bir hata yapacaktı.
Burayı okursanız mutlu olurum.
Öncelikle çoook uzun bir süredir bir şeyler yazmıyorum ve cidden bu bölümü pek iyi yazmış olamayabilirim. Uzun zamandır yazmadığım için önceden okuyanlar belki ne olmuştu en son diyecek ve bu konuda üzgünüm. Hesabımı kapatmıştım ama biran esti ve yine kendimi burada buldum jxjfjHatalarımı, eksikliklerimi lütfen dile getirin. Kendimi geliştirmek adına elimden geleni yapacağım. Şimdiden teşekkürler.
Bu bölüm biraz daha Taehyung üzerine yoğunlaştım. Garip birisi ve kafasına eseni yapan biri. Çoğu yaptığının mantıklı açıklaması yok. Bunu ileri bölümlerde daha iyi anlayacaksınızdır.
Lütfen bol boool yorum yapınız.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wild & Dope :: VHope - YoonKook ✔
Fanfiction'Okulumuzun inek öğrencisinin, barlarda sabahladığını asla tahmin edemezdim.' [Bir Dope ve Wild Serisi harmanlanmasıdır.] ||25.08.2018||