D&W - 9

3.1K 281 51
                                    

Aralarındaki yakınlaşma sınıftakilerinde gözünden kaçmamıştı. Fısıldaşmalar,saçma dedikodular ve niceleri... İnsanlar boş konuşmayı cidden seviyordu ki sınıfta çoktan yayılmıştı Taehyung'un Hoseok'u sevdiği konusu.

Cidden bu iddia nasıl ortaya atılmıştı Hoseok hiçbir fikire sahip değildi ama bu dedikodulara inanacak falan da değildi,ki Taehyung'ta bu duruma pek takılmış gibi durmuyordu.

Sıra arkadaşıydılar 2 senedir. Uzun zaman sonra konuşuyor ve birbirlerine alışıyor oluşları neden insanları alakadar ediyordu ki?

Yorucu bir hafta daha geride kaldığında ve hafta sonu tatili geldiğinde Hoseok o gün sadece yatmak,birileriyle mesajlaşmak ve bol bol uyumak istediği fikrine kapıldı. Ama bir yandan da sınava bir hafta daha yakınlaştığının bilincindeydi.

Taehyung'un dedikleri aklına geldi. Cidden bir sevdiği olsa onu motive ederdi ya da onunla aynı okulda olmak adına çaba gösterirdi. Ama yoktu. Olmasa bile bir çaba gösterme zahmetine girmeliydi artık. Kendini birazda olsa zorlamalıydı.

Bu yüzden tüm planlarını ve rahata düşkünlüğünü geri plana itmek adına kendisi ile bir savaşa girdi ve en sonunda saate baktı.

Komodinin üzerindeki çalar saat durmuştu. İşte... Bunu bile fark edemiyordu. Elini istemeye istemeye sıcacık yorganın içinden çıkartıp telefonu eline aldı. 10.27...

Sonra sohbet uygulamasına girdi ve parmağını bir süre Taehyung ile olan sohbetinin üzerinde gezdirdi. Ondan ders alsa? Emindi ki Taehyung bu durumdan memnun olurdu. Hatta ders çalıştığı için sevinirdi de,bu ona garip gelse bile...

HoSeok : Taehyung,bize gelmek ister misin? (10.28)

Mesajı atıp ayakları ile itelediği yorgan üzerinden sıyrılınca biranlık oluşan o soğukluğa alışmak adına yataktan kalkmadı ve sonra istemeye istemeye ayaklandı.

Kendini zorlamak zorundaydı. En azından bir yerleri kazanabileceğine dair kendisine inanana dek çalışmalıydı. Çünkü şuan bir yeri kazanamayacağına emindi. Hiçbir şey bilmiyordu ki.

Odasından çıktı. Aşağıdan sesler geliyordu. Büyük ihtimalle babası çoktan işe gitmişti ve annesi televizyonu açmış izlerken bir yandan da o her sabah defalarca içmeden duramadığı kahvesini yudumluyordu.

Banyoya girince işlerini halletti ve ağır adımlarla aşağıya inmeye başladı. Annesi genellikle onu uyandırmazdı ve babası da bu duruma kızardı. Erken uyanmasını,derslerine odaklanmasını söyleyip durmaktan bıkmamıştı babası. Ve biliyordu ki haklıydı da. Ama Hoseok bir kere kendi alışılagelmiş düzeni dışına çıkmayı başaramıyordu da.

Televizyon karşısındaki annesine baktı kafasını kapı pervazından uzatıp. "Günaydınlar canımın içi!" annesi ona baktı ve kocaman gülümsedi. "Erkencisin. Bunu neye borçluyuz." omuz silkti. "Ders çalışacağım. Arkadaşım konu anlatmaya gelebilir. Kahvaltı yapayım ilk!" annesinin yüzündeki o şaşkın ifade gülümsetmişti.

Mutfağa gidip dolaptan mısır gevreğini aldı. Genellikle uyandığında saat 12 ya da 1 olduğu için kahvaltı sofrası doğal olarak toplanmış oluyordu. Şu anki gibi...

Gevrek tabağı ile odasına çıktı ve çalışma masasına koydu tabağı. Taehyung cevap verdi mi diye telefonu eline aldı.

Taehyung cidden harika bir karaktere sahipti. Karakterden öte çocuk her şekilde mükemmeldi. Bunu inkar etmek salaklık olurdu. Değil mi?

Onunla sohbet etmek ya da bir şeyler yapmak yakın zamanda aklına geldiği için kendisine de kızıyordu. Cidden onunla bir şeyler yapmak güzeldi.

TaeHyung : Tabii neden olmasın. Ne yapacağız? (10.32)

HoSeok : Diyorum ki bana biraz ders çalıştır? (10.35)

TaeHyung : Nasıl? Bu biraz ani oldu dur hazmetmem gerek hdjdjd (10.35)

Kıkırdandı ve oturduğu sandalyede bağdaş kurdu. Herkesin bu duruma şaşırması aşırı normaldi. Hemde çok aşırı... Doğal olarak şu an emindi ki Taehyung'un kaşları şaşkınlıkla havalanmıştı ve gözleri irileşmişti. Bunun o güzel yüzünde daha şeker durduğuna emindi de.

HoSeok : Evet hadi bekliyorum. *konum* (10.36)

TaeHyung : Pekala geliyorum. (10.37)

Telefonu kenara koyup gevreğini yemeye başladı. Değer verdiğin birinden ders almak daha iyi olabilirdi. Açıkçası Taehyung ile aynı üniversiteye de gitmek istediğini fark etti. Onunla bir şekilde iletişimi kopartacak olmak fikri hoşuna gitmemişti o an.

Kesinlikle, onunla aynı okulda olmak istiyordu. Aynı ortamda olmak...

Yakında yavaş yavaş bir şeyler olacak aralarında az daha dayanın hdjdjd yavaştan alıyorum ki kitap hemen bitmesin dhhd

Wild & Dope :: VHope - YoonKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin