D&W - 27

1.8K 167 46
                                    

Garip bir şekilde Yoongi, Jungkook, Taehyung ve Hoseok bir aradaydı. Okul kantinindeydiler ve herkes hala okullarına gelen yabancı oğlanı ve bu dörtlünün nasıl bir araya geldiğini çekiştiriyordu çünkü dakikalar önce Hoseok, Jungkook'a sinirlenip bile isteye sıcak kahvesini üstüne dökmüştü ve Jungkook ile o dakikadan beri boğuşuyorlardı.

"Beni beyaz sütlü çikolatamın yanında nasıl rencide edersin!" Jungkook bunu söyleyip Hoseok'un saçlarına asılıyor ve Hoseok ise "Taehyung'a nasıl yavşakça konuşursun!" diyerekten Jungkook'un kolunu ısırıp cırlamasını sağlıyordu.

Taehyung ve Yoongi ikilisi ise sanki kavga eden kişiler kendileri ile asla bir bağlantıya sahip değilmiş gibi davranıyorlardı. "Birazdan öğretmen gelir. Müdürün yanına gönderilmeden ikiliyi ayırsak iyi olur!"

Taehyung en sonunda konuştu ve ayaklandı. Sevgilisinin sadece basit bir 'bebeğim' lafı ile çıldırmasını seyretmek komikti. Ayrıca ciddi manada Jungkook'un canına okumuştu ve bu komikti.

Hoseok'un beline ellerini sardığında kolları arasına aldığı bedenin anında kasıldığını hissetti. Hoseok, Jungkook'tan uzaklaştı ve Taehyung'a döndü. Herkes bir film edası ile, ki bazıları ağzı açık olayları izlerken Taehyung hala hırçınlıkla Hoseok'a yapışmaya çalışan Jungkook'un yüzüne elini koyup kafasını ittirdi. "Sikerim belanı Jungkook!"

Yoongi'ye baktı. Jungkook'u durdurması adına kaş göz işareti yapınca Yoongi istemeye istemeye ayaklandı ve Jungkook'un kolunu tutup geri çekti.

Tek yapacakları şey Yoongi'nin kim olduğunu hakkında konuşmak ve biraz sohbet etmekken ortam nasıl bu denli kızışabilmişti? Sevgilisi cidden çok kıskanç ve hırçındı bunu sevmişti. Hoseok kolları arasında sakinleşirken Jungkook ve Yoongi'yi izliyordu.

Jungkook koluna sarılan Yoongi'nin koluna bakıyordu hala şok olmuş vaziyette ve Yoongi onun çıldırmışçasına bağırıp garip tavırlar sergileyeceğini bildiği için kantinden dışarıya sürüklemeye başlamıştı ama bunun için geç kalmış olmalıydı ki Jungkook, Taehyung ve Hoseok'a bakıp bağırdı.

"SONUNDA YİYİŞECEĞİZ HYUNG BELİME KUVVET!" Diğer insanlar şok içerisinde ona bakarken bazıları kıkırdanmaya başlamıştı ve Yoongi ise kafasına sert bir şaplak atıp onu kantin dışına sürüklemişti.

2 gün sonra okula geldikleri gibi okulun o monoton havasını hemen değiştirmişlerdi. Diğerlerini umursuyor gibi de durmuyorlardı zaten. Hoseok hala minik bir sızı arka kısmında hissetse bile yürümesi yüksek oranda daha iyiydi ve göze çarpmıyordu.

Yavaşça oturduklarında Hoseok dağılmış saçlarını parmakları ile geriye doğru taradı ve yanındaki sandalyeye kurulan sevgilisine baktı. "Dua etsin yumruk yumruğa dövüşmedik yoksa yerden kalkamazdı spatula ile kazırlardı." Taehyung'un elini tutup tebessüm etti sonra. Nasıl bir etkisi vardı böyle. Sadece bir dokunuşu ile titriyor ve kasılıyordu hala, bunu aşabilecek gibi durmuyor olması da cabasıydı.

"Sen ne hırçınmışsın öyle!" herkes azalan olaylar ve ortamın sakinleşmesi ile yavaş yavaş önlerine dönerken Taehyung parmak uçları ile Hoseok'un çenesini okşadı ve kıkırdandı.

Hoseok ise cevap vermek yerine tebessüm etmekle yetinmişti. Sevgilisine yavşakça konuşan, Yoongi'nin peşinden dolaşan Jungkook bile olsa parçalardı onu ve bu konuda netti.

Nasıl bu denli sevmiş ve sahiplenmişti ama. Onu benliğinin her bir köşesinde öyle yoğun hissediyordu ki ve bu hissi öylesine seviyordu ki. Kafasını Taehyung'un omzuna yasladı ve gözlerini kapattı huzurla.

***

JungKook : Beyaz sütlü çikolatam beni buradan çıkartır mısın artık? (10.48)

JungKook : Engelimi kaldırmışsın cidden oh. (10.48)

JungKook : Ama cidden beni bu kilitlediğin temizlik malzemeleri odasından çıkart artık yoksa yemin ederim çıkınca üzerine atlarım. (10.50)

JungKook : Beyaz sütlü çikolatam ciddi olduğumu sende biliyorsundur, değil mi? (10.51)

JungKook : Yoongi çıkart beni şuradan yah! (10.51)

JungKook : Buradan çıkınca yine dudaklarına yapışacağıma yemin ederim ve bu sefer o dudakların kanayana dek geri çekilmeyeceğim. (10.54)

(Görüldü)

JungKook : Açmıyor musun cidden? Okuyup yine de beni ciddiye almıyor musun? Sen istedin. Sonra Jungkook benim isteğim olmadan bunu yaptın deme. HABER VERDİM BEYAZ SÜTLÜ ÇİKOLATAM. SEN İSTEDİN. (11.32)

Wild & Dope :: VHope - YoonKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin