D&W - 23

2.4K 171 150
                                    

Bölümü Sia - Fire Meet Gasoline ile dinlemenizi tavsiye ederim.

‼️Bölüm smut barındırmaktadır.

*O kadar uzun yazdım hadi yorum yapın bir sürü de mutlu olayım.

Keyifli okumalar~

Hoseok, Taehyung'un evine geleli 5 dakika ve odasına gireli 2 dakika olmuştu. Televizyon karşısındaki kadın kafasını kaldırıp bakmamıştı bile ve Hoseok'ta 'merhaba' deme cesaretinde bulunamamıştı.

Yumuşak yatağın bir köşesine oturmuş siyah ve grilerin hakim olduğu düzenli odayı inceliyordu. Taehyung elindeki meyve suyu bardakları ile girince de bakışları yeni odaklandığı kitaplığından ona kaymıştı.

 Taehyung elindeki meyve suyu bardakları ile girince de bakışları yeni odaklandığı kitaplığından ona kaymıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung bir bardağı Hoseok'a uzatınca Hoseok tebessüm edip bardağı aldı. Açıkçası bu eve ilk gelişi olmasından öte bir tedirginlik ve korku da vardı. Öğreneceği şeylerin ağırlığından korkuyordu ve en fazla ne olabilir ki diye düşünmekten kendisini alıkoyamıyordu.

Taehyung masanın önündeki sandalyesini çekip Hoseok'un karşısına oturduktan sonra iki eliyle elindeki bardağı kavradı ve kafasını eğmiş yerdeki halıyı izleyen bedenin yüzüne doğru eğildi.

"Hoseok." sesinin o yumuşak tınısı içini titretti. İçindeki çatışma dinmek bilmiyordu ve rüyaları Taehyung ile süslenip duruyordu. Ağır basan hisleri altında eziliyordu. Taehyung'a ilgisini itiraf etmişti ama bu ilgiden fazlası gibiydi. Kendisi bile anlayamıyordu. Ve Jungkook'un o dedikleri... "Efendim" fısıldayıp kendisine gözlerinin içindeki parıltılarla bakan bedenin gözlerine baktı.

"Fazla beklemenin alemi olmaz değil mi? Ben... Senden bir şeyler sakladığım için özür dilerim öncelikle." sandalyeyi biraz daha yaklaştırdı ve Hoseok'un bacaklarını bacakları arasında sıkıştırıp tebessüm etti. Kavgalar etmişti, Hoseok'a karşı o sıcak tavrının aksine sertti. Ama yine de şuan korkuyordu. 2 yıldır iliklerine işlemiş bu bedenin çekip gidecek olmasından korkuyordu.

Onun gibi pis bir insan için bu korku hissi ürkütücüydü. İlk ilgisinin Hoseok'a yöneldiğini hissettiği zamanlar yaşamıştı bu korkuyu. Sevgiyi acizlik olarak gören birisi şimdi sevdiği çocuğun önünde elleriyle sıkıca kavradığı bardak,titremesi yüzünden düşmesin diye çabalıyordu.

Hoseok sessizdi. Onu bölmeden her şeyi dinlemek konusunda kendince bir karara varmıştı.

"Ben seni kaybetmekten korkuyorum. 2 yıldır yanında otururken nasıl sana olan sevgimi fark etmediysen. Şimdi bunları öğrenince senin için yine görünmez olmaktan korkuyorum." bardağı komodinin üzerine bıraktı en sonunda ve Hoseok'un bir yudum bile alamadığı o meyve suyu bardağını da kendi bardağının yanına koydu.

Derin bir nefes verip gözlerini kapattı. Sanki gözlerinin içine bakarsa asla cesaret edemeyecekmiş gibi.

"Annem televizyon başında bir hayat sürerken ve babam iş yüzünden eve belki de aylarca gelmezken kendi başımın çaresine bir şekilde bakmaya başladım. Sevgisizdim. Bunun verdiği bir asilik vardı üzerimde ve okulda kavgalara karışırdım." ona her şeyi en başından anlatmak istiyordu.

Wild & Dope :: VHope - YoonKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin