D&W - 31 *Final*

2.2K 164 53
                                    

Üç gün sonra

"Biz Yoongi beyaz sütlü çikolatam ile evleneceğiz." Jungkook, kucağına çektiği zayıf bedeni daha sıkı sarmaladığında Hoseok ve Taehyung şaşkınlıkla ikiliye bakıyordu.

Garip olan o kadar çok şey vardı ki hangisinden başlayabilirlerdi saymaya?

Taehyung'un sahibi olduğu gay barda Taehyung'un odasındaydılar. Hoseok mekanı merak etmişti ve gelmişlerdi tabii Taehyung sevgilisi ile aşağıdaki yamyamlar içerisinde asla vakit geçirmeyeceği için onu odasına getirmişti ve sonra da garip bir şekilde sevgili olmuş olduklarını öğrendikleri ikili gelmişti.

Yoongi, Jungkook'un kucağındaydı. Jungkook'un sırnaşmalarına tebessüm ediyordu ve halinden memnundu. Bu durum Hoseok ve Taehyung için tam anlamıyla şok ediciydi. Hatta Jungkook'un Yoongi'ye büyü yaptırdığına eminlerdi.

"Yüzük alıp evlenme teklifi ettim." Hoseok kolasını yudumlarken duyduğu şeyle kolayı püskürtmüş ve öksürmeye başlamıştı. Taehyung sırtına vurup sevgilisini sakinleştirmeye çalışırken ciddiyetle sordu.

"Bizimle taşak mı geçiyorsun lan sen?!" Jungkook göz devirdi ve cebindeki yüzük kutusunu çıkartıp gösterdi. "Onu yanında taşıma kaybedeceksin. Bir yıl sonra lazım olacak sevgilim." Hoseok ve Taehyung birbirlerine bakmıştı.

Bu denli şok yüklemesi baya ağır gelmişti tabii.

"Sırada ne var? Yoongi hamile ve biz onu da yeni mi öğreneceğiz?" Jungkook kahkaha attı ve yan bir gülüş ile Yoongi'ye baktı. "Daha sevişmedik ama umuyorum da bugün yarın artık bi tadına- ahhh beyaz sütlü çikolatam vurma!" Yoongi kafasına sertçe vurunca cümlesi yarım kalmış ve kafasını ovuşturmaya başlamıştı.

İşte bu ikili için normal bir durumdu. "Pekala, anlaşılan cidden sevgilisiniz." Hoseok mırıldanıp Taehyung'un omzuna kafasını yasladı.

"Yok şakacıktan sevgiliyiz!" Jungkook göz devirince Taehyung masa üzerindeki kitabı kucağında bulunan Yoongi'yi umursamadan fırlatmıştı. "YAH HYUNG YA BENİM BİRTANECİK SEVGİLİME GELSEYDİ!" Neyse ki kitap değil denk gelmek yakınlarına dahi gelememişti ki.

"Sevgilime ukalalık yaparsan sevgilin ile son günün olur." Hoseok kıkırdandı ve Taehyung'un yanağını öpüp ukala bir bakış attı Jungkook'a. Resmen düşman gibilerdi ama hayır cidden ikisinden birime zarar gelse korkak, telaşlanırlardı da. Garip bir arkadaşlık geliştirmişlerdi.

"İki çift olarak dolaşacak olmamız güzel oldu o zaman." Taehyung sinirinden arınıp konuşunca hepsi onaylamış ve gülüşmeye başlamışlardı. "Seni seviyorum Taehyung." gülüşleri arasında mırıldanırken Hoseok karşı tarafta Jungkook'ta sevgisini dillendirmişti sevdiği adama.

Jungkook gibi sorunlu birine aşkı iliklerine kadar hissettiren Yoongi ve Taehyung gibi sert birisini uysallaştıran Hoseok vardı. Ve hep orada, yanlarında olacaklardı.

Son...

Kesik kesik son bölümler adına üzgünüm. Güzel ve tatlı bir seriydi mutluydum yazarken fakat tadında bırakmak lazım.

Yoonkook adına her şey hızlı gelişti sanabilirsiniz fakat sevgililik aşamasında Yoongi ona daha da ısınacak zaten.

Sizleri seviyorum. Profilimdeki diğer kitaplarda sizi görmek beni mutlu edecek. Teşekkür ederim.~

*Özel bölüm olmayacaktır. Gerisi sizin hayal dünyanıza kalmıştır.*

Wild & Dope :: VHope - YoonKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin