D&W - 29

1.6K 146 40
                                    

JungKook : HYUNG! İNANMIYORUM. İNANMIYORUM. İNANMIYORUM! (16.07)

TaeHyung : Taehyung uyuyor Jungkook. Ben Hoseok. (16.13)

TaeHyung : Tam olarak o keskin zekaya sahip beynin neye inanmakta zorlanıyor söyler misin? (16.14)

JungKook : HOSEOK HYUUUUNG ÇILIDIRIYORUM KAFAYI YEDİKNM BENCEW (16.15)

TaeHyung : Uzatma ve söyle. (16.15)

JungKook : Taehyung hyungumdan daha kabasın. Zaten bugün üzerime döktüğün o kahveyi ve bana vurmalarını unutmayacağım. (16.16)

JungKook : Ya da unuttum. Çünkü iyi bir şeye sebep oldu. Affedildin. (16.17)

TaeHyung : Jungkook. (16.17)

JungKook : 1 DERS BIYEUNCA YOONGİ YANİ BEYAZ SÜTLÜ ÇİKOLATSM İLE YİYİŞTFİK. İNANABİLİYOR MUSUN? BİZ. YİUİŞTEK. RESMENF BENİM UFAK KEFİM KUCAĞIMDA BİR KAPLANA DÖNDÜ AĞHHHHH (16.19)

TaeHyung : Ben de bir şey sanmıştım. Rahat bırak uyuyan sevgilimi izleyemiyorum senin yüzünden. (16.20)

JungKook : Nasıl bir şey sanmıştım? PARDON AMA NE YAPMAMIZ LAZIM SENİN BİR ŞEY SANMAN İÇİN! (16.21)

TaeHyung : Evlenin. Bunu başarabilirseniz evet cidden bir şey oldu sanacağım. (16.21)

JungKook : BEYAZ SÜTKÜ ÇİKOLATAM İLE EVLENMEK Mİ?! YENİ ROTA HESAPLANIYOR SAĞOL HYUNG BANA BOK GİBİ DAVRANSAN DA İŞE YARADIN. (16.23)

TaeHyung : Sen ne uslanmaz herifsin. Hayret ediyorum. (16.23)

JungKook : Sin ni islinmiz hirifsin. Hiyrit idiyirim. (16.24)

TaeHyung : Jungkook ben Taehyung. Sen az önce Hoseok'u taklit mi ettin? (16.26)

JungKook : nE?! Hyung aslaaaaa ben öyle şeyler yapar mıyım?! Kardeşim yazmış ehehe (16.27)

TaeHyung : Hangi kardeşin Jungkook? (16.27)

JungKook : Olmayan kardeşim hyung :') (16.28)

JungKook : Ben gideyim ya işim vardı da. (16.28)

JungKook Offline

TaeHyung : İşte seni böyle göt ederim salak çocuk nasıl da inandı ama jdjdjd (16.29)

Wild & Dope :: VHope - YoonKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin