Sziasztok.
Amit a rész végére írok, légyszi olvassátok el. Fontos lenne. Köszi.Reggel arra ébredtem, hogy a nap besütött, ráadásul a szememre. Lassan nyitogattam a szemem, és megláttam anyát az étkező asztalnál.
-Meg merjem kérdezni, hogy miért alszol a kanapén?-nézett rám anya.
-Inkább ne
-De kíváncsi vagyok-mondta mérgesen.
-Tegnap Craig-nek volt a szülinapi bulija, ugyebár, és mindenki be volt rúgva, kivéve én. Csak két pohár whisky-t ittam. Haza akartam jönni, viszont Kyle is... És Kyle eléggé be volt állva. Úgyhogy ide hoztam hozzánk. Én meg nem bírtam elviselni a pia szagát-fintorodtam el.
Persze szeretem Kyle-t, nem arról van szó. Csak... A józan Kyle-t jobban szeretem.
-Ahj... A fiókban van fájdalocsillapító-forgatta anya a szemét.
-Köszi. Apropó. Megnézem, hogy felkelt e-keltem ki az ágyból.
Kivettem a fiókból a fájdalomcsillapítót, egy üveg vizet, és fölmentem. Óvatosan benyitottam a szobámba, ahol Kyle még aludt. Olyan cuki volt. Nyakig be volt takarózva és szuszogott. Legszívesebben megölelgettem volna, de nem akartam felkelteni, viszont nem akartam egyedül hagyni. Ahogy láttam hasznosította a lavort. Nagy sóhajjal fölvettem, majd elmentem a mosdóba, és kiöntöttem a WC-be a lavor tartalmát, és kiöblítettem. Visszamentem a szobámba, és levettem egy könyvet a szekrényről, és olvastam. Pár oldalnyi olvasás után hallottam, ahogy Kyle mocorog.
-Ke-kelly?-hallottam a hangját.
-Igen-ültem le az ágyamra.
-Mi történt? Mit keresek itt? És.....-benézett a takaró alá-miért van rajtam egy rózsaszín póló?
-Berúgtál, én meg hazahoztalak-mondtam.
-És... Mit keres rajtam ez?-kérdezett még mindig a pólóról.
-Hát... Átöltöztettelek-mondtam elpirultan.
-Té-tényleg?-pirult el Kyle is.
-Hát.... látod-kuncogtam.
Kyle megfogta a kezem, majd maga mellé húzott.
-Köszönöm szépen Kelly-mosolygott rám.
-Ugyan, nincs mit
Pár pillanat múlva Kyle édes, meleg puha ajkait éreztem a számon. Én visszacsókoltam. Kyle fölém kerekedett, majd benyúlt a pólóm alá, és elkezdte simogatni a hasam, aminek hatására libabőrös lettem. Kyle csak belemosolygott a csókunkba.
-Kyle...-toltam el magamtól-Én....én még nem állok készen erre. Sajnálom
-Én sajnálom, hogy így letámadtalak-simogatta meg az arcom.
Viszont Kyle lefeküdt mellém, és elkezdte fogni a fejét.
-Fáj ugye?-néztem rá.
-Aha
Fölkeltem az ágyamból, és odamentem az asztalomhoz a gyógyszerért és a vízért, és odaadtam Kyle-nak.
-Köszi. Imádlak-vette be a gyógyszert.
-Én is téged-adtam egy puszit a szájára.Hétfő
Igazából tegnap egész nap Kyle-al voltam. Délutánra jobban lett, úgyhogy hazament.
A suliboxomba pakoltam, mikor Butters rohant oda hozzám.
-KELLY-kiabálta.
-Szia Butters. Mi az?
-Gyere a zsibongóba MOST-mondta, majd elsietett, én pedig rohantam az említett helyre. Craig és Tweek veszekedtek.
-Már mondtam, hogy bocsánat-kiabált Craig.
-És ezek után csak úgy megbocsájtok?-kiabált Tweek.
-Mondtam már, hogy részeg voltam. Semmire nem emlékszem. Nem tudom, hogy mi bajod van
-Nem tudom? Mondjuk Kelly is tudna róla mesélni
Az összes ember egy emberként fordult felém.
-Tweek. Ne csinálj balhét. Inkább beszéljétek meg otthon-mondtam.
-Miért? Had hallja mindenki, hogy Craig mekkora egy pöcs-akadt ki Tweek.
-Már mondtam, hogy sajnálom, de nem tudom, hogy mi történt-kiabált tovább Craig.
-Inkább gondolkodj el, hogy mit csináltál. Ha rájöttél, hívj fel-mondta Tweek dühösen.
Craig elkapta Tweek karját, és magához húzta.
-Tweek. Nem tudom, hogy mit csináltam. Miért kell mindent túlreagálni? Szeretlek. Nem léphetnénk túl rajta?
-Én reagálom túl? ÉN REAGÁLOM TÚL? Tudod mit Craig? Vége. Köztünk mindennek vége-mondta Tweek sírva.
-Édes. Ne tedd ezt-mondta Craig.
-Ne hívj így-tolta el Tweek Craig-et magától, majd elfutott.
Craig csak idegesen nézett barátja....vagyis ex barátja után. Majd végig pásztázta a tömeget, majd megállapodott a tekintete.... Rajtam... Odajött hozzám, megragadta a karom, majd elkezdett húzni.
-Craig. Engedj el
Craig-et nem érdekelte a nyafogásom.
-Craig. Nem húzol te engem sehová-álltam meg.
-Jó-engedte el a kezem, majd leguggolt, megfogta a kérdem, majd a vállára vett.
-Tucker. Most azonnal tegyél le-ütögettem a hátát.
-FEJEZD MÁR BE-kiabált.
Még soha nem láttam ilyennek. Én csak csendben tűrtem, ahogy Craig végig cipel a fél városon. Elmentünk hozzá, majd ledobott a kanapéra.
-Áú
-Mi történt szombaton?-nézett rám.
-Tényleg nem emlékszel?
-Nem. Csak annyi maradt meg, hogy Twister-eztünk, aztán meg öntöttem mindenkinek whiskey-t
-Na jó, Criag, mesélek. Szóval a piálással mindenki túlzásba ment. Te nagyon részeg voltál, Tweek és én felkísértünk a szobádba. Viszont Tweek ott maradt veled. Mikor hallottam, hogy Tweek kiabál, föl mentem, és te.....
-ÉS ÉN MI?-idegeskedett.
-Hát... Éppen... Aktust akartál kezdeményezni Tweek-kel, amit ő nem akart, de erőszakoskodtál. Le is tépted az ingét... Én adtam neki valamit, hogy ne legyen félmeztelen-meséltem.
-Basszus... akkor már mindent értek...-mondta.
-Haver.... Szerintem gyorsan tegyél valamit, mielőtt végleg elveszíted...
-De most utál engem-támasztotta álltát a kezére.
-Craig. Tweek ugyan úgy szeret téged. Csak szarul esett neki...
-Segíts légyszi
-Craig. Ezt nektek kell lerendezni.
-Kérlek Kelly-könyörgött.
-Jó, jó rendben-sóhajtottam.
-Köszönöm Kelly. Te vagy a legjobb-ölelt meg Craig.
-Na, gyere. Tweek-et ismerve tuti otthon van-mondtam, majd utunk Tweek-ék házához vezetett.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Hazugságok árnyékában / South Park Fanfiction
ФанфикKelly Blye vagyok. Egy 17 éves lány. California-ban éltem, viszont a családommal Colorado-ba költöztünk. Ott ismerkedtem meg néhány emberrel, akik a legjobb barátaim lettek... De az egyik elárult, a másik hazudott... Lehet, hogy mire ezt a könyvet o...